Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони нежитлового приміщення ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2021-12-13-006389-c ● 76ebcc9a939343169d1401d5a950d775
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська обласна філармонія |
Код ЄДРПОУ: | 02225619 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., м.миколаїв, вул.Маршала Василевського,55 |
Контактна особа: |
Холодкова Олена Геннадіївна +380962916729 filartender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2021 11:56 |
Очікувана вартість: | 199 999,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони нежитлового приміщення ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54003, Україна, Миколаївська область, м.миколаїв, вул.Куротна, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує Виконавцю за надані послуги протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2021 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2021 11:44 |
Додаток 3 Проект_договору.pdf | |
13 грудня 2021 11:44 |
Документацiя.pdf | |
13 грудня 2021 11:44 |
Оголошення (1).pdf | |
13 грудня 2021 11:44 |
Додаток_2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-13-006389-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "САТИШ", Код ЄДРПОУ:43228007
Дата подання: 15 грудня 2021 18:47
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до вимог абз 3, таблиці 1, додатку 2 до тд, учасник повинен оглянути об'єкт і спільно із Замовником скласти Акт огляду за формою, скріпити підписами Учасника та Замовника та печатками ( у разі наявності), який надасться у складі пропозиції Учасника. Та надаєте форму акту, який має бути відповідно заповненим та поданим.
Ми, як потенційний учасник вважаємо таку вимогу, що обмежує наші права, як потенціного учасника та вбачаємо у ній явні дскримінуючі ознаки:
Вимогою щодо проведення огляду об’єктів Замовника, останній порушує право Потенційного учасника на конфіденційність інформації, адже таким чином, Замовник створює підгрунтя, що призводить до того, що Замовнику будуть відомі потенційні учасники, ще до початку проведення тендеру.
Також, відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «довідку або акт про огляд об’єктів» за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «акту про огляд об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Потенційного учасника. Замовник може не надати (шляхом підписання зі свого боку) наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Адже в такому випадку, зі сторони Замовника можливі ситуації маніпулювання ситуацією, ціллю якої є не надати потенційним учасникам, зокрема Скаржнику, «акту про огляд об’єктів».
Аналогічне рішення було розглянуто на користь Потенційного учасника за №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c).
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України умови якої, містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Потенційного учасника.
Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Потенційного учасника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний учасник вважаємо таку вимогу, що обмежує наші права, як потенціного учасника та вбачаємо у ній явні дскримінуючі ознаки:
Вимогою щодо проведення огляду об’єктів Замовника, останній порушує право Потенційного учасника на конфіденційність інформації, адже таким чином, Замовник створює підгрунтя, що призводить до того, що Замовнику будуть відомі потенційні учасники, ще до початку проведення тендеру.
Також, відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «довідку або акт про огляд об’єктів» за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «акту про огляд об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Потенційного учасника. Замовник може не надати (шляхом підписання зі свого боку) наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Адже в такому випадку, зі сторони Замовника можливі ситуації маніпулювання ситуацією, ціллю якої є не надати потенційним учасникам, зокрема Скаржнику, «акту про огляд об’єктів».
Аналогічне рішення було розглянуто на користь Потенційного учасника за №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c).
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України умови якої, містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Потенційного учасника.
Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Потенційного учасника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Номер вимоги: UA-2021-12-13-006389-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "САТИШ", Код ЄДРПОУ:43228007
Дата подання: 16 грудня 2021 10:16
Дискримінація
Доброго ранку.
Відповідно до вимог абз. 4, п. 3.1. вимагається: "гарантійний лист про те, що учасник буде виконувати послуги без залучення субпідрядника, з одночасним підтвердженням наявності в його штаті працівників охорони."
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне: відповідно до вимог абз 2 ч.3, ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Окрім того, ч. 7 ст. 17 передбачено: "У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті".
Таким чином законодавством прямо передбачено умови за яких у процедурі закупівель можла залучати субпідрядників, в тому числі у обсязі більшому ніж 20 відсотків.
Зважаючи на вищенаведене вимагаємо видалити відповідну вимогу закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог абз. 4, п. 3.1. вимагається: "гарантійний лист про те, що учасник буде виконувати послуги без залучення субпідрядника, з одночасним підтвердженням наявності в його штаті працівників охорони."
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне: відповідно до вимог абз 2 ч.3, ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Окрім того, ч. 7 ст. 17 передбачено: "У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті".
Таким чином законодавством прямо передбачено умови за яких у процедурі закупівель можла залучати субпідрядників, в тому числі у обсязі більшому ніж 20 відсотків.
Зважаючи на вищенаведене вимагаємо видалити відповідну вимогу закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Охоронна фірма "ЕВЕРЕСТ" |
172 966,20
UAH
|
172 966,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕДР-25" |
197 100,00
UAH
|
197 100,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Охоронна фірма "ЕВЕРЕСТ" #36701106 |
Переможець |
172 966,20
UAH
|
24 грудня 2021 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2022 15:35
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:36
|
Договор_0401_150_О.pdf | укладений |
05 січня 2022 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 15:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони нежитлового приміщення ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) | 1 | послуга |
172 966,20
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час публікації закупівлі в електронній системі не визначено вид закупівлі, як «спрощена» в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Фактично всі етапи закупівлі було проведено відповідно порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для спрощених закупівель, тому вважати відсутність ознаки закупівлі "спрощена" технічною помилкою, а договір, укладений за результатами закупівлі - договором про закупівлю в розумінні Закону. Закупівля знаходиться в стадії «Завершена» і в Замовника відсутня можливість внесення змін. У звязку з цим прийнято рішення оприлюднити Протокол щодо виявлення технічної помилки через функціонал для оприлюднення додаткових угод, шляхом обрання підстави для внесення змін: «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» |
Номер договору про закупівлю: | 0401/150 О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони нежитлового приміщення ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) | 1 | послуга |
172 966,20
UAH
|