Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

система рентгенівська діагностична Kaigen-40R
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2021-12-17-003187-c 066be672d3de4b81b21ca60f57e7b8f5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мусіна

+380619490328
+380971987991
lena.nesterenko1989@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об`єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 05498720
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, проспект Б.Хмельницького, буд. 46/9
Контактна особа: Олена Мусіна
+380619490328, +380971987991
lena.nesterenko1989@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2021 10:00
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Спрощена закупівля проводиться на підставі частини 31 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель, у відповідності до Закону України № 1599-ІХ від 01.07.2021р; листа Міністерства економіки України від 30 вересня 2021 року №3304-04/47893-07 «Щодо закупівель, необхідних для боротьби з COVID-19»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
система рентгенівська діагностична Kaigen-40R
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72318, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.Кізіярська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33111800-9 — Рентгенодіагностичні системи
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 14:46
Оголошення _.doc
17 грудня 2021 10:02
Додаток 4 ПД.doc
17 грудня 2021 10:02
Додаток 5.doc
17 грудня 2021 10:02
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
17 грудня 2021 10:02
Додаток 3.doc
17 грудня 2021 10:02
Додаток 2_тех.завдання.docx
17 грудня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 14:46
Оголошення _.doc
17 грудня 2021 14:06
Оголошення _.doc
17 грудня 2021 10:02
Оголошення _.doc
17 грудня 2021 10:02
Додаток 4 ПД.doc
17 грудня 2021 10:02
Додаток 5.doc
17 грудня 2021 10:02
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
17 грудня 2021 10:02
Додаток 3.doc
17 грудня 2021 10:02
Додаток 2_тех.завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати?
Дата подання: 17 грудня 2021 11:17
Дата відповіді: 17 грудня 2021 12:42
Доброго дня, шановний Замовник! У вас прописано: "4.2. Покупець може здійснити передоплату: Аванс - в розмірі 100% від вартості Товару на підставі рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів, що визначена у п.4.1. даного Договору, терміном до _____________ року. 4.3. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. 4.4 Ціна, що відпускається згідно даного Договору, включає в себе витрати на транспортування, навантаження, вартість тари, упаковки і маркування, пусконалагоджувальні роботи, тощо. 4.5. Згідно частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. 4.6. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань" Уточніть - у вас аванс чи післяоплата?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Аванс.
Умови оплати
Дата подання: 17 грудня 2021 13:43
Дата відповіді: 17 грудня 2021 14:00
У вас у оголошенні написано: 6) Умови оплати: розрахунок здійснюється після поставки товару протягом 10 (десяти) банківських днів, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Учасника на підставі рахунку та видаткової накладної. Ціни встановлюються в національній валюті України - гривні. Сума зобов’язань по Договору може бути скоригована, відповідно до обсягів реального фінансування. У разі затримки фінансування розрахунок за товар здійснюватимуться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. ДЕ ТУТ НАПИСАНО ПРО АВАНС??? ЗМІНІТЬ УМОВИ В ВАШІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! зміни будуть внесені.
Умови оплати.
Дата подання: 17 грудня 2021 14:36
Дата відповіді: 17 грудня 2021 14:47
У вас написано: "Умови оплати Умови оплати: основні етапи фінансування Оплата після події: дата виставлення рахунку Тип оплати: аванс Розмір оплати: 100% Період (днів): 5 (банківські)", а в оголошенні ви написали 30% передоплата, це як розуміти? Ви взагалі самі читаєте, що пишите???
Відповідь: Виправили!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП 2 500 000,00
UAH
2 500 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2021 17:09
Електронний підпис
28 грудня 2021 16:58
Технічний опис.pdf
28 грудня 2021 16:58
Повноваження.pdf
28 грудня 2021 16:58
Лист щодо ліцензії.pdf
28 грудня 2021 16:58
Лист згода поставки.pdf
28 грудня 2021 16:58
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2021 16:58
Проект договору.pdf
28 грудня 2021 16:58
Лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП
#38606078
Очікує рішення 2 500 000,00
UAH
29 грудня 2021 10:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 грудня 2021 10:33
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
30 грудня 2021 10:33
Електронний підпис
30 грудня 2021 10:19
протокол відміни 2500000.pdf