Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція за кошти субвенції
Очікувана вартість
29 826,00 UAH
UA-2021-12-14-007600-b 7704e444f2224765a7fce6b362b04426
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22120000-7: Видання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 міс
Друкована продукція за кошти субвенції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород вул. Довженка, 3., м. Ужгород вул. Довженка, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22121000-4 — Технічні видання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником безготівковим шляхом оплати після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року та при наявності бюджетних призначень. 4.2. Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника. 4.3. Замовник здійснює оплату поставки товару, зазначеного в п.1.1. Договору протягом 7 (семи) банківських днів від дати підписання Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

14 грудня 2021 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інформаційно - видавниче агентство «ІВА»
#13600463
Переможець 29 826,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 16:23

Документи

14 грудня 2021 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 18:07
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 16:33
Договір 1018.pdf укладений
14 грудня 2021 16:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Друкована продукція за кошти субвенції 25 міс 25,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 826,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 971,00 UAH)