Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цілодобовий доступ до мережі Інтернет для закладів освіти (ДК 021:2015: 2015 72410000-7 Послуги провайдерів)
Очікувана вартість
569 076,00 UAH
UA-2021-12-21-009935-b ● 528be018b42d4e36835e58ef70f98dfd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Крамар Олена 380964331240 okramar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2021 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 12:49 |
Очікувана вартість: | 569 076,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 695,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Цілодобовий доступ до мережі Інтернет для закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси навчальних закладів Управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2021 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2021 17:21 |
Проект договору 2022.doc | |
21 грудня 2021 17:19 |
ТД інтернет 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-21-009935-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "БЕЛКОМ", Код ЄДРПОУ:31248114
Дата подання: 22 грудня 2021 10:29
дискримінація учасників
Доброго дня!
Згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 14 п. 5). Розмістивши оголошення одним лотом для даної закупівлі (послуги для міста та району) ви дискримінуєте учасників, які не мають змоги надавати послуги провайдерів лише по місту чи району, й, відповідно, обмежуєте кількість реальних постачальників. Як наслідок може бути монополізація ринку послуг для закладів Управління освіти і науки БМР, що призведе до погіршення якості послуг та відсутності доступу для участі іншим провайдерам. Тож просимо розділити лот на окремі лоти по локаціям, тобто по окремим адресам.
Розгорнути
Згорнути
Згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 14 п. 5). Розмістивши оголошення одним лотом для даної закупівлі (послуги для міста та району) ви дискримінуєте учасників, які не мають змоги надавати послуги провайдерів лише по місту чи району, й, відповідно, обмежуєте кількість реальних постачальників. Як наслідок може бути монополізація ринку послуг для закладів Управління освіти і науки БМР, що призведе до погіршення якості послуг та відсутності доступу для участі іншим провайдерам. Тож просимо розділити лот на окремі лоти по локаціям, тобто по окремим адресам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2021 10:47
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА
Шановний Учаснику!
Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: згідно статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VII процедурою закупівлі з ідентифікатором присвоєним в електронній системі UA-2021-12-21-009935-b є відкриті торги.
Відповідно до статті 59, частини другої статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Білоцерківської міської ради від 10 грудня 2020 року № 09-02-VІІІ «Про початок реорганізації Вільнотарасівської сільської ради, Глушківської сільської ради, Дроздівської сільської ради, Пилипчанської сільської ради, Піщанської сільської ради, Сидорівської сільської ради, Терезинської селищної ради, Томилівської сільської ради, Храпачівської сільської ради, Шкарівської сільської ради шляхом приєднання до Білоцерківської міської ради»(зі змінами), звернень голови комісій з реорганізації Вільнотарасівської, Глушківської, Дроздівської, Пилипчанської, Піщанської, Сидорівської, Томилівської, Храпачівської, Шкарівської сільських рад та Терезинської селищної ради від 18 січня 2021 року, Білоцерківська міська рада рішенням Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Київської області від 28 січня 2021 року №240-08-VІІІ, затвердила Передавальні акти щодо передачі майна, активів та зобов’язань сільських рад, які припиняються в результаті реорганізації шляхом приєднання до комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади в особі Білоцерківської міської ради.
В свою чергу, відповідно до рішення Білоцерківської міської ради від 5січня 2021 року № 94-07-VІІІ «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність Білоцерківської міської територіальної громади об’єктів» та рішення Білоцерківської районної ради від 14січня 2021 року № 030-02-VІІІ «Про передачу об’єктів спільної комунальної власності територіальних громад Білоцерківського району до комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади», міська рада рішенням Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Київської області від 29 січня 2021 року №323-09-VIIІ затвердила Акти приймання-передачі об’єктів закладів освіти колишнього Білоцерківського району та приймає їх майно, активи та зобов’язання до комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади в особі Білоцерківської міської ради і закріплює на праві господарського відання (оперативного управління) за Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради.
Тобто, виходячи з вищевикладеного, навчальні освітні заклади колишнього Білоцерківського району від 29 січня 2021 року є структурними одиницями в складі однієї бюджетної установи – Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради і за територіальним розміщенням відносяться до Білоцерківської міської територіальної громади.
При плануванні закупівлі послуг доступу до мережі Інтернет для закладів освіти згідно ДК 021:2015 72410000-7 «Послуги провайдерів», з метою забезпечення рівних умов та якості надання даних послуг для всіх структурних підрозділів Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, було прийнято рішення проводити закупівлю без поділу на лоти згідно адресних локацій, зважаючи на їх значне адресне розгалуження (згідно дислокації вказаної у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи згідно протоколу №2 від «21» грудня 2021 року, це 65 різних адрес за територіальним розміщення закладів освіти в межах Білоцерківської міської територіальної громади), дроблення однієї закупівлі на 65 лотів вважаємо недоцільним.
Згідно дислокації, вказаної у тендерній документації, поділ закладів на групи є умовним, визначальним фактором є технічні вимоги вказані в додатку 4 до тендерної документації, а саме:
1. швидкість прийому даних не менше 100 Мб/с - 26 закладів
2. швидкість прийому даних не менше 50 Мб/с - 39 закладів
3. швидкість передачі даних не менше 100 Мб/с. - 26 заклади
4. швидкість передачі даних не менше 50 Мб/с. - 39 закладів
Зокрема зазначаємо, що технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, визначені в тендерній документації відповідають найбільш поширеним сучасним характеристикам таких послуг, представлених на конкурентному ринку. Вимоги до параметрів якості доступу до Інтернету визначені Показниками якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернату та їх рівнів, затвердженими наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 28.12.2012 р. № 803. зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21.01.2013 р. за № 135/22667. Тендерна документація Замовника складена у відповідності з вимогами наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Даною статтею також зазначено, що:
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
- Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
- Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Згідно ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Зважаючи на викладене, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації. Інформація про дискримінацію учасників не доведена та документально не підтверджена у Вашому зверненні з вимогою.
Шановний Учаснику!
Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: згідно статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VII процедурою закупівлі з ідентифікатором присвоєним в електронній системі UA-2021-12-21-009935-b є відкриті торги.
Відповідно до статті 59, частини другої статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Білоцерківської міської ради від 10 грудня 2020 року № 09-02-VІІІ «Про початок реорганізації Вільнотарасівської сільської ради, Глушківської сільської ради, Дроздівської сільської ради, Пилипчанської сільської ради, Піщанської сільської ради, Сидорівської сільської ради, Терезинської селищної ради, Томилівської сільської ради, Храпачівської сільської ради, Шкарівської сільської ради шляхом приєднання до Білоцерківської міської ради»(зі змінами), звернень голови комісій з реорганізації Вільнотарасівської, Глушківської, Дроздівської, Пилипчанської, Піщанської, Сидорівської, Томилівської, Храпачівської, Шкарівської сільських рад та Терезинської селищної ради від 18 січня 2021 року, Білоцерківська міська рада рішенням Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Київської області від 28 січня 2021 року №240-08-VІІІ, затвердила Передавальні акти щодо передачі майна, активів та зобов’язань сільських рад, які припиняються в результаті реорганізації шляхом приєднання до комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади в особі Білоцерківської міської ради.
В свою чергу, відповідно до рішення Білоцерківської міської ради від 5січня 2021 року № 94-07-VІІІ «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність Білоцерківської міської територіальної громади об’єктів» та рішення Білоцерківської районної ради від 14січня 2021 року № 030-02-VІІІ «Про передачу об’єктів спільної комунальної власності територіальних громад Білоцерківського району до комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади», міська рада рішенням Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Київської області від 29 січня 2021 року №323-09-VIIІ затвердила Акти приймання-передачі об’єктів закладів освіти колишнього Білоцерківського району та приймає їх майно, активи та зобов’язання до комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади в особі Білоцерківської міської ради і закріплює на праві господарського відання (оперативного управління) за Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради.
Тобто, виходячи з вищевикладеного, навчальні освітні заклади колишнього Білоцерківського району від 29 січня 2021 року є структурними одиницями в складі однієї бюджетної установи – Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради і за територіальним розміщенням відносяться до Білоцерківської міської територіальної громади.
При плануванні закупівлі послуг доступу до мережі Інтернет для закладів освіти згідно ДК 021:2015 72410000-7 «Послуги провайдерів», з метою забезпечення рівних умов та якості надання даних послуг для всіх структурних підрозділів Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, було прийнято рішення проводити закупівлю без поділу на лоти згідно адресних локацій, зважаючи на їх значне адресне розгалуження (згідно дислокації вказаної у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи згідно протоколу №2 від «21» грудня 2021 року, це 65 різних адрес за територіальним розміщення закладів освіти в межах Білоцерківської міської територіальної громади), дроблення однієї закупівлі на 65 лотів вважаємо недоцільним.
Згідно дислокації, вказаної у тендерній документації, поділ закладів на групи є умовним, визначальним фактором є технічні вимоги вказані в додатку 4 до тендерної документації, а саме:
1. швидкість прийому даних не менше 100 Мб/с - 26 закладів
2. швидкість прийому даних не менше 50 Мб/с - 39 закладів
3. швидкість передачі даних не менше 100 Мб/с. - 26 заклади
4. швидкість передачі даних не менше 50 Мб/с. - 39 закладів
Зокрема зазначаємо, що технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, визначені в тендерній документації відповідають найбільш поширеним сучасним характеристикам таких послуг, представлених на конкурентному ринку. Вимоги до параметрів якості доступу до Інтернету визначені Показниками якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернату та їх рівнів, затвердженими наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 28.12.2012 р. № 803. зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21.01.2013 р. за № 135/22667. Тендерна документація Замовника складена у відповідності з вимогами наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Даною статтею також зазначено, що:
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
- Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
- Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Згідно ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Зважаючи на викладене, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації. Інформація про дискримінацію учасників не доведена та документально не підтверджена у Вашому зверненні з вимогою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Мережа |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
499 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАГНУС НГ" |
499 200,00
UAH з ПДВ
|
499 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Яшечкін Д.С. |
561 000,00
UAH з ПДВ
|
561 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Мережа #36210843 |
Переможець |
499 100,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2022 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 18:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2023 08:39
|
ДУ 4_22-1.pdf | зміни до договору |
24 січня 2023 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2023 15:43
|
ДУ 3_22-1.pdf | зміни до договору |
23 січня 2023 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:05
|
Додаткова 2 дог.22-1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 15:23
|
Додаткова угода 1 до 22-1 2022.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 15:07
|
Договір 22-1 2022.pdf | укладений |
27 січня 2022 15:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Цілодобовий доступ до мережі Інтернет для закладів освіти | 1 | послуга |
499 100,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (доведення ціни до двох знаків після коми). |
Номер договору про закупівлю: | 22/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 22/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 22/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Цілодобовий доступ до мережі Інтернет для закладів освіти | 1 | послуга |
499 099,92
UAH з ПДВ
|