Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Квашені овочі
Очікувана вартість
96 300,00 UAH
UA-2021-12-16-003299-a 1b99506c3108404fadc82584541bfcba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Покора Іван Олегович

+380953637364 stzbur.internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Старозбур'ївська спеціальна школа Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22756655
Вебсайт: https://stzburinternat.ks.gov.ua/
Місцезнаходження: 75630, Україна , Херсонська обл., Село Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Контактна особа: Покора Іван Олегович
+380953637364
stzbur.internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 грудня 2021 13:53
Очікувана вартість: 96 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 481,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кг
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур’ївка, пров. Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кг
Огірок квашений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур’ївка, пров. Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кг
Помідор квашений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур’ївка, пров. Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 15:38
Додаток _3 Технічне завдання.docx
16 грудня 2021 15:25
ОГОЛОШЕННЯ.doc
16 грудня 2021 15:25
Додаток _5 обробка персональних даних.docx
16 грудня 2021 15:25
Додаток _4 Проект договору.doc
16 грудня 2021 15:24
Додаток _2 Цінова пропозиція.docx
16 грудня 2021 15:24
Додаток _1 Специфікація.doc
21 грудня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 15:38
Додаток _3 Технічне завдання.docx
16 грудня 2021 15:24
Додаток _3 Технічне завдання.docx
16 грудня 2021 15:25
ОГОЛОШЕННЯ.doc
16 грудня 2021 15:25
Додаток _5 обробка персональних даних.docx
16 грудня 2021 15:25
Додаток _4 Проект договору.doc
16 грудня 2021 15:24
Додаток _2 Цінова пропозиція.docx
16 грудня 2021 15:24
Додаток _1 Специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасування
Дата подання: 20 грудня 2021 16:22
Дата відповіді: 20 грудня 2021 18:01
вимоги до фасування Огірок квашений/Помідор квашений не прописані, Товар повинен бути запакований у пластикові відра ,якого обєму (кг/л)
Відповідь: Фасування можливе у пластикові відра будь-якого об'єму, його не регламентовано.
ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ. ПРИВЕДЕННЯ ТД ДО ВИМОГ ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"
Дата подання: 20 грудня 2021 16:45
Дата відповіді: 21 грудня 2021 15:36
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо,- 1) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання», стор. 2 , вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «- Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності - транспортування предмету тендеру;», та відповідно дана вимога дублюється на стор.3 п.2.3 Однак, Вами не враховано положення ст.25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", а саме "Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл". Тобто, в такому випадку, транспортні засоби можуть бути орендованими, тобто не належати оператору ринку на праві власності, однак використовуватись для транспортування харчових продуктів зі складського приміщення, на яке видано реєстрацію потужності та/або експлуатаційний дозвіл. Просимо врахувати даний факт в вимогах Тендерної документації та надати роз'яснення щодо необхідності надавати Лист-роз'яснення з даного питання в складі тендерної пропозиції. Дане положення тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмету закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо його протиправним та дискримінаційним, т.я. воно обмежує коло учасників. Шановний Замовнику ви закуповуєте не транспортні послуги, а «квашені овочі», відповідно приведіть тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства. 2) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання», стор. 2 , вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «- Інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») якщо таке виробництво наявне», аналогічна вимога дублюється на стор.3 п.2.4 Надайте роз’яснення , яку довідку повинен надати потенційний учасник, якщо він не здійснює виробництво, та відповідно таке виробництво в нього не наявне ? Складається враження, що всі ці вимоги вами прописано під «свого» учасника, щоб відсіяти інших учасників. 3) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання», стор. 2 , останій абзац вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «- Довідка в довільній формі, що учасник має можливість постачати продукцію власним транспортом…» Просимо вас надати роз’яснення, як бути потенційному учаснику, якщо він не має ВЛАСНОГО ТРАНСПОРТУ, а працює з іншими приватними підприємствами та підприємцями на договірних умовах, відповідно укладено договори оренди та договір надання транспортних послуг? Вважаємо, що вимога , щодо наявності ВЛАСНОГО ТРАНПОРТУ є дискримінаційною, незаконною та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже пропозиція учасника, що не має власного транспорту, може бути вами відхилена за цією вимогою. Тому, для недопущення обмеження, недискримінації інших учасників просимо Вас, видалити зазначену вимогу, та відповідно привести тендерну документацію у відповідність до чинних вимог законодавства, зокрема до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 4) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання» пункт 1.2, 1.3 , вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «1.2. Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) по даному виду продукції на показники хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів (токсичні елементи, пестициди, мікотоксини, антибіотики, мікробіологічні показники, радіаційну безпеку);» «1.3. Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) на сировину.» Дані вимоги є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже учасники, що не є виробниками предмету закупівлі, не зможуть надати вищезазначені експертні висновки, оскільки, учасники які не є виробниками, а є постачальниками готової продукції, відповідно не є власником вищевказаного висновку , а виробник не зобов`язаний надавати копії експертних висновків (протоколи лабораторних досліджень) на сировину третім особам. Зазначимо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. 5) файл назва Додаток _3 Технічне завдання», вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «2. Для підтвердження безпечності та якості запропонованого товару Учасник у складі пропозиції повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: «2.1. Сертифікат постачальника на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 ISO 22000: 2005);» Звертаємо вашу увагу. По-перше в зв’язку з виходом нової версії стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) з кінця грудня 2020 року сертифікати на стару версію стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) не видаються (Наказ ДП"УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" № 340 від 31.10.2019). Також всі планові нагляди за сертифікованими системами управління за старою версією стандарту не проводяться. Сертифікати, видані на попередню версію стандарту ISO 22000 діють до червня 2021 року. Відповідно вами вимагається документ який на сьогодні не чинний. По-друге , якщо припустити , що вами вимагається Документ (довідка) , що підтверджує відповідність товару вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ( ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018 IDT), то надання такого сертифікату, не є обов`язковою згідно чинного законодавства України, на наше переконання, Ви встановили надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. ЧАСТИНА 7 СТАТТІ 21 ЗАКОНУ 771 (Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів) НАГОЛОШУЄ НА ТОМУ, ЩО: «7. СЕРТИФІКАЦІЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧИХ ПРОЦЕДУР, ЗАСНОВАНИХ НА ПРИНЦИПАХ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ НЕБЕЗПЕЧНИХ ФАКТОРІВ ТА КОНТРОЛЮ У КРИТИЧНИХ ТОЧКАХ, НЕ Є ОБОВ`ЯЗКОВОЮ». Відповідно на сьогодні , виходячи з вимог чинного законодавства документом який підтверджує відповідність товару вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» є Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур , заснованих на принципах ХАССР. Акцентуємо увагу Замовника, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо надати пояснення: 1. чи потрібно Учаснику, для якого не передбачено законодавством наявність сертифікату на систему безпечністю харчових продуктів, надавати пояснення з цього приводу у складі тендерної пропозиції? 2. в якому чинному нормативно – правовому акті України встановлена вимога щодо обов’язкової наявності у Учасника процедури закупівлі сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів? 2.2. Сертифікат виробника на систему управління якістю (відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:22000:2007). Шановний Замовнику зазначаємо, що вказаний сертифікат можуть надати лише ті учасники, які є виробниками товару-предмету закупівлі. Отже, дана вимога є дискримінаційною, незаконною та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже учасники, що не є виробниками предмету закупівлі, не зможуть надати вищезазначений сертифікат, оскільки, учасники які не є виробниками, не є власником вищевказаного сертифікату, а виробник не зобов`язаний надавати копію сертифікату третім особам. Зазначимо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. Тому, для недопущення обмеження, недискримінації інших учасників просимо Вас, видалити зазначені вимоги, та відповідно привести тендерну документацію у відповідність до чинних вимог законодавства, зокрема до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу враховано, документацію змінено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОБЕДРА АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" 84 300,00
UAH з ПДВ
83 818,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Томарова Олена Анатоліївна 94 700,00
UAH з ПДВ
84 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 95 964,00
UAH з ПДВ
95 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2021 17:40
Електронний підпис
28 грудня 2021 17:39
Сертифікат_огірки_001.pdf
28 грудня 2021 17:39
Довідка_маттех_база_001.pdf
28 грудня 2021 17:39
Сертифікат_помідори_001.pdf
28 грудня 2021 17:39
Довідка_МВС.pdf
28 грудня 2021 17:39
Довідка_001.pdf
28 грудня 2021 17:39
Договір_перевезення.pdf
28 грудня 2021 17:39
Ідентифікаційний.pdf
28 грудня 2021 17:39
Цінова_пропозиція.pdf
28 грудня 2021 17:39
Победра_паспортID.pdf
28 грудня 2021 17:39
Етикетка_001.pdf
28 грудня 2021 17:39
Персональні_дані_001.pdf
28 грудня 2021 17:39
Тех_паспорт_авто_реф.pdf
28 грудня 2021 17:39
Виписка з ЄДР.pdf
28 грудня 2021 17:39
Техпаспорт_мерседес.pdf
28 грудня 2021 17:39
4-ОПП.pdf
28 грудня 2021 17:39
Проект_договору.pdf
28 грудня 2021 17:39
Довідка_ст17.pdf
28 грудня 2021 17:39
Санобробка_Мерседес.pdf
28 грудня 2021 17:39
Захист довкілля_001.pdf
28 грудня 2021 17:39
Довідка_працівники_001.pdf
28 грудня 2021 17:39
Експлуатаційний.pdf
28 грудня 2021 17:39
Сертифікат_капуста_001.pdf
28 грудня 2021 17:39
Санобробка_ЗАЗ.pdf
28 грудня 2021 17:39
Специфікація_001.pdf

Публічні документи

27 грудня 2021 13:12
Електронний підпис
27 грудня 2021 13:11
С 25 Медичні книжки.FR12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОБЕДРА АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"

ФОП Томарова Олена Анатоліївна

Приватне підприємство «Никольтрейд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОБЕДРА АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2624721235
Переможець 83 818,50
UAH з ПДВ
04 січня 2022 10:48

Документи

04 січня 2022 10:48
Електронний підпис
04 січня 2022 10:47
Протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2022 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОБЕДРА АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2624721235
83 818,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2022 10:48
Електронний підпис
04 січня 2022 10:47
Протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 23:36
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 12:59
ДУ 1 зміни до договору
18 лютого 2022 12:56
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 12:41
Договір укладений
10 січня 2022 12:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 січня 2022 11:01
3 603,23 UAH UA688201720344230003000032031
Старозбур'ївська спеціальна школа ХОР
UA193516290000000026008210388
ФОП Победра А.П.
Оплачений
28 січня 2022 11:01
1 473,92 UAH UA688201720344230003000032031
Старозбур'ївська спеціальна школа ХОР
UA193516290000000026008210388
ФОП Победра А.П.
Оплачений
31 січня 2022 17:04
1 034,88 UAH UA688201720344230003000032031
Старозбур'ївська спеціальна школа ХОР
UA193516290000000026008210388
ФОП Победра А.П.
Оплачений
08 лютого 2022 11:24
1 820,24 UAH UA688201720344230003000032031
Старозбур'ївська спеціальна школа ХОР
UA193516290000000026008210388
ФОП Победра А.П.
Оплачений
28 лютого 2022 13:54
1 102,56 UAH UA688201720344230003000032031
Старозбур'ївська спеціальна школа ХОР
UA193516290000000026008210388
ФОП Победра А.П.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 3-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 42 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: Неможливість подальшого виконання зобов'язань