Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 15510000-6 — Молоко та вершки (Молоко та сметана)
Очікувана вартість
172 800,00 UAH
UA-2021-12-16-004896-c f7bcdd7a97024ceda2db03f28b6409c4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Анатоліївна Скріпніченко

+380660217239 bych.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження: 75144, Україна , Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А
Контактна особа: Світлана Анатоліївна Скріпніченко
+380660217239
bych.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 грудня 2021 12:58
Очікувана вартість: 172 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 864,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41622592
4. Місцезнаходження замовника: 75144, Херсонська область, Херсонський район, село Виноградове, вул. Поповича, 2А
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Молоко та сметана
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015: код 15510000-6 — Молоко та вершки
7. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Макарчук Наталія Олександрівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель замовника, телефон +380955033955, e-mail: bych.osvita@ukr.net.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Молоко ультрапастеризоване- 5600 л; сметана- 80 кг.
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Херсонська область, Херсонський район, за адресами підпорядкованих закладів замовника: Назва закладу Адреса (місцезнаходження)
Тарасівський ЗДО «Світлячок» с. Тарасівка, вул. Садова, буд. 101
Клинівський ЗДО ясла-садок «Калинонька» с. Клини, вул. Молодіжна, буд. 16
Привітненський ЗДО ясла-садок «Веселка» с. Привітне, вул. Зелена, буд. 1
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 р.
11. Детальний опис предмету закупівлі та технічні, якісні вимоги до товару: Додаток 3.
Якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), стандартам, державним стандартам, передбаченими законодавством України. Документи про якість товару, який є предметом закупівлі, надаються Учасником у складі тендерної пропозиції завірені належним чином, як того вимагає тендерна документація та в подальшому на кожну партію товару. На товар, разом з поставкою, повинен надаватися сертифікат якості підприємства-виробника. Постачальник не має права поставляти Товар з наявністю дефектів.
12. Оплата за товар: Оплата за товар здійснюється за фактом отримання товару Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної обома сторонами Договору.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 172 800,00 грн. (сто сімдесят дві тисячі вісімсот грн.. 00 коп.) з ПДВ.
14. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету – 172 800,00 грн. (сто сімдесят дві тисячі вісімсот грн.. 00 коп.).
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 864,00 грн.– 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі
16. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки Проводиться системою електронних закупівель автоматично
17 Період уточнення інформації про закупівлю: до «23» грудня 2021 року
18. Кінцевий строк подання тендерних: до «29» грудня 2021 року
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій. Проводиться системою автоматично
22. Дата та час проведення електронного аукціону. визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
23. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Визначено у додатках до оголошення
24. Підготовка цінової пропозиції: Цінова пропозиція Учасника, оформляється на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог та за зразком Замовника, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В ціну тендерної пропозиції повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі. Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки цінової пропозиції.
25. Основні умови договору. Детально визначені у Додатку № 4 Проект договору.
26. Інші умови. У разі, якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, або не в змозі виконати умови закупівлі, які визначені Замовником, пропозиція такого учасника відхиляється.

Додатки до оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель:
Додаток 1 – Форма цінової пропозиції
Додаток 2 – Кваліфікаційні вимоги до учасників
Додаток 3 - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Додаток 4 - Основні умови Договору – Проект договору
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 літр
Молоко ультрапастеризоване (жирність не нижче 2,5%, фасовка 0,9- 1 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Херсонський район, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
80 кілограми
Сметана (жирність не нижче 20 %,)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Херсонський район, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється за фактом отримання товару Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної обома сторонами Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Південь-продторг" 172 800,00
UAH з ПДВ
161 520,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 163 800,00
UAH з ПДВ
163 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2021 12:46
Електронний підпис
24 грудня 2021 12:44
Експлутаційний дозвіл.pdf
24 грудня 2021 12:44
Гарант лист.pdf
24 грудня 2021 12:44
Виписка ЄДРПУ.pdf
24 грудня 2021 12:44
Пропозиція.pdf
24 грудня 2021 12:44
Довідка досвід.pdf
24 грудня 2021 12:44
Сертифікати ХАСП.pdf
24 грудня 2021 12:44
паспорт та іпн.pdf
24 грудня 2021 12:44
Договір проект.pdf
24 грудня 2021 12:44
Статут.pdf
24 грудня 2021 12:44
Копія Декл сметана.pdf
24 грудня 2021 12:44
Копія Деклар.молоко.pdf
24 грудня 2021 12:44
Технічн х-ки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Південь-продторг"

Приватне підприємство «Никольтрейд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Південь-продторг"
#44556292
Переможець 161 520,00
UAH з ПДВ
04 січня 2022 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2022 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Південь-продторг"
#44556292
161 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 09:07
ДУ2.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 09:04
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 16:45
ДУ1.pdf зміни до договору
17 січня 2022 16:44
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:26
договір 2 молоко.pdf укладений
11 січня 2022 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди не змінюючи існуючих умов Договору виправити механічну помилку в Специфікації (Додаток №1 до Договору) та викласти її в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони погодилися внести до Договору № 2 від 11.01.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML