Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП "Лісне" - КПП "Малоярославець Перший" на ділянках км 13+160 - км 14+000, км 15+500 - км 25+200, км 26+200 - км 34+300, км 36+300 - км 40+105 (додаткові роботи №2)
Очікувана вартість
101 590 000,00 UAH
UA-2021-12-17-010565-b 2dbda05057b846d8b02b3a048900b9e8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
7. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": - абз.5 – якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. 8. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: проєктно-кошторисна документація на виконання робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП "Лісне" - КПП "Малоярославець Перший" на ділянках км 13+160 - км 14+000, км 15+500 - км 25+200, км 26+200 - км 34+300, км 36+300 - км 40+105 була розроблена ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» у 2017 році, отримано позитивний висновок державної експертизи від 18.12.2017р. та затверджено наказом САД №17ПРс від 27.12.2017р. На виконання основних видів робіт по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП "Лісне" - КПП "Малоярославець Перший" на ділянках км 13+160 - км 14+000, км 15+500 - км 25+200, км 26+200 - км 34+300, км 36+300 - км 40+105 за результатами відкритих торгів, з ТОВ «Евродор», укладено договір підряду №23П/20 від 13.11.2020 року, договірна ціна складає 266 790 000,00 грн. У процесі виконання робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП "Лісне" - КПП "Малоярославець Перший" на ділянках км 13+160 - км 14+000, км 15+500 - км 25+200, км 26+200 - км 34+300, км 36+300 - км 40+105 було виявлено необхідність у виконані додаткових обсягів робіт, які не передбачені проектно-кошторисною документацією. Комісією за участі Замовника, Підрядника та Проектувальника було проведено обстеження вищезазначеної ділянки поточного середнього ремонту та встановлено: - на ділянці комплексно не працює система водовідведення поверхневих вод; - окремими місцями основа дорожнього одягу потребує відновлення несучої здатності та досягнення нормативних транспортно-експлуатаційних показників основного проїзду всієї ділянки; - запроектований верхній шар асфальтобетонної суміші не відповідає діючим нормативам; - на ділянці км 38+850 – км 39+610 пролягає смт.Тарутине, потрібно відновити водовідвід у повному обсязі; - не передбачено ремонт штучних споруд - мостів на км 13+657, км 20+118, км 24+400, км 29+286, км 29+788, км 33+903 та водопропускних труб на км 19+160, км 30+100, км 30+400, км 31+800, км 31+800, км 32+200, км 36+540, км 37+240, з урахуванням влаштування приладів що забезпечують безпеку руху автотранспортних засобів. На сьогоднішній день проектно-кошторисна документація об’єкта «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП "Лісне" - КПП "Малоярославець Перший" на ділянках км 13+160 - км 14+000, км 15+500 - км 25+200, км 26+200 - км 34+300, км 36+300 - км 40+105» відкоригована ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ», отримано позитивний висновок державної експертизи від 01.12.2021р. та затверджено наказом САД №15ПРс від 14.12.2021 р. Для організації безпеки дорожнього руху, забезпечення безпечного пропуску транспортних засобів та збільшення строку експлуатації об’єкту, необхідно виконати додатковий обсяг робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП "Лісне" - КПП "Малоярославець Перший" на ділянках км 13+160 - км 14+000, км 15+500 - км 25+200, км 26+200 - км 34+300, км 36+300 - км 40+105. Додаткові роботи є абсолютно аналогічні основним та мають бути виконані саме підрядником, що виконує основні роботи, оскільки вони є тісно пов’язані між собою і заміна підрядної компанії призведе до проблем технологічного характеру. Відповідно до п. 5, част. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Всі умови витримано, тому було вирішено провести переговорну процедуру закупівлі на додаткові роботи по об’єкту поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП "Лісне" - КПП "Малоярославець Перший" на ділянках км 13+160 - км 14+000, км 15+500 - км 25+200, км 26+200 - км 34+300, км 36+300 - км 40+105. Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: • протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Одеській області від 14.12.2021р. №7 • експертний звіт (позитивний) від 30.11.2021р. №ОД/107-955-21/КШ • договір підряду № 23П/20 від 13.11.2020 року на виконання основних обсягів робіт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 19:43
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Місце надання послуг - Одеська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП "Лісне" - КПП "Малоярославець Перший" на ділянках км 13+160 - км 14+000, км 15+500 - км 25+200, км 26+200 - км 34+300, км 36+300 - км 40+105 (додаткові роботи №2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ-3. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 грудня 2021 19:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 19:40
протокол тех ради №7 від 14.12.2021.PDF
17 грудня 2021 19:40
ПОВ_про_намір_Т-16-44 13-40.docx
17 грудня 2021 19:40
експертний звіт.pdf
17 грудня 2021 19:40
23П 20 Т-16-44 13-40 Евродор 13 11 20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Евродор»
#33387560
Переможець 101 376 332,40
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 19:43

Документи

17 грудня 2021 19:43
Електронний підпис
17 грудня 2021 19:43
protokol peregovoriv_Т-16-44 13-40.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 19:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Евродор»
#33387560
101 376 332,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 19:43
Електронний підпис
17 грудня 2021 19:43
protokol peregovoriv_Т-16-44 13-40.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 10:49
23П20ДР2 ДУ4 ЕВРОДОР Т-16-44 13-40 від 13.12.23.PDF зміни до договору
15 грудня 2023 10:49
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 12:10
23П 20 ДР2 ДУ2 01 08 22 Евродор.PDF зміни до договору
01 серпня 2022 12:10
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2022 13:29
23П 20 ДР2 ДУ1 16 03 22.pdf зміни до договору
17 березня 2022 13:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:25
23П 20 ДР2 Т-16-44 13-40 Евродор 28 12 21.pdf укладений
28 грудня 2021 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та відповідно до абз. а) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункту 9.1. розділу IX. «Обставини непереборної сили» і п.п.3 пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2022 року. п.19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частини оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 23П/20/ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3. Відповідно до пункту 5.8. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та п.п.3 пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2023 року. п.19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2023 року, а в частини оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 23П/20/ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 5.8. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та п.п.3 пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2024 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частини оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 23П/20/ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML