Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОСТРОЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ КОСТЯНТИНА ІВАНОВИЧА ОСТРОЗЬКОГО" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26062852 |
Місцезнаходження: | 35820, Україна , Рівненська обл., м. Острог, проспект Незалежності, буд. 62 |
Контактна особа: |
Карина Могильна +380982023548 karinamogilna67@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 233 027,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
20 грудня 2021 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 13:39 |
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ до тендера овочі.docx | |
20 грудня 2021 13:39 |
техн спец до овочів.docx | |
20 грудня 2021 13:39 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
20 грудня 2021 13:39 |
Проект договору про закупівлю овочів.docx | |
20 грудня 2021 13:39 |
Опис функціональних характеристик овочів.docx | |
20 грудня 2021 13:39 |
ТД овочі,фрукти.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000072 ● e31cea885dfe4835b11d9ad89bc8a31f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.12.2021 № 812
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.12.2021 № 812
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-12-20-010515-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-23 16:39:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи», ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-20-010515-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-P-2021-12-20-012427-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)?
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-24 10:32:27
Овочі, фрукти та горіхи.
При оприлюдненні річного плану закупівлі 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи на 2022 рік на суму 233 027 грн. (Ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2021-12-20-012427-c) була допущена технічна помилка - в полі "Річний план закупівлі на" не був змінений рік з 2021 року (який проставляється електронною системою автоматично в поточному році) на 2022 рік.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону в частині невідповідності закупівлі до річного плану.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – овочі |
Опис предмету закупівлі: |
Опис: Лот 1 – овочі (буряк столовий 735 кг, морква столова 1225 кг, цибуля ріпчаста 980 кг, часник свіжий 49 кг, капуста свіжа 1470 кг, огірок свіжий 368 кг, помідор свіжий 980 кг, корінь селери122 кг, перець солодкий 245 кг, капуста цвітна120 кг, капуста пекінська 120 кг, кабачок свіжий 120 кг, баклажан свіжий 120 кг, зелень(укроп, петрушка) 100 кг),
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 91 221,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 456,11 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2021 10:07 |
Кінець періоду оскарження: | 04 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 24 грудня 2021 10:07 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | виявлено порушення які неможливо усунути. |
24 грудня 2021 10:07
|
Електронний підпис |
24 грудня 2021 10:07
|
2021-12-24-0002.jpg |