Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “ 15610000-7 Продукція борошно-мельно-крупяної промисловості” (Крупа вівсяна, крупа пшоняна для утримання службових собак)
Очікувана вартість
13 520,00 UAH
UA-2021-12-17-015343-c da52ce99e2674e8d81c127f0301bc6f9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Чорна

+380983133439 chornalunx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Наталія Чорна
+380983133439
chornalunx@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Продавець повинен поставити Товар Покупцю, якість якого відповідає вимогам та характеристикам визначеним виробником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кілограми
Крупа вівсяна, крупа пшоняна для утримання службових собак (кошти державного бюджету, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м. вінниця, вул. Ботанічна, 30-32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця впродовж 5 робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

17 грудня 2021 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДЕМКОВИЧ ВАЛЕРІЙ ЙОСИПОВИЧ
#2581220178
Переможець 13 520,00
UAH
17 грудня 2021 15:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:36
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 15:29
договір №750.pdf укладений
17 грудня 2021 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 520,00
UAH