Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозщивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Очікувана вартість
583,00 UAH
UA-2021-12-15-006633-c e9f757a04bd44d62bc249091006cab6a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пилипенко

+380661905048 fvrw21415@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВЕРХНЬОРОГАЧИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44013511
Місцезнаходження: 74402, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Верхній Рогачик, вул.Ювілейна, будинок 52
Контактна особа: Олена Пилипенко
+380661905048
fvrw21415@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Книги канцелярські, бухгалтерські (9 штук)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Книги канцелярські, бухгалтерські (9 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74402, Україна, Херсонська область, Верхній Рогачик, Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

15 грудня 2021 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФРОЛОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ
#2595815659
Переможець 583,00
UAH
15 грудня 2021 11:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 11:22
договір 23.pdf укладений
15 грудня 2021 11:21