Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стропи. Канати
Очікувана вартість
952 959,68 UAH
UA-2021-12-18-000912-c faf55f50dca445819011a8d31d90cca6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беник Катерина Володимирівна

+380487175467 katerynabenyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Одесміськелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328497
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Контактна особа: Беник Катерина Володимирівна
+380487175467
katerynabenyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2021 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2022 12:00
Очікувана вартість: 952 959,68 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 529,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок). 11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції Учасника. 11.2. Умови Строк дії забезпечення пропозиції дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; — поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта ; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, яка є: додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: — дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. !!! Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Більш детально викладено в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. 2. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Строп СКП1,6/1500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп СКП3,2/4000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423300-4 — Вантажно-розвантажувальне обладнання
4 шт
Строп СКП3,2/2500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп СКП3,2/6000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп СКП1,6/1200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп СКП 3,2/1200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп 4СК3,2/2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп СКП1,25/2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп 2СК1,25/2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп 1СК0,8/1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп1СК 0,8/900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп СКП3,2/3000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
4 шт
Строп 1СК0,8/1030
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
40 шт
Строп СКП 0,2/14000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
10000 м
Канат ф6,8мм оц.,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
1500 м
Канат 4,8мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
1000 шт
Канат5,6мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
500 м
Канат6,2мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
10000 м
Канат11,0, мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
1 т
Дріт в’язальний пружинний 3,5мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
0.5 т
Дріт в’язальний пружинний 4,6мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44423340-6 — Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, протягом 180-ти календарних днів з моменту поставки партії Товару. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок). 11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції Учасника. 11.2. Умови Строк дії забезпечення пропозиції дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; — поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта ; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, яка є: додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: — дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. !!! Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта.

Сума забезпечення: 10000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія
23 грудня 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2021 16:54
3. Оголошення зі змінами від 23.12.2021.docx
23 грудня 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2021 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2021 16:54
3. Оголошення зі змінами від 23.12.2021.docx
18 грудня 2021 16:04
3. Оголошення від 18.12.2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Расхождение в документах по номенклатуре и количеству закупаемого товара.
Дата подання: 22 грудня 2021 13:35
Дата відповіді: 22 грудня 2021 14:18
Добрый день. Прошу уточнить номенклатуру товара и количество: В объявлении указано: канат ф6,8мм – 1000 м; канат 4,8мм - 1500 м; канат5,6мм – 1000 м; канат6,2мм – 500 м; канат11,0, мм -1000 м; проволока вязальная пружинная 3,5мм – 1т; проволока вязальная пружинная 4,6мм – 0,5 т. В тендерной документации (файл 3. Объявление от 18.12.2021.docx) указано: В п.2.2 Конкретна назва предмета закупівлі: Стропи. Канати. № Найменування [Номенклатура позиції предмета закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: Дротяно-канатне приладдя для вантажно –розвантажувальних робіт - 44423340-6] Одиниця виміру Кількість товару 1 Строп СКП1,6/1500 шт 30 2 Строп СКП3,2/4000 шт 4 3 Строп СКП3,2/2500 шт 4 4 Строп СКП3,2/6000 шт 4 5 Строп СКП1,6/1200 шт 4 6 Строп СКП 3,2/1200 шт 4 7 Строп 4СК3,2/2000 шт 4 8 Строп СКП1,25/2000 шт 4 9 Строп 2СК1,25/2000 шт 4 10 Строп 1СК0,8/1000 шт 4 11 Строп1СК 0,8/900 шт 4 12 Строп СКП3,2/3000 шт 4 13 Строп 1СК0,8/1030 шт 4 14 Строп СКП 0,2/14000 шт 40 15 Канат ф6,8мм оц., м 10000 16 Канат 4,8мм м 1500 17 Канат5,6мм м 1000 18 Канат6,2мм м 500 19 Канат11,0, мм м 10000 20 Дріт в’язальний пружинний 3,5мм т 1 21 Дріт в’язальний пружинний 4,6мм т 0,5 В тендерной документации (Додаток 2 до Оголошення про спрощену закупівлю) ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Додаток № 1 до договору про закупівлю № Т-ВМТЗ-П/2022/______ від «___» __________ 2022 року 1 Строп СКП 1,6/1500 шт 30 2 Строп СКП 3,2/4000 шт 4 3 Строп 2 СК 3,2/2500 шт 4 4 Строп СКП 3,2/6000 шт 4 5 Строп СКП 1,6/1200 шт 4 6 Строп СКП 3,2/1200 шт 4 7 Строп 4 СК 3,2/2000 шт 4 8 Строп СКП 1,25/2000 шт 4 9 Строп 2 СК 1,25/2000 шт 4 10 Строп 1 СК 0,8/1000 шт 4 11 Строп 1СК 0,8/900 шт 4 12 Строп СКП 3,2/3000 шт 4 13 Строп 1СК 0,8/1030 шт 4 14 Канат ф 6,8 мм оц шт 40 15 Канат 4,8 мм м 10000 16 Канат 5,6 мм м 1500 17 Канат 6,2 мм м 1000 18 Канат 11,0, мм м 500 19 Дріт в’язальний пружинний 3,5 мм м 10000 20 Дріт в’язальний пружинний 4,6 мм т 1 21 Дріт в’язальний пружинний 4,6 мм т 0,5 В тендерной документации: Додаток №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Опис предмета закупівлі, в тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Предмет договору: Стропи. Канати. № Найменування товару/робіт/ послуг Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі 1 Строп СКП1,6/1500 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний петльовий вантажопідьємність 1,6т,довжина стропа 1500мм 2 Строп СКП3,2/4000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний петльовий вантажопідьємність 3,2т,довжина стропа 4000мм 3 Строп2 СК3,2/2500 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний гачковий двожильний вантажопідьємність 3,2т,довжина строп 2500мм 4 Строп СКП3,2/6000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний петльовий вантажопідьємність 3,2т,довжина стропа 6000мм 5 Строп СКП1,6/1200 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний петльовий вантажопідьємність 1,6т,довжина стропа 1200мм 6 Строп СКП3,2/1200 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний петльовий вантажопідьємність 3,2т,довжина стропа 1200мм 7 Строп 4СК3,2/2000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 - строп канатний гачковий чотирьохжильний вантажопідьємність 3,2т,довжина строп 2000мм 8 Строп СКП1,25/2000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний петльовий вантажопідьємність 1,25т,довжина стропа 2000мм 9 Строп 2СК1,25/2000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний гачковий двожильний вантажопідьємність 1,25т,довжина строп 2000мм 10 Строп 1СК0,8/1000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний гачковий одножильний вантажопідьємність 0,8т,довжина стропи 1000мм 11 Строп 1СК0,8/900 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний гачковий одножильний вантажопідьємність 0,8т,довжина стропи 900мм 12 Строп СКП3,2/3000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний петльовий вантажопідьємність 3,2т,довжина стропа 3000мм 13 Строп 1СК0,8/1030 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп канатний гачковий одножильний вантажопідьємність 0,8т,довжина стропи 1030мм 14 Строп СКП 0,2/14000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 строп з канату ф5,1мм(петлі90мм)довжина стропа 14000мм. 15 Канат оцинк.6,8мм ДСТУ ГОСТ 32697:2016 Або еквівалент 16 Канат 4,8мм ДСТУ ГОСТ 32697:2016 Або еквівалент 17 Канат5,6мм ДСТУ ГОСТ 32697:2016 Або еквівалент 18 Канат6,2мм ДСТУ ГОСТ 32697:2016 Або еквівалент 19 Канат 4,8мм ДСТУ ГОСТ 32697:2016 Або еквівалент 20 Канат5,6мм ДСТУ ГОСТ 32697:2016 Або еквівалент 21 Канат6,2мм ДСТУ ГОСТ 32697:2016 Або еквівалент В итоге во всех данных имеются значительные расхождения не позволяющие однозначно понять номенклатуру и количество товара закупаемого товара по тендеру № UA-2021-12-18-000912-c от КП «Одесгорэлектротранс». Прошу устранить разночтения и определится с номенклатурой и количеством закупаемого товара. С уважением, Директор ТОВ «Техинком-Т» Бессараб В.М.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовником буде внесено зміни до Оголошення.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ТЕХІНКОМ-Т 903 157,20
UAH з ПДВ
903 157,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 січня 2022 18:56
Електронний підпис
11 січня 2022 18:56
1 витяг ЄДР.pdf
11 січня 2022 18:56
Licenziya povnovagenya (1).zip
11 січня 2022 18:56
4 паспорт код.pdf
11 січня 2022 18:56
15 відгук.pdf
11 січня 2022 18:56
6 статут.pdf
11 січня 2022 18:56
18 цінова пропозиція.pdf
11 січня 2022 18:56
7 опис.pdf
11 січня 2022 18:56
Svidoctvo_UBIB_1__1_ (2).zip
11 січня 2022 18:56
13 видаткова накладна.pdf
11 січня 2022 18:56
16 протокол.pdf
11 січня 2022 18:56
3. копія витягу ПДВ.pdf
11 січня 2022 18:56
10 проект договору.pdf
11 січня 2022 18:56
20 ВИПИСКА.pdf
11 січня 2022 18:56
2. виписка ЄДР.pdf
11 січня 2022 18:56
19 проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХІНКОМ-Т

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕХІНКОМ-Т
#41356322
Переможець 903 157,20
UAH з ПДВ
14 січня 2022 11:06

Документи

14 січня 2022 11:06
Електронний підпис
14 січня 2022 11:00
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2022 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕХІНКОМ-Т
#41356322
903 157,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2022 11:06
Електронний підпис
14 січня 2022 11:00
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2022 10:14
ЗВД 17.docx укладений
01 вересня 2022 10:04
ду 1 від 30.08.2022.pdf укладений
01 вересня 2022 10:04
Електронний підпис укладений
23 січня 2022 10:18
Договір про закупівлю укладений
23 січня 2022 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін