Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-64110000-0 «Поштові послуги», поштові послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком виплат (КПКВК) : - (2501230) «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі»; - 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення».
Очікувана вартість
520 935,00 UAH
UA-2021-12-13-012416-c d2688c8b832e4abd89ecebbf624dd91f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колісник

+380978697012 neadm_szn@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УСЗН Ніжинської РДА Чернігівської обл.
Код ЄДРПОУ: 03196089
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, пл. ім. Івана Франка, 1
Контактна особа: Наталія Колісник
+380978697012
neadm_szn@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): Пунктом 3 ч. 5 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що особливості здійснення процедур закупівель визначені цим Законом, встановлюються окремими законами, зокрема для послуг поштового зв’язку. Частиною 7 статті 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» встановлено, що юридична особа,на яку покладається виконання функцій оператора поштового зв’язку, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» № 10-р від 10.01.2002 р. виконання функцій національного оператора поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Закон України «Про поштовий зв'язок» національний оператор поштового зв’язку надає універсальні послуги поштового зв’язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку. Згідно ч.2 ст.6 Закону України «Про природні монополії» перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України відповідно до його повноважень. ВД АТ «Укрпошта» є суб’єктом природних монополій Чернігівської області, відповідно до узагальненого переліку суб’єктів природних монополій, складеного Антимонопольним комітетом України. Отже, зазначені послуги можуть бути надані виключно ВД АТ «Укрпошта», яке володіє виключним правом на надання поштових послуг з виплати, доставки компенсаційних виплат, державних соціальних допомог, житлових субсидій, пільг та інших виплат. Відповідно до ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через десять днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про наміри укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 15:15
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64100000-7: Поштові та кур’єрські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015-64110000-0 «Поштові послуги», поштові послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком виплат (КПКВК) : - (2501230) «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі»; - 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, площа імені Івана Франка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64100000-7 — Поштові та кур’єрські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) за чинними тарифами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України, яка діє станом на момент надання таких послуг, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків, на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Додатку № 5 до Договору. При цьому у реквізиті «Призначення платежу» платіжного доручення Замовник зобов’язаний зазначати «Перерахування поштового збору» з зазначенням виду Грошової допомоги та виплатного періоду. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

13 грудня 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-23-000013 ● 4185e125d99743bfb73fe1df64fd788a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2021 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.12.2021 № 725

Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 22.12.2021 № 725
Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2021-12-13-012416-c 13.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-30 14:07:12

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015-64110000-0 «Поштові послуги», поштові послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком виплат (КПКВК): - (2501230) «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі»; - 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення», очікуваною вартістю 520 935,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-13-012416-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-06 14:19:38

ДК 021:2015-64110000-0 «Поштові послуги», поштові послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком виплат (КПКВК) : - (2501230) «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі»; - 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення».

Розмір бюджетного призначення для проведення переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015-64110000-0 «Поштові послуги», поштові послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком виплат (КПКВК) : - (2501230) «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі»; - 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення» на суму 520935 грн.(опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID^ UA-2021-12-13-012416-c) визначений на підставі Довідки Міністерства соціальної політики України №304/1 та №304/2 від 01.12.2021 року "Зміни до розподілу видатків за бюджетною програмою КПКВ 2501230 "Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі" по Чернігівській області на суму 435891 грн. та Довідки Міністерства соціальної політики України №305/1 та №305/2 від 01.12.2021 року Пропозиції змін до розподілу видатків за бюджетною програмою 2501030 "Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення" на суму 85044 грн.
Офіційний власний веб-сайт в управлінні соціального захисту населення Ніжинської районної державної адміністрації Чернігівської області - відсутній


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та вимог пункту 4-1 постанови № 710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧЕРНІГІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#25572588
Переможець 520 935,00
UAH
13 грудня 2021 15:15

Документи

13 грудня 2021 15:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 15:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЧЕРНІГІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#25572588
520 935,00
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2021 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:25
дод.угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 10:37
Договір 29-144-1151.pdf укладений
24 грудня 2021 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити ціну Договору на суму 111873,58 (Сто одинадцять тисяч вісімсот сімдесят три грн.58 коп.) та внести зміни до пункту 4,1 Договору виклавши його у наступній редакції: "Ціна договору становить 409061,42 грн. (Чотириста дев"ять тисяч шістдесят одна грн.42 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 29-144-1151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML