Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"" |
Код ЄДРПОУ: | 03328646 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Оксана Вовк +380382674273, +380674929348 hkpeltrans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 567 425,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Лот 1. Електрообладнання.
Лот 2. Спецчастини до контактної мережі.
Тендерна документація
14 грудня 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 16:57 |
Проєкт договору.doc | |
14 грудня 2021 16:57 |
Специфікація.xls | |
14 грудня 2021 16:57 |
ТД_22.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-18-000022 ● 6cccb21da44046feb31cc45af81bcb70
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2022 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2022 № 1-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.04.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.04.2022 № 1-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2021-12-14-018668-c 14.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-19 17:09:51
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (лот 1 – електрообладнання, лот 2 – спецчастини до контактної мережі)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-20 10:53:02
Відповідь на звернення
Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» є комунальним унітарним підприємством та не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів», п.4*1 постанови КМУ від 16 грудня 2020 року №1266.
ХКП «Електротранс» не є головним розпорядником бюджетних коштів або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Для закупівлі використовуються кошти від господарської діяльності підприємства – власний бюджет.
На підставі п. 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінрозвитку від 18.02.2020 №275 – очікувана вартість предмету закупівлі визначалась на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником - ХКП "Електротранс" виконано зобов'язання Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 18.01.2022 № 21, укладеним з ФОП Радованець Г. В. (розірвання договору № 21 від 18.01.2022р.).
2022-05-09 11:54:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2022-05-10 18:03:11
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Електрообладнання |
Опис предмету закупівлі: |
(електрощітки, щіткотримачі на електродвигуни ДК, електродвигуни, колектор ДК, якір ДК, генератор).
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 765 745,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 828,73 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2021 16:57 |
ТД_22.doc |
14 грудня 2021 16:57 |
Специфікація.xls |
14 грудня 2021 16:57 |
Проєкт договору.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП РАДОВАНЕЦЬ ГЕННАДІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 755 940,00
UAH
|
1 743 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МАРКЕЛОВА ІННА ВІКТОРІВНА |
1 745 020,00
UAH
|
1 745 020,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП РАДОВАНЕЦЬ ГЕННАДІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2240012352 |
Переможець |
1 743 000,00
UAH
|
04 січня 2022 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2022 11:41
|
ДодУгода №1 підписана.pdf | укладений |
09 травня 2022 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2022 11:22
|
ДодУгода №1 підписана.pdf | зміни до договору |
09 травня 2022 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 13:29
|
ДОГОВІР_21_ЕЛЕКТРООБЛ.pdf | укладений |
18 січня 2022 13:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання зобов’язань Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо усунення порушень під час моніторингу даної закупівлі (лот 1) шляхом розірвання договору про закупівлю від 18.01.2022 №21 з ФОП Радованець Г.В. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 січня 2022 — 09 травня 2022 |
Сума оплати за договором: |
21 100,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов'язань Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо усунення виявлених порушень під час моніторингу закупівлі UA-2021-12-14-018668-c (лот 1) шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 18.01.2022 №21. |