Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30475109 |
Місцезнаходження: | 76492, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, с. Микитинці, вул. Юності, 13 |
Контактна особа: |
Наталія Бакун +380342783578 buhlic.1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 540 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
21 грудня 2021 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2021 12:10 |
перелік змін до ТД М ясо.docx | |
21 грудня 2021 12:10 |
ТД М'ясо на 2022 р нова.doc | |
20 грудня 2021 12:24 |
ТД М'ясо на 2022 р.doc |
21 грудня 2021 12:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 грудня 2021 12:10 |
перелік змін до ТД М ясо.docx
|
|||
21 грудня 2021 12:10 |
ТД М'ясо на 2022 р нова.doc
|
|||
20 грудня 2021 12:24 |
ТД М'ясо на 2022 р.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-19-000015 ● 88635e631a3442d9aeccffbcd78e0e1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2022 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.01.2022 №37
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Заступник начальника управління –
начальник відділу взаємодії
з правоохоронними органами
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 19.01.2022 №37
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-12-20-008194-c 20.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу закупівлі Івано-Франківський академічного ліцею-інтернату Івано-Франківської обласної ради, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області UA-2021-12-20-008194-c 20.12.2021р ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини,м’ясо свинини,філе куряче)повідомляємо що за результатами питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та аналізу питання розгляду тендерної пропозиції просимо взяти до уваги надані роз'яснення про наступне: 1)Замовником у пунктах 5, 6 Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до ТД зазначено, що - фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону); - службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону). Відповідно до пункту 5 ,6 Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до ТД термін «злочин», а не термін «кримінальне правопорушення» жодним чином не вплинуло на зміст документа, який повинні завантажити учасники (переможці) в електронну систему закупівель та не спричинило яких-небуть негативних наслідків. 2) на порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону ТД Замовника не містить переліку формальних (несуттєвих) помилок, які затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Однак ,згідно пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в ТД ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини,м’ясо свинини,філе куряче) оприлюдненій в електронній системі в розділ 3 п 1 абзац 2 надали перелік формальних помилок В пункту 19 частини 2 статті 22 Закону не вказано обов’язок Замовника на посилання на певний наказ,який є затверджений ,тому є у вільному доступі для усіх учасників 3) Замовник в частині першій розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначив, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - проектом договору про закупівлю товару – згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації та листом-погодження з умовами проекту договору про закупівлю та його умовами». Однак, просимо врахувати таке:що ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ оприлюднив в електронній системі закупівель зазначений проєкт договору про закупівлю файл «Проект Договору на закупівлю товару.pdf» ЛОТ1, та файл «Проект Договору на закупівлю товару.pdf» ЛОТ 2 в якому зазначено: - п.4.8 Строк поставки: до 31 грудня 2021 р., тому строк поставки вказаний як механічна(технічна) помилка так як ТД готувалася в період переходу 2021року у 2022 рік що було виправлено при оголошені ТД 21 грудня 2021 р в 12:10 перелік змін до ТД -Вважаєм, що номер договору, вказаний як присвоєний номер для реєстрації договору при закупівлі - Додаток №1 до проекту договору «Специфікація до предмету закупівлі ДК 021:2015 15110000- М'ясо» сума договору 1 478 400 гри. 00 коп. (Один мільйон чотириста сімдесять вісім тисяч чотириста гривень 00 копійок) без ПДВ.є сумою двох лотів так як ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ приймав участь у лот1(М’ясо яловичини , м’ясо свинини) та лот 2(філе куряче)що згідно абзацу 4 п 15 ст 29 дає можливість укладення одного договору . Також було враховано те, що дана пропозиція визнана найбільш економічно вигідною та вважаємо, що порушень в даній процедурі закупівель немає. а також, завдячуємо проведеній вами роботі та зобов'язуємось в майбутньому брати до уваги вказані зауваження.
2022-02-01 14:07:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 900,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2021 12:10 |
перелік змін до ТД М ясо.docx |
21 грудня 2021 12:10 |
ТД М'ясо на 2022 р нова.doc |
20 грудня 2021 12:24 |
ТД М'ясо на 2022 р.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2022 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ |
550 400,00
UAH з ПДВ
|
550 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Харевич Роман Михайлович |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ #3133522371 |
Переможець |
550 400,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2022 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 12:46
|
Image.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2022 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 16:16
|
Дог 111 Мясо 22.PDF | укладений |
01 лютого 2022 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |