Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4 500арк. A-Grafik)
Очікувана вартість
25 146,00 UAH
UA-2021-12-17-000026-b d4bdd09a3590419aa135e02ab4c4a45e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганнока Сергій Васильович

380472304136 gannokas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408778
Місцезнаходження: 19604, Україна , Черкаська обл., с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1
Контактна особа: Ганнока Сергій Васильович
380472304136
gannokas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно умов договору. Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи - з подальшим звітуванням, закупівля за додатково виділені кошти згідно розпорядження №292 від 17.11.2021
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачок
папір А4 500арк. A-Grafik 80 г/м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19604, Україна, Черкаська область, с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1 (місце поставки товару вказано в договорі)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

17 грудня 2021 00:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аверс Канцелярія"
#39417349
Переможець 25 146,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 00:39

Документи

17 грудня 2021 00:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 00:40