Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень «Нове будівництво тублікарні ОКТМО «Фтизіатрія» в с. Нижня Апша вул. Черничко, №14, Тячівського району Закарпатської області» Коригування
Очікувана вартість
17 487 708,00 UAH
UA-2021-12-17-020928-c 970c2c726f9040d9a4f9ada8d06df827
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Гуштан

+380505049650 gushtan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012852
Вебсайт: http://uoz-zak.gov.ua/tp://
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Іван Гуштан
+380505049650
gushtan@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
За результатом проведених переговорів між департаментом охорони здоров’я облдержадміністрації та ПП "ТАМ ПРОЕКТ-СЕРВІС" укладено договір від 23.06.2021 № 05/21-П на виконання робіт „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул. Черничко, 14 Тячівського району Закарпатської області". Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-012322-b). Відповідно до зазначеного договору ПП "ТАМ ПРОЕКТ-СЕРВІС" виготовлено кориговану ПКД та департаментом охорони здоров’я облдержадміністрації отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду коригованої проектної документації на будівництво за робочим проектом №324/11/21 від 04.12.2021 виданий ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул. Черничко, 14 Тячівського району Закарпатської області". Коригування.
Виконання робіт за даним об’єктом будівництва здійснюється ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", відповідно до укладеного між департаментом охорони здоров’я облдержадміністрації та ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" Договору від 08.04.2020 № 4/Г (ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-01-15-003557-c).
У ході виконання договору від 08.04.2020 № 4/Г на закупівлю робіт по будівництву об’єкту „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул. Черничко, 14 Тячівського району Закарпатської області", укладеного за результатами процедури відкритих торгів, виникла необхідність у виконанні додаткових робіт, які через об’єктивні причини не були передбачені технічним завданням по вказаному об’єкту. У процесі здійснення будівництва проектною організацією, представниками служби замовника, в тому числі інженером технічного нагляду та представниками підрядника було встановлено ряд додаткових робіт, які не передбачені основною проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є вкрай необхідним для забезпечення повного циклу робіт. Зважаючи на вказані обставини, а також на те, що вказані роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, причому договірна ціна на додаткові роботи не перевищує 50 відсотків вартості договору, вбачається можливість проведення закупівлі додаткових робіт з використанням переговорної процедури з товариством з обмеженою відповідальністю "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу, а також сприятиме тривалому терміну експлуатації збудованого об’єкту. Проведення додаткових робіт іншим виконавцем може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру під час виконання робіт та подальшої здачі об’єкта в експлуатацію.
Крім того, відповідальність за якісне виконання робіт буде нести один підрядник, що дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкту в цілому після завершення будівництва об'єкту. Дану позицію, щодо виконання додаткових будівельних робіт саме підрядною організацією, яка на сьогодні виконує роботи за початковим проектом (ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ") рекомендовано і генпроектною організацією ПП "ТАМ ПРОЕКТ-СЕРВІС", яка є виконавцем коригування ПКД (лист від 10.12.2021 №44).
Враховуючи вказані обставини прийнято рішення здійснити, як виняток, закупівлю предмету ДК 021:2015: 45215000-7 „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул. Черничко, 14 Тячівського району Закарпатської області". Коригування шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, що визначена згідно пункту 5 частини 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт передбачені п. 1.7 основного договору від 08.04.2020 № 4/Г.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 18:33
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі:
1).кошти донора Європейського Союзу та в рамках проекту "Зменшення ризику епідемії туберкульозу на прикордонних територіях України і Польщі шляхом будівництва туберкульозної лікарні на 100 ліжок в Закарпатській області та впровадження інноваційних методів моніторингу, профілактики і лікування туберкульозу" у сумі 15 487 708,0 грн.
2) кошти місцевого бюджету у сумі 2 000 000,0 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень «Нове будівництво тублікарні ОКТМО «Фтизіатрія» в с. Нижня Апша вул. Черничко, №14, Тячівського району Закарпатської області» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90571, Україна, Закарпатська область, с. Нижня Апша, Тячівського району, вулиця Черничко, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 червня 2022
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за виконані роботи проводяться по виставлених Підрядником рахунках на оплату виконаних робіт, Які формуються на підставі підписаних двома сторонами актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідок (Форма КБ-3) про вартість виконаних робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється після отримання рахунку в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-03-000037 ● 86894a01fbf848068657cce245a0bd67
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2022 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
03.05.2022 №5-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 31 березня 2022 року №003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 03.05.2022 №5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-12-17-020298-с 17.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-04 14:50:44

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень «Нове будівництво тублікарні ОКТМО «Фтизіатрія» в с. Нижня Апша вул. Черничко, №14, Тячівського району Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-020928-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-06 17:03:36

Пояснення щодо запиту

Пояснення щодо запиту

Щодо запиту Північного офісу Державної аудиторської служби України від 3 травня 2022 року департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації повідомляє наступне: закупівля розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу під номером UA-2021-12-17-020928-c відбулася шляхом укладення Договору №10/Г від 30.12.2021 р. (далі – Договір) між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" (ЄДРПОУ 40266233) (далі-Учасник). В процесі виконання робіт виникла необхідність виконання додаткових обсягів робіт, які не входили в перелік робіт, зазначених в Договорі. Було розглянуто відповідні протоколи погодження виконання будівельних робіт та включення їх фізичних обсягів у кошторис по об’єкту будівництва. На основі складених протоколів погодження виконання будівельних робіт було сформовано завдання на проектування щодо коригування робочого проекту по об’єкту: „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул. Черничко №14 Тячівського району Закарпатської області". Коригування та укладено договір № 05/21-П від 23 червня 2021 року з Приватним підприємством "ТАМ ПРОЕКТ-СЕРВІС" на виконання робіт (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-012322-b).
У відповідності до п. 5 частини другої ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі у разі, «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера»
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно пункту 12 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Поряд з цим, відповідно до пункту 10 Порядку обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, зокрема:
- за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
Обґрунтування та розмір витрат, технічні та якісні характеристики здійснено на підставі проектно-кошторисної документації та Експертного звіту (позитивного) Товариства з обмеженою відповідальністю «Євроекспертиза» №324/11/21 від 04.12.2021 по об’єкту: «Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул. Черничко №14 Тячівського району Закарпатської області» Коригування .
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі робіт була здійснена на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та листа вих. № 7/15.2/17444-21 від 16.11.2021 Міністерства розвитку громад та територій України про введення в дію кошторисних норм України, затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул. Черничко №14 Тячівського району Закарпатської області». Коригування. Експертиза проведена Товариством з обмеженою відповідальністю «Євроекспертиза» м. Львів.
Посилання на сторінку веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://carpathia.gov.ua/storage/app/sites/21/finance/ua-ua-2021-12-17-020928-c.pdf
До пояснення надаємо наступні скановані документи:
- Експертний звіт (позитивний) Товариства з обмеженою відповідальністю «Євроекспертиза» №324/11/21 від 04.12.2021 по об’єкту: «Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул. Черничко №14 Тячівського району Закарпатської області». Коригування.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва №3 (Додаткові роботи) «Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул. Черничко №14 Тячівського району Закарпатської області». Коригування.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 17 487 708,00
UAH
17 грудня 2021 18:33

Документи

17 грудня 2021 18:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 18:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
17 487 708,00
UAH
Документи

Документи

17 грудня 2021 18:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 11:27
2024ТПП.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:25
ДУ8_10г.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:25
Лист Вельт 177.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:25
повідомлення про зміни_ТОВ Вельт Капітал (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:25
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2023 17:34
ДУ_7_до_договору_10_Г.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:30
лист.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:30
2024ТПП.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:28
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2023 18:05
2024ТПП.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 17:58
ДУ6 10Г.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 17:58
лист 501 10г.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 17:58
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2023 11:59
265.pdf зміни до договору
28 червня 2023 11:57
2024ТПП.pdf зміни до договору
28 червня 2023 11:57
додаткова_угода5до10Г.pdf зміни до договору
28 червня 2023 11:57
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2023 11:44
ДУ-4.pdf зміни до договору
16 березня 2023 11:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:30
лист_Вельт_капітал_134.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:28
ДУ_3_до10-Г.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:28
лист_ТПП.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:21
додаткова_угода_№2.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 17:13
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 10:37
лист_ТПП.pdf зміни до договору
01 липня 2022 10:32
1_10г.pdf зміни до договору
01 липня 2022 10:32
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:42
договір 10Г.PDF укладений
30 грудня 2021 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України „Про публічні закупівлі” (зі змінами), з урахуванням листа ТОВ „Вельт Капітал” №100 від 14.06.2022 року, щодо продовження терміну дії Договору № 10/Г від 30 грудня 2021 року (надалі – Договір) та календарного графіку виконання робіт до 31.12.2022 з обґрунтуванням обставин, які вплинули на виконання зобов’язань, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 р. №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), за згодою Сторін уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору №10/Г від 30 грудня 2021 року та виконання зобов’язань до 31.12.2022 без збільшення суми визначеної в Договорі та внести зміни до пункту 18.1. та додатку 1 до Договору №10/Г від 30 грудня 2021 року „Календарний графік виконання робіт”, а саме: 1.1. Пункт 18.1. викласти у новій редакції „Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє з 01.01.2022 року до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків – до повного його виконання; 1.2. Додаток №1 „Календарний графік виконання робіт” Договору № 10/Г від 30 грудня 2021 року, що є невід’ємною частиною Договору, викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 10/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частиною 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) Сторони домовились зменшити ціну Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та внести зміни до пунктів 3.1., 3.2. та Додатку 2 "Договірна ціна" до Договору 10/Г від 30.12.2021 та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 10/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами), з урахуванням листа ТОВ "Вельт Капітал" №134 від 14.12.2022 року щодо обгрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобов'язань, листа ТПП України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до п. 2.1 та п. 18.1 Договору про закупівлю 10/Г від 30.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 10/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва «Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області». Коригування» та відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору про закупівлю №10/Г від 30 грудня 2021 року, а саме пп. 3.2 пункту 3 „Ціна договору” Договору про закупівлю № 10/Г від 30 грудня 2021 року: 3.2. „Вартість робіт по даному договору на 2021 рік, в межах бюджетного фінансування складає 0,00 грн. (Нуль гривень, 00 коп.), на 2022 рік складає 16 695 570,43 грн. (Шістнадцять мільйонів шістсот дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот сімдесят грн., 43 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 1 207 862,43 грн. (Один мільйон двісті сім тисяч вісімсот шістдесят дві грн. 43 коп.), в межах Грантових коштів –15 487 708,00 грн. (П’ятнадцять мільйонів чотириста вісімдесят сім тисяч сімсот вісім грн.. 00 коп.), без ПДВ, викласти в наступній редакції: „Вартість робіт по даному договору на 2021 рік складає 0,00 грн. (Нуль гривень, 00 коп.), на 2022 рік складає 16 122 789,94 грн. (Шістнадцять мільйонів сто двадцять дві тисячі сімсот вісімдесят дев'ять грн., 94 коп.), в тому числі: в межах бюджетного фінансування становить 635 081,94 грн., в межах Грантових коштів – 15 487 708,00 грн.; на 2023 рік складає 572 780,49 грн. (П’ятсот сімдесят дві тисячі сімсот вісімдесят грн. 49 коп.) в тому числі: в межах бюджетного фінансування становить 0,00 грн.; в межах Грантових коштів – 572 780,49 грн.
Номер договору про закупівлю: 10/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням листа ТОВ „Вельт Капітал” №265 від 23.06.2023 року щодо обґрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну виконання робіт та графіку виконання робіт до 30.09.2023, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) сторони дійшли до взаємної згоди та, відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю №10/Г від 30.12.2021 про наступне: 1. Сторони, керуючись підпунктом 3 пункту 17.1. Договору погодили продовжити строк виконання зобов’язань та дії Договору №10/Г від 30.12.2021 та відповідно внести зміни до п.2.1. та п. 18.1. Договору та викласти його у новій редакції: 1.1. «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт по будівництву протягом 10 днів з моменту підписання Договору і зобов’язується завершити виконання даних робіт до 30.09.2023 року згідно погодженого календарного графіку виконання робіт (додаток №1 до Договору), який є невід’ємною частиною договору». 1.2. «18.1.Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 30.09.2023 року, а в частині розрахунків - до повного його виконання». Додаток №1 „Календарний графік виконання робіт” Договору про закупівлю №10/Г від 30.12.2021 викласти в новій редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди №5. Календарний графік виконання робіт в новій редакції додається до цієї Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору. 2. Усі інші умови вказаного вище Договору №10/Г від 30.12.2021 року не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 10/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням листа ТОВ „Вельт Капітал” №501 від 27.09.2023 року щодо обґрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну виконання робіт та графіку виконання робіт до 30.10.2023 року, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та враховуючи Розпорядження голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 16.03.2023 № 270 "Про внесення змін до обласного бюджету на 2023 рік у межах змін обсягу доходів, видатків та спрямування залишків коштів, що утворилися на 1 січня 2023 року (зі змінами)", згідно якого департаменту охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації, як головному розпоряднику коштів виділено додаткові кошти для яких в ДКСУ відкрито окремий розрахунковий рахунок, з метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області”, відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік та у зв’язку з відкриттям окремого розрахункового рахунку сторони дійшли до взаємної згоди та, відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю №10/Г від 30.12.2021 року про внесення змін до п.2.1, п.18.1, Додатку №1, п. 3.2 та Розділу 21.
Номер договору про закупівлю: 10/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням листа ТОВ „Вельт Капітал” №523 від 27.10.2023 року щодо обґрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну виконання робіт та графіку виконання робіт до 31.12.2023 року, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), з метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” Коригування, відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік, відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю №10/Г від 30.12.2021 року про наступне: 1. Внести зміни до п.2.1. та п. 18.1. Договору та викласти їх у новій редакції: 1.1. «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт по будівництву протягом 10 днів з моменту підписання Договору і зобов’язується завершити виконання даних робіт до 31.12.2023 року згідно погодженого календарного графіку виконання робіт (додаток №1 до Договору), який є невід’ємною частиною договору». 1.2. «18.1.Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє з 01.01.2022 до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного його виконання». Додаток №1 „Календарний графік виконання робіт” до Договору про закупівлю №10/Г від 30.12.2021 викласти в новій редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди №7. Календарний графік виконання робіт в новій редакції додається до цієї Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 10/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням листа ТОВ „Вельт Капітал” № 177 від 25.12.2023 року щодо обґрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну виконання робіт та графіку виконання робіт до 30.06.2024 року, листа ТОВ „Вельт Капітал” № 2945 від 12.12.2023 року про зміни юридичної адреси, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), з метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області”, сторони дійшли до взаємної згоди та відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю №10/Г від 30.12.2021 року про наступне: 1. Сторони, керуючись підпунктом 3 пункту 17.1. Договору погодили продовжити строк виконання зобов’язань та дії Договору №10/Г від 30.12.2021 року та відповідно внести зміни до п.2.1. та п. 18.1. та викласти їх у новій редакції: 1.1. «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт по будівництву протягом 10 днів з моменту підписання Договору і зобов’язується завершити виконання даних робіт до 30.06.2024 року згідно погодженого календарного графіку виконання робіт (додаток №1 до Договору), який є невід’ємною частиною договору». 1.2. «18.1.Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє з 01.01.2022 до 30.06.2024 року, а в частині розрахунків - до повного його виконання». Додаток №1 „Календарний графік виконання робіт” до Договору про закупівлю №10/Г від 30.12.2021 викласти в новій редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди №8. Календарний графік виконання робіт в новій редакції додається до цієї Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору. 3. Усі інші умови вказаного вище Договору №10/Г від 30.12.2021 року не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 10/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML