Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з: Демонтаж - монтаж плінтусів 11 м.п.; монтаж підвісної стелі 9,2 м кв; ремонт вхідної двері
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2021-12-17-006184-b fe1a552b4c984b048bec86301d47e046
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Андрій Дмитрович

380633447107 khocsk_econ@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Код ЄДРПОУ: 02001699
Вебсайт: http://bloodservice.org.ua
Місцезнаходження: 61201, Україна , Харківська обл., Харків, 61201, Харківська область, місто Харків, Шевченківський район, вул.Клочківська, 366.
Контактна особа: Кузьменко Андрій Дмитрович
380633447107
khocsk_econ@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з: Демонтаж - монтаж плінтусів 11 м.п.; монтаж підвісної стелі 9,2 м кв; ремонт вхідної двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61201, Україна, Харківська область, Харків, Клочківська, 366
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421140-7 — Монтаж металевих профільних конструкцій, окрім дверей і вікон

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

17 грудня 2021 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Опалько О.І.
#3523103916
Переможець 6 500,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 14:03

Документи

17 грудня 2021 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:47
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 14:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 500,00
UAH