Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "ВІДДІЛ ОСВІТИ УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44121990 |
Місцезнаходження: | 67663, Україна , Одеська обл., с. Усатове, 67663, Одеська обл., Біляївський р-н, село Усатове, пров.Урядовий, будинок 63 |
Контактна особа: |
Іващенко Тетяна Віталіївна 380978610004 osvitausatove@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 2 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюється із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) (далі – Акт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) (далі – Довідка). | Пiсляоплата | 1 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2021 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2021 09:49 |
Тендерна документація.pdf | |
13 грудня 2021 09:49 |
Оголошення.pdf | |
13 грудня 2021 09:49 |
Додаток 3.pdf | |
13 грудня 2021 09:49 |
Додаток 2.pdf | |
13 грудня 2021 09:49 |
Додаток 4.pdf | |
13 грудня 2021 09:49 |
Додаток 5.pdf | |
13 грудня 2021 09:49 |
Додаток 6 .pdf | |
13 грудня 2021 09:49 |
Додаток 1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Враховуючи вищевикладене, з метою додержання Учасником ч. 5 ст. 22 Закону Замовник вимагає надання Учасниками документів (матеріалів та інформації) у формі електронних документів через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" на останні.
Відповідно до ч. ч. 2, 3, 4 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вищекладене, Замовник зазначає, що відповідно до вимог тендерної документації, зокрема, але не виключно, усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), за винятком оригіналів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Всі довідки (документи), які готуються учасником та подаються Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання не раніше дати публікації оголошення про проведення даних відкритих торгів, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності), із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (за наявності або у разі використання), а отже довідки (оригінали та копії), копії докуменів, що готуються Учасником дійсно мають містити вихідний номер та дату складання не раніше дати публікації оголошення про проведення даних відкритих торгів, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності), із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (за наявності або у разі використання). Слід зазначити, що Розділ 3 тендерної документації не містить слів "Статут" та "Наказ про призначення керівника".
Тендерній документації міститься лише з метою полегшення
участі потенційних Учасників та задля забезпечення можливості
Учасників правильно та точно прорахувати собівартість, ціну
пропозиції та усі специфічні технічні моменти об’єкту. Так,
Тендерна документація передбачає надання Учасником інших
коментарів та додаткової інформації з технічних питань та
оптимізації процесу. Додатково зазначаємо, що в електронній
системі закупівель та Тендерній документації міститься вся
необхідна інформація стосовно контактних осіб, телефонів та
адреси Замовника. Разом з тим, факт підписання або не
підписання Акту огляду об’єкту Замовником не є обґрунтованим
та доведеним, а також не підтверджує неможливість Учасника
виконати дану вимогу Замовника, в тій частині, що Замовник
ухиляється від підписання або узгодження дати такого огляду.
Також наголошуємо на тому, що Замовник не вимагає здійснити
такий огляд в період уточнень або в період оскаржень, та не
вимагає підписання акту певною датою. Об’єкт Замовника, який
підлягає огляду - один, заклад на сьогодні працює (звісно з
урахуванням карантинних заходів індивідуального захисту.
Вважаємо за доцільне, звернути Вашу увагу, що відповідно до
Розділу 5 ТД: «Усі витрати Учасника пов’язані з підготовкою
тендерної пропозиції, в тому числі з отриманням дозволів, ліцензій,
сертифікатів тощо, та поданням тендерної пропозиції не
відшкодовуються, зокрема й у разі відміни торгів, визнання торгів
такими, що не відбулися, та у разі відхилення пропозиції
Учасника». Таким чином всі Учасники до участі у процедурах
закупівель несуть певні витрати, на отримання електронних
гарантій, сплата за участь у закупівлі майданчику, оренда офісу,
сплата заробітної плати усім працівникам, що задіяні у підготовці
до участі у закупівлі тощо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000029 ● 0c072cc2204248ab8839a4b2b667a873
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 18:40 |
04.10.2022 № 295
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.10.2022 №295
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-12-13-000562-b 13.12.2021 ВІДДІЛ ОСВІТИ УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44121990 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-05 08:34:42
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-10 17:08:35
Пояснення Східному офісу Держаудитслужби
«Встановлення та налаштування систем протипожежного захисту у будівлі ЗЗСО І-ІІІ ступенів Усатівського НВК «Школа – гімназія» ім. П.Д. Вернидуба Одеського району Одеської області, розташованого за адресою: с. Усатове, вул. Гагаріна, 83, у складі: Системи пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання, система централізованого спостерігання. Система блискавкозахисту» (ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи)».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-11 12:06:10
Про надання пояснень
Питання 2 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-14 18:29:15
Пояснення Східному офісу Держаудитслужби від 14.10.2022 року
Відповідь
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт про усунення порушень
2022-10-26 17:58:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не укладання договору з переможцем торгів протягом 60 днів, чим порушено норму частини шостої статті 33 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не укладання договору з переможцем торгів протягом 60 днів, чим порушено норму частини шостої статті 33 Закону.) • усунуто
Сторонами розірвано договір від 15.03.2022 №153 та здійснено заходи щодо недопущення Уповноважено особою порушень у подальшому
2022-10-27 07:56:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕ МАКСІМУС" |
2 340 000,00
UAH з ПДВ
|
2 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МС ПЛЮС" |
2 365 000,00
UAH з ПДВ
|
2 365 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕ МАКСІМУС" #42442108 |
Переможець |
2 340 000,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2022 17:53
|
ДУ3.pdf | укладений |
26 жовтня 2022 17:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2022 17:10
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2022 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2022 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 11:40
|
Договір УНВК.pdf | укладений |
15 березня 2022 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою Сторін |
Номер договору про закупівлю: | № 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою Сторін |
Номер договору про закупівлю: | № 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |