Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-12-17-003719-b bf7b73f329a6419a8e8506298f79af78
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила

380963541282 tender@kvc.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара,7
Контактна особа: Осовська Людмила
380963541282
tender@kvc.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту блоків безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

17 грудня 2021 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС"
#30928420
Переможець 35 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 11:46

Документи

17 грудня 2021 11:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 10:06
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 11:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з ремонту блоків безперебійного живлення 1 послуга 35 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.5 розділу 2 , Додаток №1 "Перелік та вартість послуг з ремонту та сервісного обслуговування комп"ютерної, офісної техніки та периферійного обладнання" та Додаток 2 "Протокол угоди про очікувану вартість послуг на 2021 рік" Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №86
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з ремонту блоків безперебійного живлення 1 послуга 29 385,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 385,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 897,50 UAH)