Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оренда авто
Очікувана вартість
8 976,00 UAH
UA-2021-12-18-000751-c 4e0da8a5478e42d3920e44ee0bb4968e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шостак Костянтин Іванович

+380957501701 constantineshostak1986@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРИ КРИНИЧКИ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33172372
Місцезнаходження: 73481, Україна , Херсонська обл., смт Комишани, місто Херсон, вул, Центральна, буд. 81-а
Контактна особа: Шостак Костянтин Іванович
+380957501701
constantineshostak1986@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Оренда авто
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
ДК 021:2015-60180000-3 (Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату виконаних Виконавцем робіт банківським переказом грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів після підписання акту виконаних робіт (повний розрахунок ) від Замовника. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

18 грудня 2021 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2021 14:59
Звіт оренда.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЛУЗЕВА ФІРМА «СУДНОРЕММОНТАЖ»
#35468709
Переможець 8 976,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2021 15:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2021 15:02
Договір 23 оренда.PDF укладений
18 грудня 2021 15:01