Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48710000-8 Пакети програмного забезпечення для резервного копіювання чи відновлення даних(«Надання платформи для резервного архівування (копіювання) баз даних, та інформації Замовника для її подальшого використання на Веб-вузлі, а також надання середовища для тестування, контролю якості, розробки і налаштування програмних комплексів та систем ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2021-12-16-010342-b bda95292794a424886eeed4ebd9c21bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гамениця Роман

0462654629
654690
INFO@CN.ENERA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"
Код ЄДРПОУ: 41823846
Вебсайт: http://cn.enera.ua
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 126Б
Контактна особа: Гамениця Роман
0462654629,654690
INFO@CN.ENERA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2021 09:00
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція супроводжується забезпеченням пропозиції: вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія; Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладенням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення КЕП уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (далі – НБУ), крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Електронна банківська гарантія – безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами, внесеними з Постановами НБУ № 8 від 09.02.2017, № 5 від 25.01.2018) та з урахуванням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозицій. Гарантія має містити: • найменування, номер, дату, місце складання; • реквізити гаранта – повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, адресу електронної пошти гаранта, SWIFT-адреса гаранта ( у разі, якщо гарантом є банк), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; • реквізити принципала – повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце реєстрації)), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; • реквізити бенефіціара – назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити; • реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; • суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – «викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до «___» _________ 20__ р. включно»; • умови настання гарантійних випадків –«викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації»; • умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «сума гарантії залишається незмінною»; • умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. розмір забезпечення пропозиції: 22 000,00 грн.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48710000-8: Пакети програмного забезпечення для резервного копіювання чи відновлення даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
48710000-8 Пакети програмного забезпечення для резервного копіювання чи відновлення даних(«Надання платформи для резервного архівування (копіювання) баз даних, та інформації Замовника для її подальшого використання на Веб-вузлі, а також надання середовища для тестування, контролю якості, розробки і налаштування програмних комплексів та систем ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 48710000-8 — Пакети програмного забезпечення для резервного копіювання чи відновлення даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартостi наданих послуг здiйснюється Замовником щомiсячно на пiдставi рахунку Виконавця протягом 90 (дев’яносто) банкiвських днiв пiсля пiдписання Замовником Акту приймання-передачi послуг за відповідний календарний місяць Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція супроводжується забезпеченням пропозиції: вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія; Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладенням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення КЕП уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (далі – НБУ), крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Електронна банківська гарантія – безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами, внесеними з Постановами НБУ № 8 від 09.02.2017, № 5 від 25.01.2018) та з урахуванням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозицій. Гарантія має містити: • найменування, номер, дату, місце складання; • реквізити гаранта – повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, адресу електронної пошти гаранта, SWIFT-адреса гаранта ( у разі, якщо гарантом є банк), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; • реквізити принципала – повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце реєстрації)), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; • реквізити бенефіціара – назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити; • реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; • суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – «викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до «___» _________ 20__ р. включно»; • умови настання гарантійних випадків –«викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації»; • умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «сума гарантії залишається незмінною»; • умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. розмір забезпечення пропозиції: 22 000,00 грн.

Сума забезпечення: 22000 UAH
17 грудня 2021 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 10:23
Оголошення зі змінами від 17.12.2021.doc
17 грудня 2021 10:23
Додаток 3 проєкт договору зі змінами від 17.12.2021.docx
17 грудня 2021 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 10:23
Оголошення зі змінами від 17.12.2021.doc
16 грудня 2021 17:18
Оголошення.doc
17 грудня 2021 10:23
Додаток 3 проєкт договору зі змінами від 17.12.2021.docx
16 грудня 2021 17:18
Додаток 3 проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 грудня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФО-ПРАЙМ» 636 720,00
UAH з ПДВ
636 720,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 грудня 2021 19:12
Електронний підпис
22 грудня 2021 19:12
3 Витяг із Статуту.pdf
22 грудня 2021 19:12
6 тв.pdf
22 грудня 2021 19:12
2_2 Протокол директор.pdf
22 грудня 2021 19:12
7 проект договору.pdf.xml
22 грудня 2021 19:12
1 пропозиція.pdf
22 грудня 2021 19:12
3 Витяг із Статуту.pdf.xml
22 грудня 2021 19:12
4 витяг ПДВ.pdf.xml
22 грудня 2021 19:12
4 витяг ПДВ.pdf
22 грудня 2021 19:12
2_1 Наказ директор.pdf.xml
22 грудня 2021 19:12
2_1 Наказ директор.pdf
22 грудня 2021 19:12
7 проект договору.pdf
22 грудня 2021 19:12
6 тв.pdf.xml
22 грудня 2021 19:12
10 довідка штат.pdf
22 грудня 2021 19:12
10 довідка штат.pdf.xml
22 грудня 2021 19:12
1 пропозиція.pdf.xml
22 грудня 2021 19:12
2_2 Протокол директор.pdf.xml

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФО-ПРАЙМ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФО-ПРАЙМ»
#39060381
Переможець 636 720,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2021 10:37

Документи

28 грудня 2021 10:37
Електронний підпис
28 грудня 2021 10:37
Повідомлення № 6.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2021 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФО-ПРАЙМ»
#39060381
636 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2021 10:37
Електронний підпис
28 грудня 2021 10:37
Повідомлення № 6.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 15:45
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2022 14:27
Додаткова угода № 1 до договору 06-Е-22-01-4.pdf зміни до договору
06 червня 2022 14:27
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:18
Договір № 06-Е-22-01-4 про надання послуг.pdf укладений
31 грудня 2021 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", на період використання Виконавцем особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX Податкового кодексу України, Сторони дійшли згоди про зменшення вартості Послуг, що є предметом Договору, за кожен розрахунковий період, що складає один календарний місяць, без зміни кількості (обсягу) та якості Послуг, виключивши із вартості (ціни) послуг податок на додану вартість (ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 06/Е/22-01-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 557 130,03
UAH (в тому числі ПДВ 92 855,00 UAH)