Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Гадяцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38319453 |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., Гадяч, вул. Лохвицька, 1 |
Контактна особа: |
Павленко Лариса Олексіївна +380535431615 ghadiach-cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2021 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 13:11 |
Очікувана вартість: | 433 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 996,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2021 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2021 12:16 |
Тендерна документація.docx | |
15 грудня 2021 12:16 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000083 ● 944437c8b767462b91936c0e21ded076
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2022 07:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.08.2022 № 20-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.08.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.08.2022 № 20-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2021-12-15-002379-a 15.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-18 12:57:03
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-30 15:26:09
Надання пояснення на запит
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 18.08.2022 року, повідомляє наступне.
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), також керуючись вимогами ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» при плануванні закупівлі бензину марки А-92, бензину марки А-95, дизельного палива (ідентифікатор в системі публічних закупівель UA-2021-12-15-002379-a) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі аналізу ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» (для бензину) та аналізу вимог ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (для дизельного палива), а також з дотриманням відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
Враховуючи наявний автопарк КНП «Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Гадяцької міської ради», що має у своєму складі легкові автомобілі, які споживають бензин марки А-92, А-95 та дизельне паливо, уповноваженою особою розраховано очікувану вартість предмета запланованої закупівлі.
В частині якості показники бензину марки А-92, бензину марки А-95 мали відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Умовами, які викладені у Додатку 5 до тендерної документації на бензин марки А-92, бензин марки А-95, що мав пропонуватись учасниками в ході проведення закупівлі передбачено його виготовлення на нафтовій основі, без додавання етанолу.
Показники якості для дизельного палива мали відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Умовами, які викладені у Додатку 5 до тендерної документації дизельне паливо, що повинно пропонуватись учасниками в ході проведення закупівлі передбачено його виготовлення виключно з нафтової сировини та не передбачає вміст метилових/ етилових естерів жирних кислот.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147.
Таким чином для підтвердження запропонованого товару технічним вимогам та задля встановлення походження товару, положеннями Розділу ІІ Додатку 5 до тендерної документації, передбачено подання учасниками процедури закупівлі копій, засвідчених відповідно до вимог цієї Документації, сертифікатів якості, або копій інших документів, які посвідчують якість та країну походження товару, що є предметом закупівлі.
У зв’язку з організацією перевезень автотранспортом замовника, в зоні діяльності КНП «Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Гадяцької міської ради», з урахуванням встановлених маршрутів та економічного використання коштів пов’язаним із раціональним використанням матеріальних ресурсів замовника цілодобовим доступом до паливних ресурсів, розташування АЗС, на яких передбачається здійснення заправки автомобілів КНП «Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Гадяцької міської ради» не повинне перевищувати 6 (шести) кілометрів від населеного пункту, в якому перебуває база замовника.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі сплановано за статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період, згідно з діючими ринковими цінамиурахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі на території Полтавської області, які складають (у середньому) 32,13 грн/л на бензин А-92, 29,50грн/л на бензин А-95 та 29,47 грн/л на дизельне паливо.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 16:26:21
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) просимо надати інформацію щодо виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором про закупівлю від 25.01.2022 № 57, з підтверджуючими документами (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, виписки банку тощо).
Крім того, просимо повідомити про вжиті Комунальним некомерційним підприємством «Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Гадяцької міської ради заходи щодо виконання Постанови № 187.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-29 17:40:17
Пояснення
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 24.08.2022 року, повідомляє наступне.
При проведенні закупівлі бензин марки А-92 (талони); бензин марки А-95 (талони); дизельне паливо (талони) (ідентифікатор в системі публічних закупівель UA-2021-12-15-002379-a) Станом на момент проведення процедури закупівлі у Замовника підстави незаключення договору з учасником-переможцем ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» були відсутні
Згідно інформації з відкритих даних:
- ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридичною особою за законодавством України, що створене у формі товариства з обмеженою відповідальністю;
- Товариство набуло права юридичної особи з дати його державної реєстрації та внесення відповідного запису в Реєстр, у порядку який встановлено чинним законодавством України;
- Товариство відповідало за своїми зобов’язаннями усім належним йому майном;
- Товариство здійснювало, згідно з чинним законодавством України, володіння, користування та розпорядження своїм майном без обмежень у межах цілей та предмета своєї діяльності та призначення майна;
- Товариство мало право від свого імені набувати майнових або особистих немайнових прав, нести обов’язки, виступати від свого імені позивачем та відповідачем у судах різних інстанцій;
- Товариство сплачувало всі необхідні платежі до бюджетів всіх рівнів на Україні та забезпечує населення України робочими місцями, на сьогодні це відкрита та доступна інформація
Щодо виконання мораторію, який передбачений положенням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» та виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором від 25.01.2022 № 57, з цього питання повідомляємо наступне:
Договір про закупівлю має укладатися на умовах, зокрема тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка має відповідати вимогам тендерної документації, у тому числі умовам, передбаченим проектом договору про закупівлю.
Частиною першою ст. 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України.
При цьому відповідно до частини першої ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Зобов’язання припиняється частково або в повному обсязі на підставах, встановлених договором / договором про закупівлю або законом. Припинення зобов’язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором / договором про закупівлю або законом.
Положеннями ст. 607 ЦК України встановлено, що зобов’язання припиняється неможливістю його виконання у зв’язку з обставиною, за яку жодна із сторін не відповідає.
Положеннями ст. 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Наприклад шляхом укладення додаткової угоди щодо розірвання договору про закупівлю.
Згідно з положеннями п.6.2.1. Договору від 25.01.2022 № 57, Замовник має право достроково розірвати цей договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши його про це у місячний термін.
Положеннями п.10.3 визначено, що дія договору припиняється в тому числі достроково за згодою Сторін, у строк визначений Сторонами в установленому даним Договором порядку.
Окрім того, згідно до п.12.2 Договору, усі зміни та доповнення до Договору, а також його дострокове розірвання за згодою сторін є чинним лише у тому випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових угод, які підписуються обома сторонами.
Положеннями п.9.2. Договору визначено, що спірні питання, з яких Сторони не дійшли згоди шляхом переговорів розв’язуються у відповідності до законодавства України.
Таким чином для виконання мораторію, який передбачений положенням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» необхідно розірвати зобов’язання за Договором від 25.01.2022 № 57, однак наразі здійснюються підготовчі дії для подання судового позову до ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» до господарського суду Полтавської області:
У зв’язку з тим, що заправка автоторанспорту Замовника за отриманими від Постачальника талонами через мережу автозаправних станцій стала неможливою, Замовник звертався до Постачальника щодо роз’яснення ситуації з відсутністю пального на АЗС та, у разі ненормалізації ситуації з відпуском пального, можливості повернення сплачених коштів. У відповідь ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» надіслало листи від 10.03.2022 р. вих. № 01-212, від 16.05.2022 №07-293 про дію форс-мажорних обставин, які унеможливлюють виконання договірних зобов’язань.
На підставі рахунку-фактури №ТН000000316 від 02.02.2022 року, замовником було здійснено оплату (платіжне доручення №16 від 3 лютого 2022р.) за бензин марки А-92 в кількості 9000 літрів, бензин марки А-95 в кількості 3500 літрів, дизельне паливо в кількості 2000 літрів.
Згідно до видаткової накладної №ТН000000382 від 2 лютого 2022р., замовнику передано талони на бензин марки А-92 в кількості 9000 літрів, бензин марки А-95 в кількості 3500 літрів, дизельне паливо в кількості 2000 літрів.
Оригінали нереалізованих одноразових відомостей (талонів) на бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» не повернуто. Готується до підписання акт звірки взаєморозрахунків для перевірки залишку талонів та документального відображення заборгованості за даними бухгалтерського обліку (сума якого має скласти 358172,40 грн.), після отримання якого будуть внесені зміни до Договору від 25.01.2022 № 57 (зменшення суми договору), знято юридичні зобов’язання та буде подано заяву до господарського суду про видачу судового наказу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" |
408 990,00
UAH з ПДВ
|
408 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
409 500,00
UAH з ПДВ
|
409 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" #38194448 |
Переможець |
408 990,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2022 16:16
|
Додаткова угода | укладений |
11 жовтня 2022 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 16:36
|
Підписаний конракт | укладений |
25 січня 2022 16:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
бензин марки А-92 (талони) (09132000-3 – Бензин) | 9000 | літр |
27,96
UAH з ПДВ
|
бензин марки А-95 (талони) (09132000-3 – Бензин) | 3500 | літр |
28,98
UAH з ПДВ
|
дизельне паливо (талони) (09134200-9 – Дизельне паливо) | 2000 | літр |
27,96
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
50 817,60
UAH (в тому числі ПДВ 8 469,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. В зв’язку з неможливістю Замовником реалізувати талони на бензин та дизельне паливо через відсутність паливо-мастильних матеріалів на АЗС Постачальника внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), пов’язаних із введенням в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 воєнного стану в результаті здійснення військової агресії Російської Федерації проти держави, та відповідно до частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України, пунктів 10.3 та 11.3. Договору Сторони дійшли взаємної згоди припинити дію Договору. 2. На момент припинення дії Договору Постачальником передано, а Замовником прийнято товар на загальну суму 50 817,60 грн. (п’ятдесят тисяч вісімсот сімнадцять гривень 60 копійок). Сторони не мають претензій одна до одної в частині виконання зобов’язань за Договором на суму 50 817,60 грн. (п’ятдесят тисяч вісімсот сімнадцять гривень 60 копійок). 3. Замовником повернуто Постачальнику згідно накладної повернення № ТН000000161 від 28.09.2022 р. оригінали нереалізованих талонів на 7860 літрів бензину марки А-92 на суму 219 765,60 грн., талонів на 3020 літрів бензину марки А-95 на суму 87 519,60 грн. та талонів на 1820 літрів дизельного пального на суму 50 887,20 грн., всього на суму 358 172,40 грн. (триста п’ятдесят вісім тисяч сто сімдесят дві гривні 40 копійок). 4. Заборгованість Постачальника перед Замовником за оплачений, але не поставлений Товар за Договором на момент припинення дії Договору згідно акту звірки взаєморозрахунків № 00000000821 становить 358 172,40 грн. (триста п’ятдесят вісім тисяч сто сімдесят дві гривні 40 копійок). 5. Постачальник зобов’язується повернути на рахунок Замовника у встановленому законом порядку суму грошових коштів в розмірі 358 172,40 грн. (триста п’ятдесят вісім тисяч сто сімдесят дві гривні 40 копійок), що є вартістю нереалізованих талонів та була перерахована Замовником на рахунок Постачальника як оплата за Договором, та узгоджена Сторонами відповідно до пунктів 3, 4 даної додаткової угоди. |