Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічне обслуговування пожежної сигналізації
Очікувана вартість
50 976,00 UAH
UA-2021-12-21-000031-c 847891d84b8f427780d744666fc4c12c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Бриль

+380982876437 25952871@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольський міський центр з обслуговування громадян без визначеного місця проживання
Код ЄДРПОУ: 25952871
Місцезнаходження: 87505, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, пров. БАНИЙ, 5
Контактна особа: Ірина Бриль
+380982876437
25952871@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2021 00:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2021 01:00
Очікувана вартість: 50 976,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
технічне обслуговування пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Гугеля, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 грудня 2021 23:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 грудня 2021 23:24
Додаток 1 технічне завдання(пожарная).doc
24 грудня 2021 14:17
Додаток 2 (пожарная).docx
24 грудня 2021 14:17
договор пож сигн. 22.docx
21 грудня 2021 00:30
Оголошення про проведення закупівлі(пожарная).doc
21 грудня 2021 00:26
Додаток 5 (пожарная).docx
21 грудня 2021 00:26
Спецификация Пожарная.doc
25 грудня 2021 23:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 00:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 грудня 2021 23:24
Додаток 1 технічне завдання(пожарная).doc
21 грудня 2021 00:26
Додаток 1 технічне завдання(пожарная).doc
24 грудня 2021 14:17
Додаток 2 (пожарная).docx
21 грудня 2021 00:25
Додаток 2 (пожарная).docx
24 грудня 2021 14:17
договор пож сигн. 22.docx
21 грудня 2021 00:30
Оголошення про проведення закупівлі(пожарная).doc
21 грудня 2021 00:26
Додаток 5 (пожарная).docx
21 грудня 2021 00:26
Спецификация Пожарная.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 грудня 2021 11:44
Дата відповіді: 25 грудня 2021 21:35
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «- копію акту обстеження об’єкту, підписаного представниками Замовника та Учасника.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д.Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни до додатку внесені.
Проєкт договору
Дата подання: 24 грудня 2021 11:47
Дата відповіді: 25 грудня 2021 21:37
Шановний замовник! Де проєкт договору! Завантажте його негайно!!!
Відповідь: Все необхідне до закупівлі додано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2021 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" 50 880,00
UAH з ПДВ
50 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
Переможець 50 880,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2021 13:01

Документи

31 грудня 2021 13:01
Електронний підпис
31 грудня 2021 13:00
протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2021 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
50 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2021 13:01
Електронний підпис
31 грудня 2021 13:00
протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 21:04
авт 3.jpg укладений
02 лютого 2022 20:56
авт 2.jpg укладений
02 лютого 2022 20:56
авт 1.jpg укладений
02 лютого 2022 20:56