Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Комплект для забору та транспортування біологічних зразків VLM)
Очікувана вартість
49 300,00 UAH
UA-2021-12-20-002860-c b5b8934083304e7eb05ddc3edd935ebd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Шишкова

+380332773455 shyshkova.yana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна інфекційна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03398983
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 30
Контактна особа: Яна Шишкова
+380332773455
shyshkova.yana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Комплект для забору та транспортування біологічних зразків VLM (Пробірка пластикова 4 мл з транспортним середовищем VLM 1 мл - 1 шт, пластиковий аплікатор для забору біологічного зразку 2 шт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 комплект
Комплект для забору та транспортування біологічних зразків VLM (Пробірка пластикова 4 мл з транспортним середовищем VLM 1 мл - 1 шт, пластиковий аплікатор для забору біологічного зразку 2 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Шевченка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

20 грудня 2021 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
#38493226
Переможець 49 300,00
UAH
20 грудня 2021 10:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2022 14:30
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 10:07
Договір від 16.12 ІНТЕЛЛА.pdf укладений
20 грудня 2021 10:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 300,00
UAH