Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд під час виконання будівельних робіт " Капітального ремонту (перепланування) санвузлів опорного закладу середньої освіти "Торчинський ліцей Торчинської селищної ради" Волинської області Луцького району, смт Торчин, вул.Незалежності,46 " згідно коду ДК 021:2015 - 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Очікувана вартість
16 910,00 UAH
UA-2021-12-17-009253-b ed0eefc8b23947f8b0e5b96b632ef3ff
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свищ Світлана Євгенівна

+380332791045 tortchun@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Торчинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333158
Місцезнаходження: 45612, Україна , Волинська обл., Торчин, Незалежності,103
Контактна особа: Свищ Світлана Євгенівна
+380332791045
tortchun@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 16910UAH без ПДВ
Технічний нагляд під час виконання будівельних робіт " Капітального ремонту (перепланування) санвузлів опорного закладу середньої освіти "Торчинський ліцей Торчинської селищної ради" Волинської області Луцького району, смт Торчин, вул.Незалежності,46 "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45612, Україна, Волинська область, смт Торчин, вул.Незалежності,103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

17 грудня 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Крась Юрій Ігорович
#3080704216
Переможець 16 910,00
UAH
17 грудня 2021 16:52

Документи

17 грудня 2021 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 18:14
Додаткова угода _ 6 від 30 грудня 2023 року на виконання технічного нагляду до Договору _ 88 від 17.12. 2021 року.pdf зміни до договору
03 січня 2024 18:13
Електронний підпис укладений
07 серпня 2023 11:03
Додаткова угода _ 5 від 07серпня 2023 року до Договору на виконання технічного нагляду _ 88 від 17.12.2021 року.pdf зміни до договору
07 серпня 2023 10:59
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 11:15
Додаткова угода _ 4 від 21 грудня 2022 року до Договору на виконання технічного нагляду _ 88 від 17.12.2021 року.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 11:13
Електронний підпис укладений
21 грудня 2022 13:33
Додаткова угода _ 3 від 21 грудня 2022 року до Договору на виконання технічного нагляду _ 88 від 17.12.2021 року.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 13:30
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 12:07
Додаткова угода _2 від 12 вересня 2022 року.pdf зміни до договору
12 вересня 2022 12:05
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:50
Додаткова угода _ 1 від 31.12.2021 до Договору _ 88 від 17.12.2021 року.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:45
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:10
Протокол _ 6 від 05 січня 2022 року.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:04
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 16:58
Договір на виконання технічного нагляду № 88 від 17 грудня 2021 року укладений
17 грудня 2021 16:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічний нагляд під час виконання будівельних робіт " Капітального ремонту (перепланування) санвузлів опорного закладу середньої освіти "Торчинський ліцей Торчинської селищної ради" Волинської області Луцького району, смт Торчин, вул.Незалежності,46 " 1 роб 16 910,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення виявленої технічної помилки
Номер договору про закупівлю: № 88
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди пункт 6.1.Договору викласти в новій редакції згідно додаткової угоди №1 від 31.12.2021 року до Договору №88 від 17.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: № 88
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 6.1., 12. Договору викласти в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: № 88
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості предмета закупівлі Сторони дійшли згоди пункт 6.1.,11.2. Договору на виконання технічного нагляду № 88 від 17.12.2021 року викласти у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: № 88
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості предмета закупівлі та продовження строку дії договору на наступний рік Сторони дійшли згоди пункт 6.1.,11.2. Договору на виконання технічного нагляду № 88 від 17.12.2021 року викласти у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: № 88
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості предмета закупівлі Сторони дійшли згоди пункт 6.1. Договору на виконання технічного нагляду № 88 від 17.12.2021 року, викласти в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: № 88
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: № 88
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічний нагляд під час виконання будівельних робіт " Капітального ремонту (перепланування) санвузлів опорного закладу середньої освіти "Торчинський ліцей Торчинської селищної ради" Волинської області Луцького району, смт Торчин, вул.Незалежності,46 " 1 14 277,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 14 277,00
UAH