Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з центрального водопостачання
Очікувана вартість
41 899,56 UAH
UA-2021-12-20-000688-a 241cc7ae220e400986f8900e3006560e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жигамовська Наталія Іванівна

380332757870 skawa@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 02125102
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13, каб. 132, м. Луцьк
Контактна особа: Жигамовська Наталія Іванівна
380332757870
skawa@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Закупівлю необхідно здійснити переговорною процедурою згідно пункту 2 частини 2 статті 40 Закону: відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником. Може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попереднього проведення з ним переговорів. Централізоване водопостачання згідно із Законом України “Про житлово-комунальні послуги» може бути виконано виключно учасником КП “Луцькводоканал”, що займає монопольне становище на ринку відповідних послуг через приєднану мережу, що належить учаснику, та здійснюється виключно за регульованим тарифом відповідно до Закону України “Про природні монополії» та рішень відповідних державних органів (Закон України від 24.06.2004 №1875-ІV “Про житлово-комунальні послуги»; Зведений перелік природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України http://www.amcu.gov.ua). Неукладення договору про закупівлю з учасником КП “Луцькводоканал” призведе до неможливості забезпечення будівель та споруд замовника відповідними комунальними послугами.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021 10:14
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


65110000-7 Розподіл води
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3910 м.куб.
Послуги з центрального водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Докладно описано в договорі Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

20 грудня 2021 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП" Луцькводоканал"
#03339489
Переможець 41 899,56
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 10:14

Документи

20 грудня 2021 10:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 10:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП" Луцькводоканал"
#03339489
41 899,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2021 10:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 12:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 12:26
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 12:26
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 12:26
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 16:02
додаткова угода водопостачання.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 16:00
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:34
Договір.pdf укладений
04 січня 2022 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 9.5.2.7. Договору, у відповідності до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, №2867 від 22.12.2021 року Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару і встановити її у розмірі 10,17 гривень за 1 метр кубічний без ПДВ без збільшення загальної вартості Договору. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 1.4. Договору у наступній редакції: «1.4. Одиницею виміру наданих послуг є метри кубічні. Кількість послуг, що надаються на умовах даного Договору: Централізоване водопостачання бюджетних установ - 3433,26 м куб.». Усі інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної із сторін і становить невід’ємну частину Договору.
Номер договору про закупівлю: 0617
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною Довіреності на ім’я директора Сторони дійшли згоди в преамбулі Договору перейменувати «Довіреність №03-28/01/3284 від 03.11.2021 року» на «Довіреність №03-24/03/2857 від 01.11.2022 р.». 2. Сторони погодилися зменшити обсяги закупівлі послуг та відповідно зменшити загальну ціну Договору на 31599,40 грн. (Тридцять одна тисяча п’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 40 копійок), в т.ч. ГІДВ 5266,57 грн. (П’ять тисяч двісті шістдесят шість гривень 57 копійок). Пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції «2.2. Загальна ціна (сума) цього Договору становить 10300,16 грн. (Десять тисяч триста гривень 16 копійок) з врахуванням ПДВ 1716,69 грн. (Одна тисяча сімсот шістнадцять гривень 69 копійок). 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної із сторін і становить невід’ємну частину Договору.
Номер договору про закупівлю: 0617
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 10 300,16
UAH (в тому числі ПДВ 1 716,69 UAH)