Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Установка для знезараження води
Очікувана вартість
279 972,00 UAH
UA-2021-12-20-017368-c b055d0e800464d518bebd8e67f78d494
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Константиненко Олена Олегівна

380444653806 konstantynenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Константиненко Олена Олегівна
380444653806
konstantynenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій: - номер оголошення на проведення електронної закупівлі, яка була відмінена на авторизованому електронному майданчику Уповноваженого органу prozorro.gov.ua: UA-2021-10-21-003963-a; - номер оголошення на проведення електронної закупівлі, яка була відмінена на авторизованому електронному майданчику Уповноваженого органу prozorro.gov.ua: UA-2021-11-08-002529-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021 16:24
Оскарження наміру укласти договір: 31 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Установка для знезараження води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42910000-8 — Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства. Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати (авансу) на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА в розмірі 50% від загальної суми Договору протягом 7 (семи) робочих днів після відправлення ЗАМОВНИКОМ письмової рознарядки, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання Товару. Остаточний розрахунок за поставлений Товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ на 45-й банківський день з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкових накладних/розрахунків з кор... Пiсляоплата 45 Банківські 50
Iнша подія Кошти підприємства. Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати (авансу) на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА в розмірі 50% від загальної суми Договору протягом 7 (семи) робочих днів після відправлення ЗАМОВНИКОМ письмової рознарядки, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання Товару. Остаточний розрахунок за поставлений Товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ на 45-й банківський день з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкових накладних/розрахунків з кор... Аванс 7 Робочі 50

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП «Гарант»
#13724739
Переможець 279 972,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 16:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МПП «Гарант»
#13724739
279 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 15:23
21634.pdf укладений
24 січня 2023 15:23
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 17:32
д 21634.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 17:32
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 17:28
дог 21634.pdf укладений
31 грудня 2021 17:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну договору
Номер договору про закупівлю: № УЗ/ЦБМЕС-21634
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2021 — 01 січня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчення терміну дії