Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні
Очікувана вартість
138 000,00 UAH
UA-2021-12-16-007749-b 772497bc91c14df7a5da1b6f5e671bfb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Покора Іван Олегович

+380953637364 stzbur.internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Старозбур'ївська спеціальна школа Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22756655
Вебсайт: https://stzburinternat.ks.gov.ua/
Місцезнаходження: 75630, Україна , Херсонська обл., Село Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Контактна особа: Покора Іван Олегович
+380953637364
stzbur.internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 грудня 2021 11:49
Очікувана вартість: 138 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
Сметана з підвищеним вмістом жиру >15%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур’ївка, пров. Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1200 літр
Кефір 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур’ївка, пров. Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1200 літр
Ряжанка 4%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур’ївка, пров. Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 15:11
Додаток _4 Проект договору.doc
21 грудня 2021 15:11
Додаток _3 Технічне завдання.docx
16 грудня 2021 15:17
ОГОЛОШЕННЯ.doc
16 грудня 2021 15:17
Додаток _5 обробка персональних даних.docx
16 грудня 2021 15:17
Додаток _2 Цінова пропозиція.docx
16 грудня 2021 15:17
Додаток _1 Специфікація.doc
21 грудня 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 15:11
Додаток _4 Проект договору.doc
16 грудня 2021 15:17
Додаток _4 Проект договору.doc
21 грудня 2021 15:11
Додаток _3 Технічне завдання.docx
16 грудня 2021 15:17
Додаток _3 Технічне завдання.docx
16 грудня 2021 15:17
ОГОЛОШЕННЯ.doc
16 грудня 2021 15:17
Додаток _5 обробка персональних даних.docx
16 грудня 2021 15:17
Додаток _2 Цінова пропозиція.docx
16 грудня 2021 15:17
Додаток _1 Специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін дії договору
Дата подання: 20 грудня 2021 15:33
Дата відповіді: 21 грудня 2021 14:57
Шановний Замовнику, просимо привести у відповідність проект договору , а саме п.3.1 діє протягом 2022, а п. 10.1 договір діє до 31.12.2021
Відповідь: Пункт 10.1 змінено на договір діє до 31.12.2022
Встановлено дискримінаційну вимогу
Дата подання: 20 грудня 2021 15:36
Дата відповіді: 21 грудня 2021 15:00
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо,- 1) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання», стор. 2 , абз. 8 вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «- Довідка в довільній формі, що учасник має можливість постачати продукцію власним транспортом…» Просимо вас надати роз’яснення, як бути потенційному учаснику, якщо він не має ВЛАСНОГО ТРАНСПОРТУ, а працює з іншими приватними підприємствами та підприємцями на договірних умовах, відповідно укладено договори оренди та договір надання транспортних послуг? Вважаємо, що вимога , щодо наявності ВЛАСНОГО ТРАНПОРТУ є дискримінаційною, незаконною та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже пропозиція учасника, що не має власного транспорту, може бути вами відхилена за цією вимогою. Тому, для недопущення обмеження, недискримінації інших учасників просимо Вас, видалити зазначену вимогу, та відповідно привести тендерну документацію у відповідність до чинних вимог законодавства, зокрема до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Даний пункт змінено і приведено до Ваших вимог.
ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ . ПРИВЕДЕННЯ ТД У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА
Дата подання: 20 грудня 2021 16:14
Дата відповіді: 21 грудня 2021 15:09
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо,- 1) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання» пунктів з 1.2-1.3, вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «1.2. Протоколи випробувань на відсутність немолочних жирів по даному виду продукції; 1.3. Протоколи випробувань на відсутність ГМО по даному виду продукції;» Звертаємо увагу , що протоколи випробування не можуть бути доказами невідповідності продукції. Встановити наявність немолочних жирів/ГМО по даному виду продукції, окрім як проведення експертного дослідження, іншим способом неможливо. Шановний Замовнику зазначаємо, що вказані протоколи можуть надати лише ті учасники, які є виробниками товару-предмету закупівлі. Отже, дана вимога є дискримінаційною, незаконною та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже учасники, що не є виробниками предмету закупівлі, не зможуть надати вищезазначені протоколи, оскільки, учасники які не є виробниками, не є власниками вищевказаних протоколів, а виробник не зобов`язаний надавати копії протоколів третім особам. Зазначимо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. Тому, для недопущення обмеження, недискримінації інших учасників просимо Вас, видалити зазначені вимоги, та відповідно привести тендерну документацію у відповідність до чинних вимог законодавства, зокрема до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 2) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання» пункт 1.5, 1.6 , вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «1.5. Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) на сировину.»,- дана вимога є дискримінаційною, незаконною та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже учасники, що не є виробниками предмету закупівлі, не зможуть надати вищезазначені експертні висновки, оскільки, учасники які не є виробниками, а є постачальниками готової продукції, відповідно не є власником вищевказаного висновку , а виробник не зобов`язаний надавати копії експертних висновків (протоколи лабораторних досліджень) на сировину третім особам. Зазначимо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. «1.6. Посилання в технічній специфікації тендерної документації, на інформацію (документи) пов’язану з якісними показниками предмета закупівлі Замовника, погоджуються з виробником.» Який документ потенційний учасник повинен надати , виходячи з вимог цього пункту? 3) файл назва Додаток _3 Технічне завдання», вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «2. Для підтвердження безпечності та якості запропонованого товару Учасник у складі пропозиції повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: «2.1. Сертифікат постачальника на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 ISO 22000: 2005);» Звертаємо вашу увагу. По-перше в зв’язку з виходом нової версії стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) з кінця грудня 2020 року сертифікати на стару версію стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) не видаються (Наказ ДП"УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" № 340 від 31.10.2019). Також всі планові нагляди за сертифікованими системами управління за старою версією стандарту не проводяться. Сертифікати, видані на попередню версію стандарту ISO 22000 діють до червня 2021 року. Відповідно вами вимагається документ який на сьогодні не чинний. По-друге , якщо припустити , що вами вимагається Документ (довідка) , що підтверджує відповідність товару вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ( ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018 IDT), то надання такого сертифікату, не є обов`язковою згідно чинного законодавства України, на наше переконання, Ви встановили надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. ЧАСТИНА 7 СТАТТІ 21 ЗАКОНУ 771 (Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів) НАГОЛОШУЄ НА ТОМУ, ЩО: «7. СЕРТИФІКАЦІЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧИХ ПРОЦЕДУР, ЗАСНОВАНИХ НА ПРИНЦИПАХ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ НЕБЕЗПЕЧНИХ ФАКТОРІВ ТА КОНТРОЛЮ У КРИТИЧНИХ ТОЧКАХ, НЕ Є ОБОВ`ЯЗКОВОЮ». Відповідно на сьогодні , виходячи з вимог чинного законодавства документом який підтверджує відповідність товару вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» є Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур , заснованих на принципах ХАССР. Акцентуємо увагу Замовника, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо надати пояснення: 1. чи потрібно Учаснику, для якого не передбачено законодавством наявність сертифікату на систему безпечністю харчових продуктів, надавати пояснення з цього приводу у складі тендерної пропозиції? 2. в якому чинному нормативно – правовому акті України встановлена вимога щодо обов’язкової наявності у Учасника процедури закупівлі сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів? 2.2. Сертифікат виробника на систему управління якістю (відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:22000:2007). Шановний Замовнику зазначаємо, що вказаний сертифікат можуть надати лише ті учасники, які є виробниками товару-предмету закупівлі. Отже, дана вимога є дискримінаційною, незаконною та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже учасники, що не є виробниками предмету закупівлі, не зможуть надати вищезазначений сертифікат, оскільки, учасники які не є виробниками, не є власником вищевказаного сертифікату, а виробник не зобов`язаний надавати копію сертифікату третім особам. Зазначимо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. Тому, для недопущення обмеження, недискримінації інших учасників просимо Вас, видалити зазначені вимоги, та відповідно привести тендерну документацію у відповідність до чинних вимог законодавства, зокрема до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 3) файл назва Додаток _3 Технічне завдання», п.2.3, п.2.4 вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «2.3. Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності - транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт;» Однак, Вами не враховано положення ст.25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", а саме "Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл". Тобто, в такому випадку, транспортні засоби можуть бути орендованими, тобто не належати оператору ринку на праві власності, однак використовуватись для транспортування харчових продуктів зі складського приміщення, на яке видано реєстрацію потужності та/або експлуатаційний дозвіл. Просимо врахувати даний факт в вимогах Тендерної документації та надати роз'яснення щодо необхідності надавати Лист-роз'яснення з даного питання в складі тендерної пропозиції. Дане положення тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмету закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо його протиправним та дискримінаційним, т.я. воно обмежує коло учасників. Шановний Замовнику ви закуповуєте не транспортні послуги, а «молочні продукти різні», відповідно приведіть тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства. 2.4. Інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») якщо таке виробництво наявне. Надайте роз’яснення , яку довідку повинен надати потенційний учасник, якщо він не здійснює виробництво, та відповідно таке виробництво в нього не наявне ? Складається враження, що всі ці вимоги вами прописано під «свого» учасника, щоб відсіяти інших учасників. Тому, для недопущення обмеження, недискримінації інших учасників просимо Вас, видалити зазначені вимоги, та відповідно привести тендерну документацію у відповідність до чинних вимог законодавства, зокрема до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені вами пункти змінено або видалено, документацію приведено до Ваших вимог.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 115 296,00
UAH з ПДВ
113 734,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 119 720,00
UAH з ПДВ
113 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" 136 400,00
UAH з ПДВ
119 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2021 17:32
Електронний підпис
28 грудня 2021 17:31
лист згода 5.pdf
28 грудня 2021 17:31
лист згода 1.pdf
28 грудня 2021 17:31
Додаток 2 цінова.pdf
28 грудня 2021 17:31
Договор оренди складу.pdf
28 грудня 2021 17:31
4 Дог. 11 від 22.05.2019р..pdf
28 грудня 2021 17:31
щодо доставки 2.pdf
28 грудня 2021 17:31
Договор Сеть Плюс.pdf
28 грудня 2021 17:31
щодо підпису.pdf
28 грудня 2021 17:31
код.pdf
28 грудня 2021 17:31
щодо персоналу.pdf
28 грудня 2021 17:31
лист згода 2.pdf
28 грудня 2021 17:31
етикетки.pdf
28 грудня 2021 17:31
щодо ГМО.pdf
28 грудня 2021 17:31
щодо сан вимоги.pdf
28 грудня 2021 17:31
лист згода 3.pdf
28 грудня 2021 17:31
Додаток 1 Специфікація.pdf
28 грудня 2021 17:31
сан обробка авто.pdf
28 грудня 2021 17:31
щодо кваліфік вимог.pdf
28 грудня 2021 17:31
щодо пакування.pdf
28 грудня 2021 17:31
тех.паспорт 0998.pdf
28 грудня 2021 17:31
щодо транспортування.pdf
28 грудня 2021 17:31
сан книжка Пермінов.pdf
28 грудня 2021 17:31
щодо захисту довкілля.pdf
28 грудня 2021 17:31
СЕРТИФИКАТИ.pdf
28 грудня 2021 17:31
лист згода 4.pdf
28 грудня 2021 17:31
мат тех база.pdf
28 грудня 2021 17:31
паспорт.pdf

Публічні документи

24 грудня 2021 19:35
Електронний підпис
24 грудня 2021 19:33
Стор 41 КЕП учасника.FR12.pdf
24 грудня 2021 19:33
Стор 38 Анал дог 2020 .FR12.pdf
24 грудня 2021 19:33
С 3 Технічна спец.FR12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «Никольтрейд»

ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
Відхилено 113 734,00
UAH з ПДВ
05 січня 2022 17:44
ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2474102649
Відхилено 113 736,00
UAH з ПДВ
05 січня 2022 17:47
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"
#38270146
Переможець 119 718,00
UAH з ПДВ
05 січня 2022 17:49

Документи

05 січня 2022 17:44
Електронний підпис
05 січня 2022 17:43
Протокол

Документи

05 січня 2022 17:47
Електронний підпис
05 січня 2022 17:46
Протокол

Документи

05 січня 2022 17:49
Електронний підпис
05 січня 2022 17:48
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2022 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"
#38270146
119 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2022 17:49
Електронний підпис
05 січня 2022 17:48
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 23:39
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 10:40
ДУ 1 зміни до договору
23 лютого 2022 10:37
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:53
Договір укладений
12 січня 2022 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 4-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: Неможливість подальшого виконання зобов'язань