Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервісне обслуговування та поточний ремонт друкарської та копіювальної техніки, регенерація та перезарядка катриджів тонером (ДК 021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-12-21-004546-b e9604986d091452eb30b9a7391a9e330
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паук Христина Михайлівна

+380322999141 tender.yo.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Паук Христина Михайлівна
+380322999141
tender.yo.loda@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Сервісне обслуговування та поточний ремонт друкарської та копіювальної техніки, регенерація та перезарядка катриджів тонером (ДК 021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Винниченка 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

21 грудня 2021 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Новіков Михайло Володимирович
#2075713312
Переможець 5 000,00
UAH
21 грудня 2021 12:57

Документи

21 грудня 2021 12:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:20
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 13:00
Договір 1217 укладений
21 грудня 2021 12:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH