Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реле електромагнітне (31220000-4 - Елементи електричних схем)
Electromagnetic relays (31220000-4 - Elements of electric circuits)
Electromagnetic relays (31220000-4 - Elements of electric circuits)
Очікувана вартість
2 894 162,20 UAH
UA-2021-12-20-004125-a ● c546cab19c9b4c68bf6c43d7b0609775
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 894 162,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 470,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28941.62 UAH |
Publication date: | 20 грудня 2021 16:44 |
Enquiries until: | 07 червня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 червня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 2 894 162 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 14 471 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
Scope of the procurement
Реле електромагнітне (31220000-4 - Елементи електричних схем)
Electromagnetic relays (31220000-4 - Elements of electric circuits)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Реле АНШМТ-310
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле АНШМТ-310
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
3 шт
Реле ИР 1-0,3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле ИР 1-0,3
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
10 шт
Реле КМШ-3000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле КМШ-3000
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
6 шт
Реле КМШ-450
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле КМШ-450
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
5 шт
Реле КМШ-750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле КМШ-750
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
6 шт
Реле КШ 1-600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле КШ 1-600
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
50 шт
Реле КШ 1-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле КШ 1-80
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
16 шт
Реле НМШТ-1440
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле НМШТ-1440
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
6 шт
Реле ПМПУШ-150/150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле ПМПУШ-150/150
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
4 шт
Реле ПЛЗУ-73/1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле ПЛЗУ-73/1000
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
15 шт
Реле ДЗ-2700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле ДЗ-2700
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
7 шт
Реле 2ОЛ-15 (ОЛ2-88)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле 2ОЛ-15 (ОЛ2-88)
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
9 шт
Реле 2С-880
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Реле 2С-880
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2022 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2022 14:46 |
Зміни до тендеру_4800 від 31.05.2022.docx | |
31 травня 2022 14:46 |
4800_реле електромагнітне_нова редакція від 31.05.2022.docx | |
11 травня 2022 16:22 |
Зміни до тендеру_4800 від 11.05.2022.docx | |
20 квітня 2022 14:04 |
Зміни до тендеру_4800 від 20.04.2022.docx | |
30 березня 2022 12:31 |
Зміни до тендеру_4800 від 30.03.2022.docx | |
10 березня 2022 12:49 |
Зміни до тендеру_4800 від 10.03.2022.docx | |
25 лютого 2022 15:20 |
Зміни до тендеру_4800 від 25.02.2022.docx | |
16 лютого 2022 15:10 |
Зміни до тендеру_4800 від 16.02.2022.docx | |
11 лютого 2022 15:22 |
Зміни до тендеру_4800 від 11.02.2022.docx | |
04 лютого 2022 15:02 |
Зміни до тендеру_4800 від 04.02.2022.docx | |
25 січня 2022 16:12 |
Зміни до тендеру_4800 від 25.01.2022.docx | |
18 січня 2022 14:58 |
Зміни до тендеру_4800 від 18.01.2022.docx | |
12 січня 2022 16:17 |
Зміни до тендеру_4800 від 12.01.2022.docx | |
11 січня 2022 15:47 |
Зміни до тендеру_4800 від 11.01.2022.docx | |
20 грудня 2021 16:41 |
Додаток №9.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання копії ТУ
Дата подання: 05 січня 2022 16:30
Дата відповіді: 11 січня 2022 15:49
Вся продукція, яка зазначена у закупівлі (реле електромагнітне) не виробляється в Україні та не має еквівалента. Технічні умови (ТУ) на продукцію, є комерційною таємницею виробника іншої держави. Оскільки ТУ – це основний документ при освоєнні виробництва та при виготовленні продукції, вони не можуть бути надані стороннім особам та організаціям. Виробником можуть бути надані скановані копії титульних листів та листів з технічними характеристиками, які не містять комерційної таємниці. Відповідні зміни були внесені Вами до аналогічних закупівель минулих років, а саме, викладені в наступній редакції: Якщо продукція виготовляється за ТУ, необхідно надати повну скановану копію ТУ (або титульного листа ТУ та витягів з ТУ, де зазначені технічні вимоги) на виготовлення даної продукції, завірену підписом виробника (підписом офіційного представника виробника) та печаткою виробника (печаткою офіційного представника виробника) - за наявності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Щодо оформлення та узгодження ТУ
Дата подання: 05 січня 2022 16:34
Дата відповіді: 11 січня 2022 15:49
Вся продукція, яка зазначена у закупівлі, є виключно залізничного призначення. Зразки даної продукції експлуатуються на підприємствах АТ «Укрзалізниця» з часів СРСР, еквівалента продукції не має. Отже, більшість реле розроблені за часів СРСР, а ТУ затверджені відповідними главками та інституціями тих часів. Тому, вимога щодо узгодження ТУ в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95 не може бути виконана будь яким учасником. Також, вимоги, що: - ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту: - ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000, також не можуть бути виконано жодним учасником, бо виробництво реле здійснюється відповідно до ТУ, затверджених з часів СРСР. У зв’язку з вище викладеним, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію з виключення зазначених вище вимог. Відповідні зміни були внесені Вами до аналогічних закупівель минулих років (UA-2018-05-07-000694-c та UA-2019-09-09-001397-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Щодо надання протоколів (актів) кваліфікаційних випробувань
Дата подання: 05 січня 2022 16:38
Дата відповіді: 11 січня 2022 15:49
Вся продукція, яка зазначена у закупівлі (реле електромагнітне) не виробляється в Україні та не має еквівалента. Реле розроблені за часів СРСР, а ТУ затверджені відповідними главками та інституціями тих часів. Виконання вимоги щодо надання протоколів (актів) кваліфікаційних випробувань відповідно ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) не є можливим, бо на той час зазначений ГОСТ взагалі не існував та не було необхідності отримання документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протоколу (акту) кваліфікаційних випробувань. Таким чином, із тендерної документації необхідно видалити вимогу: 2.1 Для продукції залізничного призначення надати:
Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати:
на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року;
на обʼєкти інфраструктури та їх складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати:
на рухомий склад та його складові – копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року;
на об’єкти інфраструктури та їх складові – копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7 ДСТУ 8634:2016 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Щодо підтвердження стосунків із виробником
Дата подання: 05 січня 2022 16:42
Дата відповіді: 11 січня 2022 15:49
Виробник зазначеної продукції є великою корпорацією, яка здійснює постачання продукції через офіційних представників за кордоном, які в свою чергу здійснюють реалізацію товару через офіційного дилера в країні виробника та їх представників в Україні. Тому, вимога про надання прямого договору з Виробником, або прямого дилерства чи листа виробника про представництво його інтересів не може бути виконана жодним із потенційних учасників. Відповідно, необхідно внести зміни в Тендерну Документацію, а саме: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) лист дистриб’ютора, або представника, або дилера про представництво його інтересів учасником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-20-004125-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 05 січня 2022 17:15
Необхідність внесення змін до ТД
Детальніше у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 січня 2022 15:50
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Номер вимоги: UA-2021-12-20-004125-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 06 січня 2022 13:16
Збільшення очікуваної вартості
Повідомляємо Вам про те, що бюджет сформований значно нижче реальної вартості продукції та не відповідає дійсності. Для забезпечення необхідною Вам продукцією у такій кількості, просимо привести очікувану вартість закупівлі до ринкового рівня. Додаємо довідку "Держзовнішінформ" від 2022-01-06 щодо актуальних цін на реле.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2022 16:19
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Номер вимоги: UA-2021-12-20-004125-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 12 січня 2022 15:33
Необхідність внесення змін до ТД
Детальніше у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 січня 2022 16:19
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-12-20-004125-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 13 січня 2022 16:54
Збільшення очікуваної вартості
Повідомляємо Вам про те, що бюджет сформований значно нижче реальної вартості продукції та не відповідає дійсності. Для забезпечення необхідною Вам продукцією у такій кількості, просимо привести очікувану вартість закупівлі до ринкового рівня. Додаємо довідку "Держзовнішінформ" від 2022-01-06 щодо актуальних цін на реле.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 січня 2022 14:59
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Номер вимоги: UA-2021-12-20-004125-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 20 січня 2022 16:03
Збільшення очікуваної вартості
Повідомляємо Вам про те, що бюджет сформований значно нижче реальної вартості продукції та не відповідає дійсності. Для забезпечення необхідною Вам продукцією у такій кількості, просимо привести очікувану вартість закупівлі до ринкового рівня. Додаємо довідку "Держзовнішінформ" від 2022-01-06 щодо актуальних цін на реле.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2022 16:13
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Номер вимоги: UA-2021-12-20-004125-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 27 січня 2022 16:00
Збільшення очікуваної вартості
Повідомляємо Вам про те, що бюджет сформований значно нижче реальної вартості продукції та не відповідає дійсності. Для забезпечення необхідною Вам продукцією у такій кількості, просимо привести очікувану вартість закупівлі до ринкового рівня. Додаємо довідку "Держзовнішінформ" від 2022-01-06 щодо актуальних цін на реле.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2022 16:19
Замовник вважає недоцільною зміну визначеної очікуваної вартості предмету закупівлю.
Номер вимоги: UA-2021-12-20-004125-a.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 11 лютого 2022 16:37
Наполягаємо на збільшенні очікуваної вартості
Повідомляємо Вам про те, що бюджет сформований значно нижче реальної вартості продукції та не відповідає дійсності. Для забезпечення необхідною Вам продукцією у такій кількості, просимо привести очікувану вартість закупівлі до ринкового рівня. Додаємо довідку "Держзовнішінформ" щодо актуальних цін на реле. У разі, якщо зміни не будуть внесені, закупівля не відбудеться у зв'язку з відсутністю учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 лютого 2022 15:12
Шановний учаснику, Замовником наразі проводиться додатковий моніторинг цін, за результатами якого буде прийнято відповідне рішення та за наявності підстав внесено зміни до умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-12-20-004125-a.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 16 лютого 2022 17:09
Наполягаємо на збільшенні очікуваної вартості
Повідомляємо Вам про те, що бюджет сформований значно нижче реальної вартості продукції та не відповідає дійсності. Для забезпечення необхідною Вам продукцією у такій кількості, просимо привести очікувану вартість закупівлі до ринкового рівня. Додаємо довідку "Держзовнішінформ" щодо актуальних цін на реле. У разі, якщо зміни не будуть внесені, закупівля не відбудеться у зв'язку з відсутністю учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2022 16:50
Шановний учаснику, Замовником наразі проводиться додатковий моніторинг цін, за результатами якого буде прийнято відповідне рішення та за наявності підстав внесено зміни до умов тендерної документації
Номер вимоги: UA-2021-12-20-004125-a.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 01 травня 2022 18:06
Наполягаємо на збільшенні очікуваної вартості
Повідомляємо Вам про те, що бюджет сформований значно нижче реальної вартості продукції та не відповідає дійсності. Для забезпечення необхідною Вам продукцією у такій кількості, просимо привести очікувану вартість закупівлі до ринкового рівня. Додаємо довідку "Держзовнішінформ" щодо актуальних цін на реле. У разі, якщо зміни не будуть внесені, закупівля не відбудеться у зв'язку з відсутністю учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 травня 2022 12:18
З огляду на ситуацію, що склалася в державі 24 лютого, замовник розгляне Ваше звернення пізніше. Сподіваємося на розуміння.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 червня 2022 15:08 |
Кінець періоду оскарження: | 25 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 14 червня 2022 15:08 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX. Також затверджено Указ Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким постановлено часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженим Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, та Указом Президента України від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженим Законом України від 21.04.2022 № 212-IX), строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб, що унеможливлюють виконання норм Закону. Враховуючи вищевикладене, наявні підстави визнати тендер таким, що не відбувся. ВИРІШЕНО: На підставі п. 1 ч. 5 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та висновку ТПП України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1, обумовлених дією на території України воєнного стану, введеного Указом від 24.02.22 №64/2022 президента України і подовження дії воєнного стану в Україні згідно з Указами Президента України від 14.03.22 № 133/2022, 18.04.2022 № 259/2022 та від 17.05.2022 № 341/2022, що унеможливлює виконання зобов’язань передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» - визнати тендер таким, що не відбувся, за процедурою закупівлі Реле електромагнітного (31220000-4 - Елементи електричних схем) (оголошення у ЦБД № UA-2021-12-20-004125-a). |
Документи:
14 червня 2022 15:08
|
Електронний підпис |
14 червня 2022 15:08
|
Протокол_4800.docx |