Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт русла річки Турія від греблі Ковельського водосховища до шляхопроводу по вул. Сагайдачного в м. Ковелі Волинської області»
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-12-20-013316-c bcad1fa11c734b719352f8cf76a56685
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Вашека

+380335261742
+380678459890
komunkovelukb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Руслан Вашека
+380335261742, +380678459890
komunkovelukb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт русла річки Турія від греблі Ковельського водосховища до шляхопроводу по вул. Сагайдачного в м. Ковелі Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Сагайдачного
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Після підписання акта виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 40
Iнша подія Після отримання оригіналу висновку (звіту) експертизи (повторної експертизи) з завіреною копією в одному примірнику Пiсляоплата 10 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог та завдання на проектування
Дата подання: 21 грудня 2021 17:42
Дата відповіді: 22 грудня 2021 11:06
Добрий день. Просимо надати роз'яснення з приводу наступних питань: 1. Вимога до наявного персоналу : інженер-проектувальник із інженерно-будівельного проектування забезпечення механічного опору та стійкості (не нижче об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2,); інженер-проектувальник із технічного обстеження будівель та споруд; архітектор в частині архітектурного об’ємного планування; інженер-проектувальник в частині інженерних вишукувань; інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; інженер в частині Інженерно-будівельне проектування доріг. Адже згідно з поданого завдання на проектування в проекті передбачається виконання розчистки русла ріки що в свою чергу не потребує відповідних інженерів як мінімум з технічного обстеження будівель, архітектора з архітектурно - будівельного проектування. 2. Даний вид діяльності а саме розчистка русла та планування берегів підпадає під дію закону про оцінку впливу на довкілля та вимагає розробку відповідної документації а саме ОВД , водночас у вашому завданні вказана розробка ОВНС. 3. Робоча назва проектної документації а саме: "Капітальний ремонт русла річки Турія від греблі Ковельського водосховища до шляхопроводу по вул. Сагайдачного в м. Ковелі Волинської області" є не зовсім коректною адже фізично не можна ремонтувати природнє русло річки , його можна спрямляти але точно не капітально ремонтувати. Як на нас в у вашому випадку коректніше було б застосувати в назві термін "Роботи пов'язані з покращенням гідрологічного режиму та санітарного стану річки...." Просимо за можливості переглянути технічні вимоги до даної закупівлі та надати більш коректнішу тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За розглядом Вашого звернення інформуємо:
1. Замовником сформовано вимоги до наявного персоналу з метою виготовлення якісної проектно-кошторисної документації, яку в послідуючому буде передано на проходження державної експертизи.
2. Назва проектної документації "Капітальний ремонт русла річки Турія від греблі Ковельського водосховища до шляхопроводу по вул. Сагайдачного в м. Ковелі Волинської області" визначена замовником, оскільки містить роботи капітального характеру. Крім того, бюджетне призначення під даний вид робіт затверджено на сесії міської ради.
3. В завданні на проектування, що визначено замовником, п.17 Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище» та «оцінка впливу на довкілля» - згідно чинного законодавства.
Для внесення змін в тендерну документацію необхідно змінити кінцевий строк подання пропозицій. В результаті чого закупівлю неможливо буде провести в поточному році. Просимо Вас з розумінням віднестися до залишення тендерної документації без змін. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Ковелькомунпроект 297 000,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2021 13:13
Електронний підпис
29 грудня 2021 13:11
CCF29122021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Ковелькомунпроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ковелькомунпроект
#32232304
Переможець 297 000,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2021 11:48

Документи

30 грудня 2021 11:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Ковелькомунпроект
#32232304
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2021 11:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2024 11:46
ДУ № 2 від 29.12.2023.pdf зміни до договору
01 січня 2024 11:44
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 12:53
ДУ № 1 від 30.12.2022р..pdf зміни до договору
03 січня 2023 12:50
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 09:19
Додатки до договору № 5 від 11.01.2022р..pdf укладений
13 січня 2022 09:17
Договір № 5 від 11.01.2022р..pdf укладений
13 січня 2022 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML