Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for maintenance of physiological functions of an organism
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласне комунальне некомерційне підприємство "Чернівецька обласна клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 43288621 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, вулиця Головна, будинок 137 |
Контактна особа: |
Соколов Вадим Юрійович 380501318208 oknp2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Oblasne komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Chernivecka oblasna klinichna likarnya" |
National ID: | 43288621 |
Contact point: |
Sokolov Vadim 380501318208 oknp2020@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2021 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2022 13:33 |
Очікувана вартість: | 20 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 103 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 21 грудня 2021 10:39 |
Enquiries until: | 11 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 січня 2022 16:00 |
Information
Estimated total value: | 20 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 103 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 17:17 |
Додаток до протоколу скан.pdf | |
30 грудня 2021 17:17 |
Тендерна документація на 2022 р нова редакція.doc |
30 грудня 2021 17:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 грудня 2021 17:17 |
Додаток до протоколу скан.pdf
|
|||
30 грудня 2021 17:17 |
Тендерна документація на 2022 р нова редакція.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-19-000018 ● 3da85095b7a24036a3c7948dcb5dc830
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.05.2022 № 10-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 19.05.2022 № 10-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
5. UA-2021-12-21-002118-b; 21.12.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-25 14:08:02
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-21-002118-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. У відповідності до пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-26 14:32:30
Надання інформації (пояснень)
На ваш запит від 25.05.2022р. по проведеній процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 33180000-5 "Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму", опублікованій в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-21-002118-b надаємо наступну інформацію.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначеної процедури обумовленні тим, що пацієнти, які отримують лікування методом гемодіалізу в нашій лікарні, потребують специфічні та якісні медичні вироби. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були розробленні 2018 року і є незмінними до теперішнього часу, в зв’язку з рішеннями Антимонопольного комітету України, що вищезазначеним характеристикам повинні відповідати щонайменше два виробники, а саме: Рішення АМКУ від 09.07.2018 № 6758, Рішення АМКУ від 10.08.2018 № 8157 та Рішення АМКУ від 06.09.2018 № 9183 в процедурі закупівлі за номером: UA-2018-06-05-002268-a. Тому, виходячи з вищевикладеного та враховуючи рішення Антимонопольного комітету України, обґрунтовується дана редакція технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до витрат, які були фактично понесені на даний предмет закупівлі в попередньому році. А також, виходячи з кількості пацієнтів, які отримують лікування методом гемодіалізу в нашій лікарні, та необхідній кількості процедур для забезпечення якісного лікування даним пацієнтам, та ціною за одиницю товару, яка була у попередній закупівлі в поточному році, з урахуванням індексу інфляції та курсу євро на час проведення даної процедури в межах 133,0 тис.євро, згідно п.3,ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок оплачується Національною службою здоров’я України, з якою нами підписаний Договір, і відповідно до якого ми отримуємо кошти. Договір підписаний строком на 1 рік із зазначенням кількості процедур, які лікарня планує надати у вигляді послуг пацієнтам, і отримати за це певну суму коштів. Крім того, даний Договір уточнюється впродовж року. Також, повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», ми як Замовники товарів, робіт чи послуг, зобов’язані оприлюднювати інформацію про закупівлю в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик. Виходячи з вищевикладеного, визначається очікувана вартість предмету закупівлі.
За поданням керівника підрозділу амбулаторного діалізу потреби та розрахунків на закупівлю витратних матеріалів для проведення гемодіалізу хворим на ХНН, тендерним комітетом при затвердженні тендерної документації, також затверджується технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість (тендерна документація в новій редакції від 30.12.2021 р., протокол про затвердження тендерної документації в новій редакції від 30.12.2021 року, та розрахунок потреби закупівлі витратних матеріалів для гемодіалізу на 2022 рік додається).
На Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області про наявність або відсутність порушень законодавства в частині оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. У зв'язку з відсутністю власного серверу з великим об'ємом оперативної пам'яті можливості веб-сайту ОКНП "Чернівецька обласна клінічна лікарня" не дозволяють оприлюднювати вище вказану інформацію стосовно процедур закупівель. В даному випадку, на веб-сайті лікарні - https://okl.cv.ua/, у розділі "Документи" (публічні закупівлі) було додано посилання на електронну систему закупівель Prozorro.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Обласне комунальне некомерційне підприємство "Чернівецька обласна клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 43288621 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, вулиця Головна, будинок 137 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП КРІОТЕРАПІЯ-М | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Д.КОМПАНІ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2022 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Д.КОМПАНІ |
20 673 427,20
UAH з ПДВ
|
20 569 808,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП КРІОТЕРАПІЯ-М |
20 698 080,00
UAH з ПДВ
|
20 594 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Д.КОМПАНІ #43932346 |
Рішення скасоване |
20 569 808,40
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 17:00
|
ТОВ Д.КОМПАНІ #43932346 |
Відхилено |
20 569 808,40
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 17:02
|
ПП КРІОТЕРАПІЯ-М #23534980 |
Переможець |
20 594 580,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2022 11:18
|
img20221028_11121758.pdf | укладений |
28 жовтня 2022 11:17
|
img20221028_11121758.pdf | укладений |
28 жовтня 2022 11:14
|
img20221028_11121758.pdf | укладений |
28 жовтня 2022 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2022 10:41
|
img20221027_16293007.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2022 11:10
|
ДУ 2 скан.pdf | зміни до договору |
09 березня 2022 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2022 11:07
|
ДУ 1 скан.pdf | зміни до договору |
09 березня 2022 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 11:01
|
ДОГОВІР 7.2022 скан.pdf | укладений |
09 березня 2022 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п. 3.2., 11.2. та 11.3. Договору Сторони дійшли згоди покращити якість Товару по позиції 1 без зміни ціни за одиницю продукції та без зміни суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 7/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п. 3.2., 11.2. та 11.3. Договору Сторони дійшли згоди змінити ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 7/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 7/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
7 923 312,58
UAH (в тому числі ПДВ 518 347,55 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п.11.1 Договору, Сторони дійшли згоди припинити дію Договору за згодою Сторін. |