Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УСЗН Ніжинської РДА Чернігівської обл. |
Код ЄДРПОУ: | 03196089 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, пл. ім. Івана Франка, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Колісник +380978697012 neadm_szn@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 15:15 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64100000-7: Поштові та кур’єрські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) за чинними тарифами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України, яка діє станом на момент надання таких послуг, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків, на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Додатку № 5 до Договору. При цьому у реквізиті «Призначення платежу» платіжного доручення Замовник зобов’язаний зазначати «Перерахування поштового збору» з зазначенням виду Грошової допомоги та виплатного періоду. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
13 грудня 2021 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000013 ● 4185e125d99743bfb73fe1df64fd788a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 13:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2021 № 725
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 22.12.2021 № 725
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2021-12-13-012416-c 13.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-30 14:07:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015-64110000-0 «Поштові послуги», поштові послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком виплат (КПКВК): - (2501230) «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі»; - 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення», очікуваною вартістю 520 935,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-13-012416-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-06 14:19:38
ДК 021:2015-64110000-0 «Поштові послуги», поштові послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком виплат (КПКВК) : - (2501230) «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі»; - 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення».
Розмір бюджетного призначення для проведення переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015-64110000-0 «Поштові послуги», поштові послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком виплат (КПКВК) : - (2501230) «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі»; - 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення» на суму 520935 грн.(опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID^ UA-2021-12-13-012416-c) визначений на підставі Довідки Міністерства соціальної політики України №304/1 та №304/2 від 01.12.2021 року "Зміни до розподілу видатків за бюджетною програмою КПКВ 2501230 "Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі" по Чернігівській області на суму 435891 грн. та Довідки Міністерства соціальної політики України №305/1 та №305/2 від 01.12.2021 року Пропозиції змін до розподілу видатків за бюджетною програмою 2501030 "Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення" на суму 85044 грн.
Офіційний власний веб-сайт в управлінні соціального захисту населення Ніжинської районної державної адміністрації Чернігівської області - відсутній
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та вимог пункту 4-1 постанови № 710.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЧЕРНІГІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" #25572588 |
Переможець |
520 935,00
UAH
|
13 грудня 2021 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:25
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 10:37
|
Договір 29-144-1151.pdf | укладений |
24 грудня 2021 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити ціну Договору на суму 111873,58 (Сто одинадцять тисяч вісімсот сімдесят три грн.58 коп.) та внести зміни до пункту 4,1 Договору виклавши його у наступній редакції: "Ціна договору становить 409061,42 грн. (Чотириста дев"ять тисяч шістдесят одна грн.42 коп.) без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 29-144-1151 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |