Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 Офісні меблі ( стіл для комп"ютера, тумбочка)
Очікувана вартість
3 120,00 UAH
UA-2021-12-15-006674-c 603843a7e52746b4909df3881d46056c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Черкаська

+380997056123 machevkakultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та мистецтв Машівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44205551
Місцезнаходження: 39400, Україна , Полтавська обл., селище міського типу Машівка, вулиця Незалежності, будинок 109
Контактна особа: Юлія Черкаська
+380997056123
machevkakultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


стіл для комп"ютера, тумбочка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стіл для комп"ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, селище міського типу Машівка, вулиця Незалежності, будинок 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 штуки
Тумбочка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, селище міського типу Машівка, вулиця Незалежності, будинок 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником рахунка-фактури та видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

15 грудня 2021 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОВАЛЬ ІГОР БОРИСОВИЧ
#2454804434
Переможець 3 120,00
UAH
15 грудня 2021 11:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:50
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 11:24
Договір 198.pdf укладений
15 грудня 2021 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 120,00
UAH