Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання - пара, гаряча вода та пов'язана продукція.
Очікувана вартість
301 952,73 UAH
UA-2021-12-13-013104-c 3db6ac21ce574d479bc5e85a81c83ed7
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Фещенко

+380987911308 i.y.feshchenko@apoda.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 00022489
Вебсайт: http://oda.zt.gov.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 1
Контактна особа: Інна Фещенко
+380987911308
i.y.feshchenko@apoda.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п.2ч.2 статті 40 Закону України ''Про публічні закупівлі'' відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи''. Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі ч.7 ст.40 у строк не раніше ніж через п'ять днів (у разі закупівлі постачання теплової енергії) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Тому, з метою запобігання припинення/обмеження теплопостачання адміністративної будівлі облдержадміністрації необхідно укласти договір з Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 15:58
Оскарження наміру укласти договір: 19 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50.127 гігакалорія
Послуги теплопостачання - пара, гаряча вода та пов'язана продукція.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім С.П.Корольова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

13 грудня 2021 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2021 14:57
протокол 54.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
Переможець 301 952,73
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 15:58

Документи

13 грудня 2021 15:58
Електронний підпис
13 грудня 2021 15:16
протокол 54.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 15:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
301 952,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2021 15:58
Електронний підпис
13 грудня 2021 15:16
протокол 54.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:05
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 09:29
договір 74.pdf укладений
21 грудня 2021 09:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 12:32
287 377,94 UAH UA618201720343140001000005148
Житомирська ОДА
UA843223130000026005000018908
КП по експлуатацiї адмiнбудинкiв
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 287 377,94
UAH (в тому числі ПДВ 47 896,32 UAH)