Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

матеріал, необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи та документів, які відповідно до законодавства потребують використання спеціальних елементів захисту; код ДК 021:2015 – 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
127 608 480,00 UAH
UA-2021-12-17-020352-c 2944d29663e34535bda611756f5728ea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1. Дата укладення договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): 17 грудня 2021р.
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): 2-ПКУ-2021/271.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛЛІ-СЕРВІС».
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 32912338.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: вулиця Євгенія Харченка 64, м. Київ, 02088.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380445612594.
6. Назва предмета закупівлі: матеріал, необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи та документів, які відповідно до законодавства потребують використання спеціальних елементів захисту; код ДК 021:2015 – 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: інлеї з електронними компонентами Inlay 4*6 PC White 270x590x0,29 (24 чип-модуля на 1 аркуші) (згідно специфікації, додаток 1 до договору) – 90 000 ±5% аркушів.
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: строк поставки кожної партії матеріалу не може перевищувати 250 (двохсот п’ятдесяти) календарних днів з дати підписання відповідного замовлення.
8. Ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг): 127 608 480,00 грн. (сто двадцять сім мільйонів шістсот вісім тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.
8.1. Строк виконання договору: до 31.12.2023.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90000 аркуш
інлеї з електронними компонентами Inlay 4*6 PC White 270x590x0,29 (24 чип-модуля на 1 аркуші)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 10 % загальної вартості матеріалів за договором, здійснюється покупцем впродовж 5 (п'яти) робочих днів від дати підписання сторонами договору та отримання покупцем відповідного рахунку-фактури постачальника Аванс 5 Робочі 10
Iнша подія 70 % вартості партії матеріалів, визначеної у підписаному сторонами замовленні на поставку партії матеріалів, сплачується покупцем впродовж 5 (п'яти) робочих днів від дати підписання сторонами замовлення на поставку партії матеріалів та отримання відповідного рахунку-фактури від постачальника Аванс 5 Робочі 70
Поставка товару 20 % вартості партії матеріалів, визначеної у підписаному сторонами замовленні на поставку партії матеріалів, сплачується покупцем впродовж 5 (п'яти) робочих днів від дати поставки партії матеріалів та отримання відповідного рахунку-фактури від постачальника, виставленого на підставі документів прийому-передачі матеріалів та з урахуванням вже здійснених платежів Пiсляоплата 5 Робочі 20

Тендерна документація

17 грудня 2021 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 17:27
Звіт про дог закуп уклад без вик ел сист закуп (17.12.21).docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЛІ-СЕРВІС"
#32912338
Переможець 127 608 480,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 17:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 17:30