Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 23399393 |
Вебсайт: | http://www.energy.mk.ua/ |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛ. ГРОМАДЯНСЬКА, будинок 40 |
Контактна особа: |
Станіслав Гадомський +380512539414 hadomskyi_s@energy.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
АТ «Миколаївобленерго» здійснює передачу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами, забезпечує потреби споживачів в електроенергії, тому стабільна робота товариства безпосередньо залежить від забезпечення працівників безперебійним зв`язком по всій Україні.
ПрАТ «Київстар» є оператором з надання телекомунікаційних послуг,
послуг мобільного зв’язку, передавання даних, послуг фіксованого зв’язку, має розгалужену карту покриття мобільним зв`язком стандарту GSM на території України, зокрема у Миколаївській області, власну службу технічної підтримки, та забезпечений аварійними бригадами з автотранспортом, що дає можливість швидкого реагування на аварійні ситуації, тощо.
АТ «Миколаївобленерго» використовуються послуги передачі даних, фіксованого зв’язку, мобільного зв’язку:
- кількість номерів, які використовуються працівниками Товариства для виконання службових обов’язків становить 63 штук;
- послуги доступу до мережі інтернет для передачі даних за допомогою технології 2G, 3G, 4G при формуванні та виконанні завдань з використанням мобільного телефону або мобільного комп’ютера (планшету);
- послуги з передачі даних в автоматизованій системі обліку електроенергії з GSM/GPRS каналами зв’язку. Кількість каналів зв’язку складає 6915 з великою географічною розосередженістю об’єктів електроспоживання по всій Миколаївській області;
- послуги з передачі даних в програмно-інформаційній системі SCADA для керування в режимі реального часу технологічними процесами диспетчером обладнанням телемеханіки, розташованим на електричних підстанціях (збору, обробки, відображення та архівування інформації про підстанцію, в тому числі дистанційного керування комутаційними апаратами, телесигналізацією, телевимірами, аварійною пожежною сигналізацією, охоронною сигналізацією). Кількість кінцевих об’єктів складає 23 з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області;
ПрАТ «Київстар» надає АТ «Миколаївобленерго» послуги:
- доступу до мереж операторів рухомого (мобільного) та фіксованого зв’язку;
- послуги доступу до мережі інтернет за допомогою технології 2G, 3G, 4G;
- передачі даних (IoT/М2М, SIP TRUNK);
- відправка та отримання SMS;
- SIM пара;
- передачі CSD даних стандарту GSM;
- віртуальна приватна мережа (VPN) з шифруванням IPSEC;
- онлайн управління точками доступу/IP адресами карток GSM.
Зміна існуючого оператора ПрАТ «Київстар» по вищевказаним послугам на іншого телекомунікаційного оператора призведе до:
- зміни номерного ресурсу мобільних телефонів, які повідомлені всім взаємодіючим структурам АТ «Миколаївобленерго»;
- зміни номерного ресурсу телефонів, які внесені в програмно-технічні комплекси АТ «Миколаївобленерго» та проведення відповідних переналаштувань, що спричинить неможливість фіксації показів за електроенергію комерційних споживачів, точки обліку яких заведені в автоматизовану систему обліку електроенергії АТ «Миколаївобленерго» по всій Миколаївській області, проведення розрахунків за електроенергію АТ «Миколаївобленерго» з постачальником та розрахунків за електроенергію побутових споживачів електроенергії;
- втрати оперативного зв’язку диспетчерсько-технологічного процесу передачі даних, некерованої ситуації з моніторингу обладнання на підстанціях, що зашкодить нормальній роботі підприємства;
- виникнення негативних наслідків, що пов’язані із заміною існуючих телефонних номерів, що внесенні в ліцензійні угоди та дозволи, призведе до порушення налагодженої системної діяльності диспетчерсько-технологічного зв’язку передачі даних АТ «Миколаївобленерго»;
- проведення переналаштувань стандартів, які дозволяють об’єднати і створити з’єднання між телефонними мережами АТ «Миколаївобленерго», що призведе до збою забезпечення безперервної та надійної роботи;
- фінансових витрат на підключення та повну заміну існуючих телефонних номерів;
- додаткових необґрунтованих витрат (фінансових та трудових) на виїзди працівників підприємства по об’єктах місцезнаходження обладнання АТ «Миколаївобленерго» для виконання монтажних, налагоджувальних та комутаційних робіт по заміні карток GSM, переопломбуванню розрахункових точок обліку, переналаштуванню обладнання як з боку серверів, так і з боку віддалених GSM/GPRS модемів, що не може бути виконано в короткий термін зважаючи на велике територіальне розосередження обладнання по всій області та вимагає наявності великого проміжку часу для їх реалізації, що призведе до тимчасового припинення передачі інформації;
- тимчасового призупинення обладнання та не керованої ситуації, моніторингу обладнання на підстанціях АТ «Миколаївобленерго», що є не припустимим.
Повна добірка технологій для надання відповідних послуг: UMTS, GPRS, EDGE, CSD, SMS захищених каналів, дозволяє надійно забезпечити передачу даних між різними пристроями. UMTS технологія мобільного зв'язку забезпечує телекомунікаційне середовище для побудови тунельних з’єднань по протоколу L2TP, який в свою чергу забезпечує шифрування трафіку IPSec, з підтримкою методу авторизації MSCHAP2 та дає можливість побудови захищених з’єднань через мережі інтернет передачу об’ємних протоколів в мережі L2TP.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2021 16:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Рахунок (рахунок-акт) за Послуги Замовник повинен оплатити після фактичного їх надання протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту виставлення Оператором відповідного рахунку, шляхом перерахування належної до сплати суми на розрахунковий рахунок Оператора. | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 грудня 2021 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2021 16:41 |
Обґрунтування.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-26-000017 ● e0e789950aa24c96990d2a07aa2d3077
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.01.2022 № 61
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.01.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 26.01.2022 № 61
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2021-12-15-019651-c 15.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-27 13:04:28
Запит щодо надання пояснень (інформації, документів) замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги мобільного телефонного зв’язку)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступної інформації.
Згідно з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюдненим в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-15-019651-c, обрана умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» – відсутність конкуренції з технічних причин. Водночас в повідомленні відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, якими Замовник (АТ «Миколаївобленерго») документально підтверджує наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, пропоную надати документи, що підтверджують наявність умов для застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-31 17:03:02
Відповідь на запит щодо надання пояснень
ПрАТ «Київстар» з 2015 року, що підтверджується Генеральною угодою №КК69/2015 від 05 лютого 2015 року про надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку, є оператором з надання телекомунікаційних послуг АТ «Миколаївобленерго» – послуг мобільного зв’язку, передавання даних, послуг фіксованого зв’язку.
АТ «Миколаївобленерго» використовуються послуги передачі даних, фіксованого зв’язку, мобільного зв’язку:
- 63 номери, які використовуються працівниками Товариства для виконання службових обов’язків;
- послуги доступу до мережі інтернет для передачі даних за допомогою технології 2G, 3G, 4G при формуванні та виконанні завдань з використанням мобільного телефону або мобільного комп’ютера (планшету);
- 6915 каналів передачі даних в автоматизованій системі обліку електроенергії з GSM/GPRS (один канал – один лічильник електроенергії);
- 23 канали передачі даних в програмно-інформаційній системі SCADA для керування в режимі реального часу технологічними процесами диспетчером обладнанням телемеханіки, розташованим на електричних підстанціях (збору, обробки, відображення та архівування інформації про підстанцію, в тому числі дистанційного керування комутаційними апаратами, телесигналізацією, телевимірами, аварійною пожежною сигналізацією, проти зламною сигналізацією).
ПрАТ «Київстар» надає АТ «Миколаївобленерго» послуги:
- доступу до мереж операторів рухомого (мобільного) та фіксованого зв’язку;
- послуги доступу до мережі інтернет за допомогою технології 2G, 3G, 4G;
- передачі даних (IoT/М2М, SIP TRUNK);
- відправка та отримання SMS;
- SIM пара;
- передачі CSD даних стандарту GSM;
- віртуальна приватна мережа (VPN) з шифруванням IPSEC;
- онлайн управління точками доступу/IP адресами карток GSM.
Всі вказані вище послуги надаються через обладнання, яке встановлене з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області.
Перед тим як налаштувати та включити в роботу будь-яку послугу за допомогою оператора ПрАТ «Київстар» фахівцями АТ «Миколаївобленерго» проводиться ретельний аналіз географічного та рельєфного розташування об’єкта по офіційним картам покриття (офіційний сайт), якості та безперебійності зв’язку в даній місцевості. Під час проведення аналізу обов’язково береться до уваги тип обладнання з вбудованим GSM/GPRS модемом (2G,3G або 4G).
На вимогу постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 14 березня 2018 року № 310 п.12.17 «У випадку облаштування вузла обліку споживача зі встановленням засобу обліку, який забезпечує можливість дистанційного зчитування даних (показів засобу обліку), ОСР має забезпечити щодобову передачу даних стосовно величин погодинного споживання електричної енергії споживачем постачальнику електричної енергії, який у свою чергу має відобразити в особистому кабінеті споживача надану інформацію. Така інформація оновлюється постачальником електричної енергії щодобово» в автоматизованій системі обліку електроенергії АТ «Миколаївобленерго» використовуються лічильники з вбудованим GSM/GPRS модемом та GSM/GPRS модеми різних виробників, які працюють на різних частотах передачі даних (2G,3G або 4G) в залежності від технічних характеристик.
Порівнюючи карти покриття Миколаївської області віддається перевага оператору у якого якість сигналу стабільна, тому що перерви в роботі каналів зв’язку призведе до тимчасового призупинення обладнання та не керованої ситуації. В багатьох точках покриття навіть відсутня можливість розглядати декількох операторів із-за відсутності базових станцій або дуже низької якості сигналу.
Зміна існуючого оператора ПрАТ «Київстар» по вищевказаним послугам на іншого телекомунікаційного оператора призведе до:
- зміни номерного ресурсу мобільних телефонів, які повідомлені всім взаємодіючим структурам АТ «Миколаївобленерго»;
- зміни номерного ресурсу телефонів, які внесені в програмно-технічні комплекси АТ «Миколаївобленерго» та проведення відповідних переналаштувань, що спричинить неможливість фіксації показів за електроенергію комерційних споживачів, точки обліку яких заведені в автоматизовану систему обліку електроенергії АТ «Миколаївобленерго» по всій Миколаївській області, проведення розрахунків за електроенергію АТ «Миколаївобленерго» з постачальником та розрахунків за електроенергію побутових споживачів електроенергії;
- втрати оперативного зв’язку диспетчерсько-технологічного процесу передачі даних, некерованої ситуації з моніторингу обладнання на підстанціях, що зашкодить нормальній роботі підприємства;
- виникнення негативних наслідків, що пов’язані із заміною існуючих телефонних номерів, що внесенні в ліцензійні угоди та дозволи, призведе до порушення налагодженої системної діяльності диспетчерсько-технологічного зв’язку передачі даних АТ «Миколаївобленерго»;
- проведення переналаштувань стандартів, які дозволяють об’єднати і створити з’єднання між телефонними мережами АТ «Миколаївобленерго», що призведе до збою забезпечення безперервної та надійної роботи;
- фінансових витрат на підключення та повну заміну існуючих телефонних номерів;
- додаткових необґрунтованих витрат (фінансових та трудових) на виїзди працівників підприємства по об’єктах місцезнаходження обладнання АТ «Миколаївобленерго» для виконання монтажних, налагоджувальних та комутаційних робіт по заміні карток GSM, переопломбуванню розрахункових точок обліку, переналаштуванню обладнання як з боку серверів, так і з боку віддалених GSM/GPRS модемів, що не може бути виконано в короткий термін зважаючи на велике територіальне розосередження обладнання по всій області та вимагає наявності великого проміжку часу для їх реалізації, що призведе до тимчасового припинення передачі інформації;
- тимчасового призупинення обладнання та не керованої ситуації, моніторингу обладнання на підстанціях АТ «Миколаївобленерго», що є не припустимим.
Повна добірка технологій для надання відповідних послуг: UMTS, GPRS, EDGE, CSD, SMS захищених каналів, дозволяє надійно забезпечити передачу даних між різними пристроями. UMTS технологія мобільного зв'язку забезпечує телекомунікаційне середовище для побудови тунельних з’єднань по протоколу L2TP, який в свою чергу забезпечує шифрування трафіку IPSec, з підтримкою методу авторизації MSCHAP2 та дає можливість побудови захищених з’єднань через мережі інтернет передачу об’ємних протоколів в мережі L2TP.
- Київстар.doc
- КС.jpg
- Ліцензія Fix_Internanional_001197.pdf
- Ліцензія №000668 від 29.11.2016.pdf
- Ліцензія №000669 від 29.11.2016.pdf
- Ліцензія №000670 від 29.11.2016.pdf
- Ліцензія №9444. Міжнародний рухомий (мобільний) зв'язок ІМТ. LTE-2600.pdf
- Ліцензія №9445. Міжнародний рухомий (мобільний) зв'язок ІМТ. LTE-2600.pdf
- Ліцензія №9446. Міжнародний рухомий (мобільний) зв'язок ІМТ. LTE-2600.pdf
- Ліцензія №9503. Міжнародний рухомий (мобільний) зв'язок ІМТ. LTE-1800.pdf
- Ліцензія №9517. Міжнародний рухомий (мобільний) зв'язок ІМТ. LTE-1800.pdf
- Ліцензія №9518. Міжнародний рухомий (мобільний) зв'язок ІМТ. LTE-1800.pdf
- Статут ПрАТ Київстар 31.12.2020.pdf
- Закон України «Про телекомунікації».odt
- ПКМУ №295 від 11.04.2012.odt
- Постанова 310 від 14.03.2018.odt
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-02 10:19:07
Запит щодо надання пояснень (інформації, документів) замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступної інформації.
Згідно з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюдненим в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-15-019651-c, обрана умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону – відсутність конкуренції з технічних причин.
Відповідно до умов пункту 2 частини другої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, серед іншого – обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У поясненнях, наданих АТ «Миколаївобленерго» (далі – Замовник) 31.01.2022 через електронну систему закупівель, відсутні інформація та документи, які б підтверджували відсутність конкуренції саме з технічних причин.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-12-15-015980-c, Замовник уклав договір про закупівлю послуг за тим же предметом «ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» з ПрАТ «ВФ Україна» з тотожним обґрунтуванням.
Враховуючи наведене, вдруге пропоную надати документи, що підтверджують наявність умов для застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі саме за відсутністю конкуренції з технічних причин.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-07 10:54:06
Відповідь на звернення
ПрАТ «Київстар» з 2015 року, що підтверджується Генеральною угодою №КК69/2015 від 05 лютого 2015 року про надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку, є оператором з надання телекомунікаційних послуг АТ «Миколаївобленерго» – послуг мобільного зв’язку, передавання даних, послуг фіксованого зв’язку.
АТ «Миколаївобленерго» використовуються послуги передачі даних, фіксованого зв’язку, мобільного зв’язку:
- 63 номери, які використовуються працівниками Товариства для виконання службових обов’язків;
- 6915 одиниць обладнання, яке встановлене у абонентів АТ «Миколаївобленерго» з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області та відповідно каналів передачі даних в автоматизованій системі обліку електроенергії з GSM/GPRS (один канал – один лічильник електроенергії);
- 23 канали передачі даних в програмно-інформаційній системі SCADA через обладнання, яке встановлене з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області, для можливості керування в режимі реального часу технологічними процесами диспетчером обладнанням телемеханіки, розташованим на електричних підстанціях (збору, обробки, відображення та архівування інформації про підстанцію, в тому числі дистанційного керування комутаційними апаратами, телесигналізацією, телевимірами, аварійною пожежною сигналізацією, проти зламною сигналізацією).
Перед тим як налаштувати та включити в роботу будь-яку послугу за допомогою оператора ПрАТ «Київстар» фахівцями АТ «Миколаївобленерго» проводиться ретельний технічний аналіз географічного та рельєфного розташування об’єкта по офіційним картам покриття (офіційний сайт), якості та безперебійності зв’язку в даній місцевості. Під час проведення технічного аналізу обов’язково береться до уваги тип обладнання оператора ПрАТ «Київстар» та АТ «Миколаївобленерго» з вбудованим GSM/GPRS модемом (2G,3G або 4G).
Порівнюючи карти покриття Миколаївської області віддається перевага оператору у якого якість сигналу стабільна, тому що перерви в роботі каналів зв’язку призведе до тимчасового призупинення обладнання та не керованої ситуації. Також виявляється багато точок де покриття мережі ПрАТ «Київстар» відсутня та технічно не можлива (дивитись карти покриття операторів). Тому розглядаються технічні можливості декількох операторів із-за відсутності базових станцій або дуже низької якості сигналу.
Зміна існуючого оператора ПрАТ «Київстар» по вищевказаним послугам на іншого телекомунікаційного оператора призведе до:
- зміни номерного ресурсу мобільних телефонів, які повідомлені всім взаємодіючим структурам АТ «Миколаївобленерго»;
- зміни номерного ресурсу телефонів, які внесені в програмно-технічні комплекси АТ «Миколаївобленерго» та проведення відповідних переналаштувань, що спричинить неможливість фіксації показів за електроенергію комерційних споживачів, точки обліку яких заведені в автоматизовану систему обліку електроенергії АТ «Миколаївобленерго» по всій Миколаївській області, проведення розрахунків за електроенергію АТ «Миколаївобленерго» з постачальником та розрахунків за електроенергію побутових споживачів електроенергії;
- втрати оперативного зв’язку диспетчерсько-технологічного процесу передачі даних, некерованої ситуації з моніторингу обладнання на підстанціях, що зашкодить нормальній роботі підприємства;
- виникнення негативних наслідків, що пов’язані із заміною існуючих телефонних номерів, що внесенні в ліцензійні угоди та дозволи, призведе до порушення налагодженої системної діяльності диспетчерсько-технологічного зв’язку передачі даних АТ «Миколаївобленерго»;
- проведення переналаштувань стандартів, які дозволяють об’єднати і створити з’єднання між телефонними мережами АТ «Миколаївобленерго», що призведе до збою забезпечення безперервної та надійної роботи;
- фінансових витрат на підключення та повну заміну існуючих телефонних номерів;
- додаткових необґрунтованих витрат (фінансових та трудових) на виїзди працівників підприємства по об’єктах місцезнаходження обладнання АТ «Миколаївобленерго» для виконання монтажних, налагоджувальних та комутаційних робіт по заміні карток GSM, переопломбуванню розрахункових точок обліку, переналаштуванню обладнання як з боку серверів, так і з боку віддалених GSM/GPRS модемів, що не може бути виконано в короткий термін зважаючи на велике територіальне розосередження обладнання по всій області та вимагає наявності великого проміжку часу для їх реалізації, що призведе до тимчасового припинення передачі інформації;
- тимчасового призупинення обладнання та не керованої ситуації, моніторингу обладнання на підстанціях АТ «Миколаївобленерго», що є не припустимим.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-02-21 17:06:21
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Відповідно до вимог п. 8 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку (ID моніторингу: UA-M-2022-01-26-000017).
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-02-22 16:12:30
Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі АТ «Миколаївобленерго» UA-2021-12-15-019651-c, повідомляє наступне.
Згідно з пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-12-15-019651-c відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують застосування зазначеної переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Разом з тим, а ні в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі), а ні в поясненнях, наданих АТ «Миколаївобленерго» (далі – Замовник) через електронну систему закупівель, не представлено документального підтвердження того, що тільки ПрАТ «Київстар» здатне надавати послуги мобільного телефонного зв’язку за предметом «ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних», і це пов’язано з відсутністю конкуренції з технічних причин.
Відповідно до положень частини третьої статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення за застосування переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом, передбачена адміністративна відповідальність.
При цьому, відповідно до умов частини дев’ятої статті 8 Закону, у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Зважаючи на наведене, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області підтвердить усунення порушення, викладеного у висновку, у разі припинення зобов’язань за Генеральною угодою про надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку від 28.12.2021 № 291/2021, укладеною з ПрАТ «Київстар», оскільки така дія усуне наслідки незаконного застосування переговорної процедури, застосованої Замовником для закупівлі телекомунікаційних послуг.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку Відповідно до абз. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з чим, АТ «Миколаївобленерго» надає аргументовані заперечення до висновку опублікованого 16.02.2022. АТ «Миколаївобленерго» використовуються послуги передачі даних, фіксованого зв’язку, мобільного зв’язку: - 63 номери, які використовуються працівниками Товариства для виконання службових обов’язків; - 6915 одиниць обладнання, яке встановлене у абонентів АТ «Миколаївобленерго» з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області та відповідно каналів передачі даних в автоматизованій системі обліку електроенергії з GSM/GPRS (один канал – один лічильник електроенергії); - 23 канали передачі даних в програмно-інформаційній системі SCADA через обладнання, яке встановлене з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області, для можливості керування в режимі реального часу технологічними процесами диспетчером обладнанням телемеханіки, розташованим на електричних підстанціях (збору, обробки, відображення та архівування інформації про підстанцію, в тому числі дистанційного керування комутаційними апаратами, телесигналізацією, телевимірами, аварійною пожежною сигналізацією, проти зламною сигналізацією). Відповідно до даних з карт покриття (які вже раніше надавались) та пояснень ПрАТ «Київстар» від 23.02.2022 № 1 (сканована копія листа додається до заперечення), мережа ПрАТ «Київстар» охоплює більше 98 % території України, на якій проживає 99% населення, якість покриття залежить від рельєфу місцевості, технічних характеристик споруд та властивостей кінцевого обладнання. Безпосередньо у Миколаївській області мережа складається з 402 базових станцій. Згідно з даними отриманими з офіційного сайту Українського державного центру радіочастот (скриншот з сайту додається) на території Миколаївської області найбільша кількість базових станцій у операторів стільникового зв’язку, яким є ПрАТ «ВФ Україна» та ПрАТ «Київстар» Таким чином, забезпечити надійне безперебійне покриття інтернетом стандарту GSM-900/1800, 3G, 4G може лише два оператори стільникового зв’язку, яким є ПрАТ «ВФ Україна» та ПрАТ «Київстар». Детально розглянувши карти покриття Миколаївської області стільникового зв’язку (інтернету стандарту GSM-900/1800, 3G, 4G) цих двох операторів стільникового зв’язку та зіставивши їх можна дійти висновку, що покриття інтернету цих операторів є найбільш надійним. Тому, договори про надання телекомунікаційних послуг АТ «Миколаївобленерго» може та повинно укладати лише з операторами стільникового зв’язку, якими є – ПрАТ «ВФ Україна» та ПрАТ «Київстар». Інші оператори стільникового зв’язку не надають надійного, стабільного, безперебійного та якісного покриття. Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі», переговорна процедура у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин проводиться у разі, якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, у тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи. Отже, для цілей застосування Закону про закупівлі відсутність конкуренції може бути: об’єктивною, якщо йдеться про природні монополії (наприклад, розподіл електричної енергії, розподіл природного газу трубопроводами, транспортування теплової енергії тощо) чи інші монополістичні структури, зокрема технологічну (тобто лише один постачальник, який володіє унікальною технологією чи товаром-новинкою, буде монополістом, допоки на ринку не з’явиться товар-аналог) чи локальну (наприклад, пасажирських перевізників в Україні сотні, однак на території конкретного населеного пункту працює лише один) монополію; умовною, якщо на ринку, що в цілому є конкурентним, конкретний предмет закупівлі в силу певних умов може бути поставлений тільки одним суб’єктом господарювання. Також, одночасно зазначаємо, що жоден державний орган в Україні не уповноважений видавати довідки/висновки/консультації і т. д. щодо відсутності на конкретному ринку конкуренції з технічних причин. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Таким чином, АТ «Миколаївобленерго» керуючись нормами чинного законодавства, інформацією розміщеною на офіційному сайті ПрАТ «Київстар» та письмовими роз’ясненнями ПрАТ «Київстар», висновками та дослідженнями виконаними суб’єктами господарювання які здійснюють діяльність щодо дослідження ринків стільникового зв’язку прийняло рішення про проведення переговорної процедури з учасником ПрАТ «Київстар» на підставі абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження вищезазначеної інформації АТ «Миколаївобленерго» двічі надавало до відповіді на запит щодо надання пояснень від 31.01.2022 та від 07.02.2022 скріншот з офіційного сайту ПрАТ «Київстар» з картою 3G та 4G покриття. АТ «Миколаївобленерго» наголошує, що Законом України «Про публічні закупівлі» чітко не визначено, яким саме документом має бути підтверджено відсутність конкуренції. Одночасно маємо зазначити, що в разі ігнорування вищезазначених обставин наведених у запереченні щодо висновку, АТ «Миколаївобленерго» буде змушене звернутись до суду з метою оскарження висновку та поновлення своїх порушених прав та законних інтересів.
2022-02-23 16:28:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленнях про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР" #21673832 |
Переможець |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 10:30
|
додаткова угода.pdf | укладений |
19 квітня 2022 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 13:49
|
ПАТ Київстар.pdf | укладений |
28 грудня 2021 13:49
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2022 — 31 березня 2022 |
Сума оплати за договором: |
236 114,76
UAH (в тому числі ПДВ 39 352,46 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору відповідно до висновку Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області |