Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Руслан ХОРДИКОВ +380442570231 fininpro.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2022 14:08 |
Очікувана вартість: | 3 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 19 500,00 грн. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ДП «Фінінпро»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA433204780000026008924865035 в АБ “Укргазбанк”, м. Київ код банку 320478 УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 19 500,00 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 19 500,00 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір; - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в частині шостій статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % вартості договору. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Отримувач: ДП «Фінінпро»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA433204780000026008924865035 в АБ “Укргазбанк”, м. Київ код банку 320478 Термін дії банківської гарантії повинен бути не меншим від терміну дії договору та/або терміну виконання усіх зобов’язань Підрядника (Принципала – в банківській гарантії) щодо виконання договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії продовжується у разі продовження, з підстав визначених Договором, строку виконання робіт та/або строку дії Договору. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець своєчасно не розпочав надання послуг або надає їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим; - договір буде достроково розірвано Замовником у разі порушення Переможцем умов Договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вид фінансових розрахунків – безготівковий. Розрахунки за надані Послуги здійснюються в межах погодженої договірної ціни шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у реквізитах цього Договору, на підставі оформлених належним чином актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 14:51 |
№209 ТД ОВД Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- Копія Витягу ЄДРПОУ;
• Правовстановлюючі документи щодо ділянки розташування об’єкта планованої діяльності;
• Матеріали передпроєктних робіт з визначення місця розташування об’єкта «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні».
• Загальна пояснювальна записка проєкту з технічними характеристиками планованої діяльності (інженерно-геологічні вишукування; опис технологічних процесів, перелік основного технологічного обладнання, проєктна потужність, режим роботи (годин/рік), кількість працюючих, відомості про витрату сировини, матеріалів, природних та паливно-енергетичних ресурсів, перелік відходів та напрямок поводження з ними, інформація щодо водопостачання та водовідведення, паспорта водозабірних свердловин (за наявності); інформація щодо очисних установок з позначенням технічних характеристик, інформація щодо можливих аварійних ситуацій і т. ін.);
• Містобудівні умови та обмеження (за наявності);
• Висновок щодо встановлення розміру санітарно-захисної зони (за наявності);
• Інформацію про категорію земель на місці проведення планованої діяльності, склад угідь, якісні характеристики ґрунту, інформацію про землекористувача;
• Наявні результати лабораторних досліджень;
• Матеріали еколого-геологічних оцінок, моніторингу стану підземних вод;
• Наявні дозвільні документи на плановану діяльність;
• Оцінка за видами та кількістю очікуваних відходів, викидів (скидів), забруднення води, повітря, ґрунту та надр, шумового, вібраційного, світлового, теплового та радіаційного забруднення, а також випромінення, яке виникає у результаті виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності;
• Звіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин (існуючий стан);
• Документи, що обґрунтовують обсяги викидів (існуючий стан);
• Копія звіту за формою №1-відходи (річна);
• Довідка щодо величин фонових концентрацій забруднюючих речовин;
• Довідка щодо метеорологічних характеристик і коефіцієнтів, які визначають умови розсіювання забруднюючих речовин в районі аеропорту;
• Інформацію про наявність чи відсутність на території проведення планованої діяльності об’єктів природно-заповідного фонду, охоронних зон, екомереж, об’єктів архітектурної, археологічної чи культурної спадщини;
• Генплан (аеродром і термінал) з нанесенням існуючих та перспективних джерел викидів та службово-технічної території;
• Ситуаційний план з нанесенням найближчої житлової забудови;
• Заплановані обсяги авіаційних перевезень у перспективі 10 років та парк повітряних суден, що планується експлуатувати;
• Стислу гідрометеорологічну характеристику щодо кліматичних умов місця проведення планованої діяльності;
• Виконані флайт-плани за останній рік в повному обсязі, включно з даними про використані маршрути/МК про виконані злітно-посадкові операції (ЗПО), в тому числі: для кожного рейса – тип (модифікацію) ПС та бортовий номер; для кожного рейса – використана ЗПС чи магнітний курс (МК);
• Метеорологічна інформація (температура повітря, атмосферний тиск, відносна вологість, швидкість та напрямок вітру (річна роза вітрів) для етапу будівництва та етапу впровадження планованої діяльності;
• Карту-схему з місцем розташування планованої діяльності;
• Регламент запланованих робіт із зазначенням повного переліку техніки та обладнання (за наявності);;
• Карта аеродрому та приаеродромної території (масштаб 1:25000) з обов’язковою прив’язкою до географічних координат КТА, поточних та перспективних торців ЗПС.
- Науково-дослідні роботи з оцінки стану біотопів території запланованої діяльності:
• Дослідження флори наземних та навколоводних біотопів з урахуванням раритетної та адвентивної (чужорідної) фракції;
• Оцінка та характеристика сучасного стану фітоценозів наземних біотопів;
• Дослідження фауни безхребетних та хребетних (батрахофауни, герпетофауни, теріофауни) тварин наземних та навколоводних біотопів;
• Оцінка орнітофауни території та акваторії;
• Стисла гідрологічна та гідрохімічна характеристика водних ділянок;
• Характеристика гідробіоценозів (вищої водної рослинності, планктону, бентосу, іхтіофауни).
- Розрахунки рівнів авіаційного шуму в поточний період (станом на 2021 рік) та на перспективу (2030 рік);
- Результати розрахунків рівнів звукової потужності пересувних джерел шуму на етапі будівельних робіт на території аеродрому;
- Розрахунки рівнів звукової потужності стаціонарних джерел на етапі будівельних робіт та провадження планованої діяльності;
- Карта авіаційного шуму на приаеродромній території аеропорту та рекомендації щодо встановлення зон обмеження житлової та громадської забудови із умов впливу авіаційного шуму.
• Обґрунтування зон обмеження забудови з умов електромагнітного випромінювання на етапі будівельних робіт та провадження планованої діяльності;
• Перелік факторів, що можуть вплинути на розподіл електромагнітного випромінювання на приаредромній території;
• Карти зон обмеження забудови з умов електромагнітного випромінювання на поточному етапі та етапі провадження планованої діяльності.
В той же час безпосередньо цих документів до тендерної документації їх не долучено. Просимо Вас завантажити всю вищеперечислену документацію для розрахунку собівартості виконання робіт та формування справедливої ціни учасника
2. В п.1.4 документації "Опис основних характеристик планованої діяльності" вказуються показники, що включаються в Проект Організації Будівництва. Просимо Вас надати дані з даного розділу проекту, а саме: 1.4.1. Розпланування
1.4.2. Обґрунтування розмірів і оснащення майданчиків
1.4.3. Схема виконання робіт
1.4.4. Влаштування тимчасових доріг
1.4.5. Складування матеріалів
1.4.6. Тривалість і календарний план будівництва
1.4.7. Вантажно - розвантажувальні роботи
1.4.8. Виконання робіт під лініями ЛЕП
1.4.8. Потреба будівництва в будівельних кадрах
1.4.9. Календарний графік виконання робіт
Підпунктом 5.1.1. пункту 5.1. І (першого) етапу передбачено ознайомлення з документами та відомостями суб’єкта господарювання щодо планованої діяльності, її характеристики, отримання вихідних даних від Замовника.
2. Підпунктом 5.2.1. пункту 5.2. ІІ (другого) етапу передбачено підготовлення та фіналізацію розділів проєкту Звіту з оцінки впливу на довкілля який, в тому числі, включатиме й наступні пункти:
1.4.1. Розпланування
1.4.2. Обґрунтування розмірів і оснащення майданчиків
1.4.3. Схема виконання робіт
1.4.4. Влаштування тимчасових доріг
1.4.5. Складування матеріалів
1.4.6. Тривалість і календарний план будівництва
1.4.7. Вантажно - розвантажувальні роботи
1.4.8. Виконання робіт під лініями ЛЕП
1.4.8. Потреба будівництва в будівельних кадрах
1.4.9. Календарний графік виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, отримання відповідних необхідних вихідних даних передбачено підпунктом 5.1.1. пункту 5.1. І етап розділу 5 «Склад послуги та її етапи» Додатку № 4 Технічного завдання на проведення закупівлі до тендерної документації на закупівлю за предметом: Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні».
- Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764;
- ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»;
- ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками. Автоматизована система управління (інформаційна система) лабораторії має відповідати вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2017 та ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджується шляхом надання копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності акредитованим в установленому порядку (НААУ) – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Додатково, у складі пропозиції надається лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості грунтів для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель
Але зовсім зрозуміло, чому у виконання процедури оцінки впливу на довкілля, сертифікована лабораторія має відповідати вимогам, які пов’язані з будівництвом? Подібна вимога від замовника значно звужує кількість потенційних учасників, тому як, для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля, подібна лабораторія не потрібна
Також дискримінаційним вважаємо пункт 1 Додатку 2 тендерної документації
1. Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження надати довідку в довільній формі із зазначенням ПІБ працівників та їх посади. Обов’язкова наявність наступних спеціалістів:
Сертифікований* провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не
менше 3 років.
Навіщо для виконання процедури з оцінки впливу на довкілля, потрібен інженер-консультант з будівництва? Нам завжди здавалося, що розробка екологічної документації, має виконуватися екологами. Дана вимога від замовника є дискримінаційною, та замовник не надав обґрунтування, для чого подібний спеціаліст потрібен бути в команді потенційного учасника.
Вимагаємо замовника прибрати кваліфікаційні вимоги які описані вище, тому що вони є дискримінаційними, та заважають здоровій конкуренції!
- Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764;
- ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»;
- ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками. Автоматизована система управління (інформаційна система) лабораторії має відповідати вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2017 та ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджується шляхом надання копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності акредитованим в установленому порядку (НААУ) – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Додатково, у складі пропозиції надається лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості грунтів для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Така вимога штучно обмежує кількість потенційних учасників та порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», тому що відповідно до ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» при проходженні процедури з оцінки впливу на довкілля вже надаються ґрунтові дослідження від таких лабораторій, а не проводяться нові дослідження. Відповідно до державних будівельних норм та правил такі роботи віднесені до вишукувальних і мають бути виконані ще до початку процедури оцінки впливу на довкілля на етапі проектування для визначення усіх техніко-економічних показників планованої діяльності. Дані роботи необхідно винести у окрему категорію та провести окрему процедуру закупівлі у разі необхідності. Для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля подібна лабораторія не потрібна.
Також дискримінаційним вважаємо пункт 1 Додатку 2 тендерної документації
1. Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження надати довідку в довільній формі із зазначенням ПІБ працівників та їх посади. Обов’язкова наявність наступних спеціалістів:
Сертифікований* провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не
менше 3 років.
Дана вимога суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що є порушенням ст. 22, розділу 4 Закону «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Для виконання процедури з оцінки впливу на довкілля, не потрібен інженер-консультант з будівництва, адже розробка екологічної документації має виконуватись працівниками з екологічною освітою або експертами/науковцями відповідного фаху. Замовник не надав обґрунтування, для чого подібний спеціаліст потрібен бути в команді потенційного учасника.
Вимагаємо прибрати перелічені вище кваліфікаційні вимоги, як дискримінаційні та які порушують ЗУ «Про публічні закупівлі».
У п.п 7.2, п.7 Додатку 4 Тендерної документації Зазначено що результатом наданих послуг є: «7.2. Висновок з оцінки впливу на довкілля (з обґрунтуванням допустимості провадження планованої діяльності)». Висновок з оцінки впливу на довкілля відповідно до ст. 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» надає Уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою ст. 5 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», - уповноважений центральний орган, тому Виконавець не може надавати такі Висновки.
Вимагаємо прибрати дану вимогу як таку, що порушує ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля».
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до статті 22 Закону у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, встановлені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником.
Замовником визначено вимоги до працівників учасників, які залучаються до надання послуг, що є предметом закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Так, чинними нормативними актами визначено, що інженер-консультант, це фахівець із кваліфікаційним рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який здійснює управління проектом, надає консультації щодо вибору оптимальних шляхів його реалізації. Тобто інженер-консультант може залучатись замовником на всіх стадіях будівництва, в тому числі проектування. Залучення інженера-консультанта повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Зазначаємо, що дані вимоги розповсюджуються на всіх учасників процедури закупівлі та не є дискримінаційними.
Підпунктом 7.2. пункту 7 «Результати наданих послуг» не передбачено отримання висновку з оцінки впливу на довкілля відповідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Зазначений у даному підпункті висновок з оцінки впливу на довкілля (з обґрунтуванням допустимості провадження планованої діяльності) є результатом наданих Виконавцем послуг та містить рекомендації та можливі варіанти, версії, шляхи, наслідки планової діяльності будівництва аеропорту в Закарпатському регіоні.
Скарги до процедури
Дата подання: 31 січня 2022 13:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-19-000036 ● 0576d42f15be4eb0a71264041eead034
- Статус: завершено ● Дата: 19 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2022 10:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-12-20-013403-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2022 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" |
3 830 000,00
UAH з ПДВ
|
3 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" #40256686 |
Переможець |
3 830 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2022 15:52
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 21 січня 2022 16:45
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" #40256686 |
3 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:29
|
ДУ №4 до МК-03-02-22.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2023 15:42
|
ДУ №3 до МК-03-02-22.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 11:46
|
ДУ №2 до МК-03-02-22.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:51
|
ДУ №1 до МК-03-02-22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 15:30
|
Додатки до договору МК-03-02-22.pdf | укладений |
23 лютого 2022 15:23
|
Договір МК-03-02-22.pdf | укладений |
23 лютого 2022 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | МК-03/02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №МК-03/02/22 від 23.02.2022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з реорганізацією Міністерства енергетики та захисту довкілля України у тексті Договору та у додатках до нього слова "Міністерства енергетики та захисту довкілля України" у всіх відмінках замінити словами "Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України" |
Номер договору про закупівлю: | МК-03/02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 до МК-03-02-22.pdf |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в розділі "13. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН" |
Номер договору про закупівлю: | МК-03/02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №3 до МК-03/02/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | МК-03/02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №4 до МК-03-02-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |