Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 50310000-1 (Заправка картриджів)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-12-16-004142-b d75d3095b352467faaf9d7a7420979f7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Завадська Тетяна Миколаївна

+380999339705 star.pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Старобільський центр первинної медико-санітарної допомоги» Старобільської міської ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 38325425
Місцезнаходження: 92703, Україна , Луганська обл., м. Старобільськ, вул. Слобожанська, буд. 21
Контактна особа: Завадська Тетяна Миколаївна
+380999339705
star.pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92703, Україна, Луганська область, м. Старобільськ, вул. Слобожанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2021 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Винник Людмила Іванівна
#2825410547
Переможець 5 000,00
UAH
16 грудня 2021 12:05

Документи

16 грудня 2021 12:05
Електронний підпис
16 грудня 2021 12:04
Протокол УО.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 12:10
Договір 264 21.pdf укладений
16 грудня 2021 12:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів 1 послуга 5 000,00
UAH