Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 15110000-2 - М’ясо (Філе куряче охолоджене, тушка куряча охолоджена, печінка свинна охолоджена)
Очікувана вартість
83 625,00 UAH
UA-2021-12-16-007189-c 239f8625eaa044388842ce8d879f199d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Анатоліївна Скріпніченко

+380660217239 bych.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження: 75144, Україна , Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А
Контактна особа: Світлана Анатоліївна Скріпніченко
+380660217239
bych.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 грудня 2021 14:53
Очікувана вартість: 83 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 418,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41622592
4. Місцезнаходження замовника: 75144, Херсонська область, Херсонський район, село Виноградове, вул. Поповича, 2А
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Філе куряче охолоджене, тушка куряча охолоджена, печінка свинна охолоджена
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015: код 15110000-2 - М’ясо
7. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Макарчук Наталія Олександрівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель замовника, телефон +380955033955, e-mail: bych.osvita@ukr.net.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Філе куряче охолоджене- 350 кг; тушка куряча охолоджена- 450 кг; печінка свинна охолоджена- 75 кг.
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Херсонська область, Херсонський район, за адресами підпорядкованих закладів замовника:
Назва закладу Адреса (місцезнаходження)
Тарасівський ЗДО «Світлячок» с. Тарасівка, вул. Садова, буд. 101
Клинівський ЗДО ясла-садок «Калинонька» с. Клини, вул. Молодіжна, буд. 16
Привітненський ЗДО ясла-садок «Веселка» с. Привітне, вул. Зелена, буд. 1
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 р.
11. Детальний опис предмету закупівлі та технічні, якісні вимоги до товару: Додаток 3.
Якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), стандартам, державним стандартам, передбаченими законодавством України. Документи про якість товару, який є предметом закупівлі, надаються Учасником у складі тендерної пропозиції завірені належним чином, як того вимагає тендерна документація та в подальшому на кожну партію товару. На товар, разом з поставкою, повинен надаватися сертифікат якості підприємства-виробника. Постачальник не має права поставляти Товар з наявністю дефектів.
12. Оплата за товар: Оплата за товар здійснюється за фактом отримання товару Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної обома сторонами Договору.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 83 625,00 грн. (вісімдесят три тисячі шістсот двадцять п’ять грн.. 00 коп.) з ПДВ.
14. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету – 83 625,00 грн. (вісімдесят три тисячі шістсот двадцять п’ять грн.. 00 коп.).
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 418,13 грн.– 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі
16. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки Проводиться системою електронних закупівель автоматично
17 Період уточнення інформації про закупівлю: до «23» грудня 2021 року
18. Кінцевий строк подання тендерних: до «29» грудня 2021 року
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій. Проводиться системою автоматично
22. Дата та час проведення електронного аукціону. визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
23. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Визначено у додатках до оголошення
24. Підготовка цінової пропозиції: Цінова пропозиція Учасника, оформляється на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог та за зразком Замовника, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В ціну тендерної пропозиції повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі. Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки цінової пропозиції.
25. Основні умови договору. Детально визначені у Додатку № 4 Проект договору.
26. Інші умови. У разі, якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, або не в змозі виконати умови закупівлі, які визначені Замовником, пропозиція такого учасника відхиляється.

Додатки до оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель:
Додаток 1 – Форма цінової пропозиції
Додаток 2 – Кваліфікаційні вимоги до учасників
Додаток 3 - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Додаток 4 - Основні умови Договору – Проект договору
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 кілограми
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Херсонський район, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
450 кілограми
Тушка куряча охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Херсонський район, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
75 кілограми
Печінка свинна охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Херсонський район, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється за фактом отримання товару Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної обома сторонами Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 79 942,50
UAH з ПДВ
79 942,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Південь-продторг" 83 625,00
UAH з ПДВ
83 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2021 13:29
Електронний підпис
24 грудня 2021 13:28
Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2021 13:28
Сертифікати ХАСП.pdf
24 грудня 2021 13:28
Експлутаційний дозвіл.pdf
24 грудня 2021 13:28
паспорт та іпн.pdf
24 грудня 2021 13:28
Гарантійний лист.pdf
24 грудня 2021 13:28
Виписка ЄДРПУ.pdf
24 грудня 2021 13:28
Статут.pdf
24 грудня 2021 13:28
Проект договору.pdf
24 грудня 2021 13:28
Техн. якісні х-ки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «Никольтрейд»

ТОВ "Південь-продторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
Переможець 79 942,50
UAH з ПДВ
04 січня 2022 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2022 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
79 942,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 08:57
ДУ1.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 08:52
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:35
договір 3 мясо.pdf укладений
11 січня 2022 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони погодилися внести до Договору № 3 від 11.01.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML