Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Сергій Дудка +380335261742, +380978107048 komunkovel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 2 583 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Iнша подія | Оплата після підписання акта виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2021 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 14:22 |
Додаток 1.doc | |
14 грудня 2021 14:22 |
Додаток 2.doc | |
14 грудня 2021 14:22 |
Додаток 3 ТВ.doc | |
14 грудня 2021 14:22 |
Додаток 4 - Проект Договору.doc | |
14 грудня 2021 14:22 |
Додаток 5.doc | |
14 грудня 2021 14:22 |
План Фінансування-Кал.графік.doc | |
14 грудня 2021 14:21 |
Чайковс 9 - Чубин 23 АД.pdf | |
14 грудня 2021 14:21 |
Чайковськ9- Чубинськ 23 ЗК.pdf | |
14 грудня 2021 14:21 |
ТД Чайковського 9 - Чубинського 23.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-27-000033 ● 7fa36761b443427982492538296a5d07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 09:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2022 № 50
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2022 №50
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-14-012697-c від 14.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-28 14:29:12
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкової території по вул. Чайковського, 9 – вул. Чубинського, 23 в м. Ковель Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-14-012697-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-01 14:00:41
Пояснення
Ваш запит на пояснення у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкової території по вул. Чайковського, 9 – вул. Чубинського, 23 в м. Ковель Волинської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-14-012697-c розглянуто в межах власних (самоврядних) повноважень.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення по вищезазначеній закупівлі затверджено з врахуванням рекомендацій, викладених в позитивному експертному звіті від 30.11.2021р. за № 683/03-0475/01-21 виданому філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області філія Державного підприємства «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ – ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ» у Волинській області Міністерства розвитку громад та територій України, згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 2 680 350,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 2 583 000,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування вартості проєктно-вишукувальних робіт, експертизи проєктної документації, проведення авторського та технічного нагляду.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації зформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектних актів, локальних кошторисів, тощо), яка отримала позитивний експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва.
З приводу посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) інформую, що в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі, Вами не врахована обставина, що замовником даної закупівлі є структурний підрозділ органу місцевого самоврядування, на якого розповсюджується положення пункту 4 постанови КМУ №710 та згідно якого оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить рекомендаційний характер.
Звідси, встановлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв’язку з невиконанням вимог пункту 4-1 постанови 710 «Про ефективне використання державних коштів» є таким, що не відповідає нормам чинного законодавства.
Додаток: позитивний експертний звіт № 683/03-0475/01-21 від 30.11.2021р. з обов’язковим додатком до експертного звіту – 4 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, який опублікований 16.02.2022р. щодо порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї направляємо Вам аргументовані заперечення щодо висновку та пояснення про усунення порушення, що додаються окремими файлами. Уповноважена особа управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Р.О. Вашека
2022-02-17 10:14:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону та абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. №1082, п.4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 749 від 19.08.2018 року.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2021 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МП Сантехмонтаж" |
2 548 861,20
UAH з ПДВ
|
2 523 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" |
2 549 999,77
UAH з ПДВ
|
2 524 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІДЕЯ" |
2 573 400,00
UAH з ПДВ
|
2 573 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МП Сантехмонтаж" #30297532 |
Відхилено |
2 523 800,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 12:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" #42799521 |
Переможець |
2 524 999,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 10:41
|
Додатки до договору № 9 від 21.01.2022р..pdf | укладений |
21 січня 2022 10:37
|
Договір № 9 від 21.01.2022р..pdf | укладений |
21 січня 2022 10:37
|