Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговуванню пасажирських ліфтів
Очікувана вартість
27 258,00 UAH
UA-2021-12-20-003665-b b44eb72475884d2bbff45b303ed02f15
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Константиненко Олена Олегівна

380444653806 konstantynenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Константиненко Олена Олегівна
380444653806
konstantynenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій: - номер оголошення на проведення електронної закупівлі, яка була відмінена на авторизованому електронному майданчику Уповноваженого органу prozorro.gov.ua за номером: UA-2021-05-21-004574-b, - номер оголошення на проведення електронної закупівлі, яка була відмінена на авторизованому електронному майданчику Уповноваженого органу prozorro.gov.ua за номером: UA-2021-07-09-000654-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021 12:15
Оскарження наміру укласти договір: 31 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговуванню пасажирських ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти підприємства. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чиним законодавством порядку та строки та підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних послуг. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

20 грудня 2021 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2021 12:08
1699-ПП переговорна ліфти.doc
20 грудня 2021 12:08
ст. 17 Житомирліфт-1.tiff
20 грудня 2021 12:08
1700-ПП переговорна визн.переможця ліфти.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВПФ «Житомирліфт-1»
#31872640
Переможець 27 258,00
UAH
20 грудня 2021 12:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 12:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВПФ «Житомирліфт-1»
#31872640
27 258,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2022 13:48
Звіт про виконання договору 3.pdf укладений
25 серпня 2022 13:47
Електронний підпис укладений
21 липня 2022 16:03
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2022 16:03
Звіт про виконання договору 2.pdf зміни до договору
12 липня 2022 16:35
Звіт про виконання договору 2.pdf укладений
12 липня 2022 16:26
Звіт про виконання договору 2.pdf укладений
12 липня 2022 16:22
Звіт про виконання договору 2.pdf укладений
12 липня 2022 16:21
Звіт про виконання договору 2.pdf укладений
12 липня 2022 16:18
Звіт про виконання договору 2.pdf укладений
12 липня 2022 16:16
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 17:00
д 21629.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 16:05
дог 21629.pdf укладений
31 грудня 2021 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-21629/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-21629/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦБМЕС-21629/Ю-д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2021 — 01 січня 2022
Сума оплати за договором: 27 258,00
UAH