Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга зі встановлення обладнання для систем відеоспостереження та перепускних систем
Очікувана вартість
47 700,00 UAH
UA-2021-12-13-003435-c 4c9c933d38c44ac9b28cd3d2c348e001
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Козак

+380664986573 led120108@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ДПС
Код ЄДРПОУ: 43174711
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, площа Львівська, буд. 8
Контактна особа: Людмила Козак
+380664986573
led120108@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51100000-3: Послуги зі встановлення електричного та механічного обладнання


встановлення обладнання для систем відеоспостереження та перепускних систем
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
встановлення обладнання для систем відеоспостереження та перепускних систем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, Київ, Львівська пл., 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2021  —  22 грудня 2021
ДК 021:2015: 51100000-3 — Послуги зі встановлення електричного та механічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок здійснюється шляхом оплати Замовником у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту, після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника коштів на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 грудня 2021 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"
#39189678
Переможець 47 700,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 10:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 11:56
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 10:31
DOC028.PDF укладений
13 грудня 2021 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 22 грудня 2021
Сума оплати за договором: 47 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 950,00 UAH)