Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна, підвіконня, відливи
Очікувана вартість
21 020,36 UAH
UA-2021-12-14-000363-a 4e842082b41f46488d890e2e4b45b961
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Наталія Віталіївна

380988887189 prozorro@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146943
Місцезнаходження: 30400, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, вулиця Островського, будинок 42
Контактна особа: Мартинюк Наталія Віталіївна
380988887189
prozorro@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Підвіконня 350х2600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, місто Шепетівка, проспект Миру, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
6 штуки
Відлив 300х2700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, місто Шепетівка, проспект Миру, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
2 штуки
Вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, місто Шепетівка, проспект Миру, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

14 грудня 2021 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Безощук Валерій Семенович
#2227301774
Переможець 21 020,36
UAH
14 грудня 2021 08:49

Документи

14 грудня 2021 08:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:21
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 08:51
договір 333.pdf укладений
14 грудня 2021 08:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Підвіконня 350х2600 6 штуки 400,00
UAH
Відлив 300х2700 6 штуки 200,00
UAH
Вікна 2 штуки 8 710,18
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 21 020,36
UAH