Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за об'єктом: "Нове будівництво каналізаційних очисних споруд село Центральне, Миронівського району, Київської області"
Очікувана вартість
177 221,00 UAH
UA-2021-12-14-008296-b 894feff8085944448f6e8daa8b38ff3e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Олександр Володимирович

380457451271 myronivka.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04054984
Місцезнаходження: 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, Обухівський р-н, вул. Соборності, будинок 48
Контактна особа: Ільченко Олександр Володимирович
380457451271
myronivka.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 177 221,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 772,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за об'єктом: "Нове будівництво каналізаційних очисних споруд село Центральне, Миронівського району, Київської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08853, Україна, Київська область, Обухівський район, село Центральне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71521000-6 — Послуги з нагляду за будівельними майданчиками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ " 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2939615410
Переможець 140 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 15:29

Документи

24 грудня 2021 15:29
Електронний підпис
24 грудня 2021 15:28
Протокол №188-2021.docx.p7s
24 грудня 2021 15:28
Протокол №188-2021.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2021 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2939615410
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2021 15:29
Електронний підпис
24 грудня 2021 15:28
Протокол №188-2021.docx.p7s
24 грудня 2021 15:28
Протокол №188-2021.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2024 15:19
№315-СЗ_Угода про розірвання.pdf укладений
29 січня 2024 15:17
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:00
№315-СЗ_Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:00
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:49
Договір №315-СЗ (Технагляд).pdf укладений
05 січня 2022 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 10.1. та 10.3. розділу 10 Договору, підпункту 10.9.3. пункту 10.9. розділу 10 Договору, пункту 12.2. розділу 12 Договору у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Виконавця, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, Сторони домовилися внести наступні зміни до Договору: 1.1. В пункті 2.1. розділу 2 Договору цифри «2022» замінити на цифри «2023»; 1.2. В пункті 11.1. розділу 11 Договору цифри «2022» замінити на цифри «2023»; 1.3. Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 315-СЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Виконавець зобов’язувався здійснити технічний нагляд по об'єкту: Нове будівництво каналізаційних очисних споруд село Центральне, Миронівського району, Київської області (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), а Замовник зобов’язувався прийняти і оплатити виконані роботи, керуючись розділом 9 Договору, вимогами Цивільного і Господарського кодексів України, враховуючи, що згідно додатку 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» тривалість виконання робіт визначена з квітня 2023 року по грудень 2023 року, тобто по 31.12.2023. Станом на момент підписання цієї Угоди роботи по Договору не надані, Сторони, відповідно до вищевказаних пунктів Договору, домовились про наступне: 1. Розірвати ДОГОВІР про закупівлю робіт від 31 грудня 2021 року № 315-СЗ за згодою Сторін. 2. З моменту набрання чинності цією Угодою всі зобов’язання по Договору припиняються, і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договором. 3. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору. 4. Ця Угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 5. Цю Угоду складено в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної Сторони.