Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Картридер для зчитуквання ID - паспортів)
Очікувана вартість
38 400,00 UAH
UA-2021-12-13-017993-c beb88f21f91e48779ad90edb5db7e4ab
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріанна Шиба

+380678545495 shyba1982r@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Маріанна Шиба
+380678545495
shyba1982r@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення № UA-2021-11-04-006556-b, оприлюдненого на
вебпорталі Уповноваженого органу 04 листопада 2021 року, було розпочато процедуру відкритих торгів за предметом Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0, однак аукціон не відбувся у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників Замовником повторно подано оголошення про проведення відкритих торгів 25 листопада 2021 року за № UA-2021-11-25-007398-а, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу 25 листопада 2021 року, за предметом Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0, однак аукціон повторно не відбувся у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників. Відтак, оскільки, Замовником двічі виставлялося оголошення щодо проведення відкритих торгів (оголошення від 04.11.2021 – протокол організації тендерного комітету від 04.11.2021 № 231 та оголошення уповноваженої особи від 25.11.2021 протокол повторної організації процедури від 25.11.2021 №139 ).
Згідно із ч. 2 ст. 32 Закону 922 Замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи подальшу потребу Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області в даній закупівлі за предметом Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0, вирішила провести переговорну процедуру з ТОВ “БЮРО-ІНФОРМАЦІЙНИХ-ТЕХНОЛОГІЙ” відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону 922 за предметом закупівлі: “Комп’ютерне обладнання” (Картридер для зчитування ID - паспортів) ДК 021:2015 код 30230000-0 .



Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 17:08
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
Комп’ютерне обладнання (Картридер для зчитуквання ID - паспортів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

13 грудня 2021 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2021 17:01
Закон України Про публічні закупівлі.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО-ІНФОРМАЦІЙНИХ-ТЕХНОЛОГІЙ"
#37770296
Переможець 38 400,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 17:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО-ІНФОРМАЦІЙНИХ-ТЕХНОЛОГІЙ"
#37770296
38 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 10:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:10
повідомлення про внес змін до 45 Т.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:07
дод уг 1 до 45Т.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 09:55
картридер 45 Т.pdf укладений
28 грудня 2021 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 45Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 477,44
UAH (в тому числі ПДВ 4 746,24 UAH)