Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
2 611,60 UAH
UA-2021-12-20-009218-b 1e2f34977e3e4244ba17ec5334f9f750
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кульбаченко Руслан Анатолійович

+380507339736 shpola_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШПОЛЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ"ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 38990598
Місцезнаходження: 20603, Україна , Черкаська обл., ШПОЛА, Черкаська обл., м. Шпола, вул. Соборна, буд. 58
Контактна особа: Кульбаченко Руслан Анатолійович
+380507339736
shpola_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Ціна за одиницю: 13.2UAH без ПДВ
Зошит 96 (клітинка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Ціна за одиницю: 42.8UAH без ПДВ
Книга комірна А4 96 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Ціна за одиницю: 73.2UAH без ПДВ
Щоденик діловий А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Ціна за одиницю: 25.5UAH без ПДВ
Папка пластик А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
36 штуки
Ціна за одиницю: 8.5UAH без ПДВ
Маркер Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Ціна за одиницю: 30UAH без ПДВ
Набір маркерів 4 кольори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Ціна за одиницю: 40UAH без ПДВ
Ножниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Ціна за одиницю: 72UAH без ПДВ
Лоток горизонтальний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Канцелярські товари Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

20 грудня 2021 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОСАДЧА НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА
#3085304943
Переможець 2 611,60
UAH
20 грудня 2021 17:01

Документи

20 грудня 2021 17:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 17:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Зошит 96 (клітинка) 8 штуки 13,20
UAH
Книга комірна А4 96 арк. 10 штуки 42,80
UAH
Щоденик діловий А5 5 штуки 73,20
UAH
Папка пластик А4 20 штуки 25,50
UAH
Маркер Buromax 36 штуки 8,50
UAH
Набір маркерів 4 кольори 20 штуки 30,00
UAH
Ножниці 2 штуки 40,00
UAH
Лоток горизонтальний чорний 3 штуки 72,00
UAH