Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузники Seni Стандарт для дорослих
Очікувана вартість
14 890,00 UAH
UA-2021-12-21-012778-c 69f72942840f4356b532d66ad5ab3b67
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Рибаченко

+380666448870 terzentr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Жашківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22790008
Місцезнаходження: 19200, Україна , Черкаська обл., м. Жашків, вул. 9-го січня, 3
Контактна особа: Юлія Рибаченко
+380666448870
terzentr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати стандартам та вимогам діючого законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 упаковка
Підгузники Seni Стандарт для дорослих 3, 30 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, Жашків, вул.9 Січня,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
5 упаковка
Підгузники Seni Стандарт для дорослих 4, 30 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, Жашків, вул.9 Січня,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 7 календарних днів після підписання накладної, (100%), шляхом перерахування грошових коштів на рахунок продавця. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

21 грудня 2021 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИНИЦЯ МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ
#2266014937
Переможець 14 890,00
UAH
21 грудня 2021 14:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 14:52
Договір №197 від 21.12.2021.PDF укладений
21 грудня 2021 14:50