Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці та ремонту картриджів для багатофункціональних пристроїв, принтерів та тонерів для копіювально-множильного апарату, технічному обслуговуванню, ремонту комп'ютерної та оргтехніки
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-12-16-015153-c 1a9dd2e6bebe460799ff1ae796843f25
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чернишова Оксана

+380668595182 up_torg2014@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44338636
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Чернишова Оксана
+380668595182
up_torg2014@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги по заправці та ремонту картриджів для багатофункціональних пристроїв, принтерів та тонерів для копіювально-множильного апарату, технічному обслуговуванню, ремонту комп'ютерної та оргтехніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги по заправці та ремонту картриджів для багатофункціональних пристроїв, принтерів та тонерів для копіювально-множильного апарату, технічному обслуговуванню, ремонту комп'ютерної та оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, проспект Ушакова,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Южний Є.І.
#2706102579
Переможець 5 000,00
UAH
16 грудня 2021 15:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 09:55
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 15:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги по заправці та ремонту картриджів для багатофункціональних пристроїв, принтерів та тонерів для копіювально-множильного апарату, технічному обслуговуванню, ремонту комп'ютерної та оргтехніки 3 послуга 1 666,66
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH