Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
872,00 UAH
UA-2021-12-21-005366-b 392de6b815034a0b936d0be376b53aa2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бубон Тетяна Миколаївна

380977177491 korpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Центр первинної медико-санітарної допомоги"Коростишівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38947848
Місцезнаходження: 12501, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вулиця Героїв Небесної Сотні , будинок 58
Контактна особа: Бубон Тетяна Миколаївна
380977177491
korpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас ч. 1 ст. 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів/робіт/послуг у разі: 1) виникнення додаткової потреб у товарах/роботах/послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у ч. 1 ст. 3 цього Закону, оскільки, виходячи зі змісту п. 22 ч. 1 ст. 1 цього Закону та з урахуванням БК України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель, та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Відповідно до 17(позачергової) сесії Коростишівської міської ради 8 скликання було прийнято рішенням сесії міської ради №341 від 02.11.2021р про виділення іншої субвенції з бюджету Глибочицької територіальної громади
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Шприц 3-х комп.Umedo GroupЛуер Сліп 2мл голка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, Коростишів, вулиця Героїв Небесної Сотні , будинок 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
400 штуки
Шприц 3-х комп.Umedo GroupЛуер Сліп 5мл голка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, Коростишів, вулиця Героїв Небесної Сотні , будинок 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци

Тендерна документація

21 грудня 2021 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 13:43
шприци 872,00.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Санітас"
#22065477
Переможець 872,00
UAH
21 грудня 2021 13:46

Документи

21 грудня 2021 13:46
Електронний підпис
21 грудня 2021 13:45
шприци 872,00.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 13:47
шприци 872,00.pdf укладений
21 грудня 2021 13:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шприц 3-х комп.Umedo GroupЛуер Сліп 2мл голка 400 штуки 1,09
UAH
Шприц 3-х комп.Umedo GroupЛуер Сліп 5мл голка 400 штуки 1,09
UAH