Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване.
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2021-12-15-012218-c 6e33b7d7df184d8b8b1edc61591b7660
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Загризла

+380432466002 dnzgolubka61@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №61 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26243318
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, пр. Юності, буд. 30
Контактна особа: Вікторія Загризла
+380432466002
dnzgolubka61@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2021 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 24 грудня 2021 13:24
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 літр
Молоко пастеризоване.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Юності,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після події: поставка товару. Тип оплати: післяоплата. Розмір оплати: 100%. Період (днів): 90 (календарні). Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1) Молоко пастеризоване – код ДК 021:2015 – 15511100-4 Пастеризоване молоко Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2021 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2021 13:55
3. Додаток 2 - ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».docx
15 грудня 2021 13:55
4. Додаток 3 - Лист-згода.docx
15 грудня 2021 13:55
1. Оголошення.DOCX
15 грудня 2021 13:55
5. Додаток 4 - Проект договору.doc
15 грудня 2021 13:55
2. Додаток 1 - Технічна специфікація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2021 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" 94 560,00
UAH з ПДВ
94 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 112 000,00
UAH з ПДВ
112 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2021 18:40
Електронний підпис
21 грудня 2021 18:31
Пропозиція та ТС №61.pdf
21 грудня 2021 18:31
Кваліфікаційні(3).pdf
21 грудня 2021 18:31
Технічні вимоги(5).pdf
21 грудня 2021 18:31
Аналогічні договора(3).pdf

Публічні документи

23 грудня 2021 11:12
Електронний підпис
23 грудня 2021 11:10
21 Відгуки.pdf
23 грудня 2021 11:10
14 Акт інспектування.pdf
23 грудня 2021 11:10
20 Аналогічні договори.pdf
23 грудня 2021 11:10
17 Накази працівників.pdf
23 грудня 2021 11:10
15 Копія акту НАССР.pdf
23 грудня 2021 11:10
23 Пропозиція ДНЗ 61.pdf
23 грудня 2021 11:10
24 Лист про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"

ТОВ "Вінпродтрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"
#31259168
Відхилено 94 560,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2021 17:19
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
Переможець 112 000,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2021 16:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

28 грудня 2021 17:19
Електронний підпис
28 грудня 2021 17:19
110.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

21.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

30 грудня 2021 16:29
Електронний підпис
30 грудня 2021 16:28
61 молоко.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
112 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2021 16:29
Електронний підпис
30 грудня 2021 16:28
61 молоко.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 10:26
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 16:30
61 ду 20%.pdf зміни до договору
02 січня 2023 16:29
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 11:39
61-ду молоко 3.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2022 11:49
61 ду молоко.pdf зміни до договору
26 листопада 2022 11:45
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2022 11:55
61 молоко.pdf зміни до договору
07 червня 2022 11:54
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:59
договір.pdf укладений
05 січня 2022 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 44 036,71
UAH (в тому числі ПДВ 7 339,45 UAH)