Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Картридер для зчитуквання ID - паспортів)
Очікувана вартість
38 400,00 UAH
UA-2021-12-13-017993-c ● beb88f21f91e48779ad90edb5db7e4ab
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 13814885 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
Контактна особа: |
Маріанна Шиба +380678545495 shyba1982r@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення № UA-2021-11-04-006556-b, оприлюдненого на
вебпорталі Уповноваженого органу 04 листопада 2021 року, було розпочато процедуру відкритих торгів за предметом Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0, однак аукціон не відбувся у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників Замовником повторно подано оголошення про проведення відкритих торгів 25 листопада 2021 року за № UA-2021-11-25-007398-а, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу 25 листопада 2021 року, за предметом Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0, однак аукціон повторно не відбувся у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників. Відтак, оскільки, Замовником двічі виставлялося оголошення щодо проведення відкритих торгів (оголошення від 04.11.2021 – протокол організації тендерного комітету від 04.11.2021 № 231 та оголошення уповноваженої особи від 25.11.2021 протокол повторної організації процедури від 25.11.2021 №139 ).
Згідно із ч. 2 ст. 32 Закону 922 Замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи подальшу потребу Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області в даній закупівлі за предметом Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0, вирішила провести переговорну процедуру з ТОВ “БЮРО-ІНФОРМАЦІЙНИХ-ТЕХНОЛОГІЙ” відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону 922 за предметом закупівлі: “Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0 .
вебпорталі Уповноваженого органу 04 листопада 2021 року, було розпочато процедуру відкритих торгів за предметом Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0, однак аукціон не відбувся у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників Замовником повторно подано оголошення про проведення відкритих торгів 25 листопада 2021 року за № UA-2021-11-25-007398-а, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу 25 листопада 2021 року, за предметом Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0, однак аукціон повторно не відбувся у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників. Відтак, оскільки, Замовником двічі виставлялося оголошення щодо проведення відкритих торгів (оголошення від 04.11.2021 – протокол організації тендерного комітету від 04.11.2021 № 231 та оголошення уповноваженої особи від 25.11.2021 протокол повторної організації процедури від 25.11.2021 №139 ).
Згідно із ч. 2 ст. 32 Закону 922 Замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи подальшу потребу Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області в даній закупівлі за предметом Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0, вирішила провести переговорну процедуру з ТОВ “БЮРО-ІНФОРМАЦІЙНИХ-ТЕХНОЛОГІЙ” відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону 922 за предметом закупівлі: “Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0 .
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 17:08 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
Комп’ютерне обладнання (Картридер для зчитуквання ID - паспортів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
13 грудня 2021 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2021 17:01 |
Закон України Про публічні закупівлі.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО-ІНФОРМАЦІЙНИХ-ТЕХНОЛОГІЙ" #37770296 |
Переможець |
38 400,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:10
|
повідомлення про внес змін до 45 Т.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:07
|
дод уг 1 до 45Т.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 09:55
|
картридер 45 Т.pdf | укладений |
28 грудня 2021 09:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 45Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |